Wpisy archiwalne w kategorii
60-100km
Dystans całkowity: | 7709.50 km (w terenie 985.50 km; 12.78%) |
Czas w ruchu: | 421:32 |
Średnia prędkość: | 17.19 km/h |
Maksymalna prędkość: | 49.20 km/h |
Liczba aktywności: | 109 |
Średnio na aktywność: | 70.73 km i 4h 07m |
Więcej statystyk |
Postępy budowy S14 i S8
Niedziela, 9 lutego 2014 | dodano:09.02.2014Kategoria 60-100km, Okolice Łodzi
Pojechałem obejrzeć postępy przy budowie S14 i S8. Obie drogi już prawi gotowe, pozostały drobiazgi: miejscami ekrany, barierki, posianie trawy itp.

S14 - widok na południe © barklu
Na S14 sporo przed węzłem będzie ograniczenie do 110 km/h

Ograniczenie do 110 © barklu
Na samym węźle w ogóle trzeba będzie mocno zwolić, nie wiem czy nie będą tworzyć się korki:

Drogowskaz przed węzłem z S8 © barklu
Zjazd w stronę Wrocławia jeszcze niegotowy, ale ten odcinek ma być oddawany w późniejszym czasie.

Skręt w S8 © barklu
Na drodze nawierzchnia już jest, zresztą była już jesienią:

S8 - widok na zachód © barklu
Jadąc S8 zauważyłem pewne niedoróbki, np. kilka łat - czyżby im popękało przy budowie? Pasy też będą musieli na sporym odcinku poprawić, bo są blade.
W jednym miejscu musiałem zsiąść, ale nie ze względu na czegoś niedorobienie, tylko na lód.

Oblodzenie S8 © barklu
Poprawili za to bubla rowerowego omijającego rondo przy węźle. Już nie trzeba skakać przez rów, jest zjazd na drogę techniczną a potem na szosę, choć promień skrętu zmusza do mocnego zwolnienia.

Poprawiony ciąg pieszo - rowerowy © barklu
Na koniec wrak reklamujący chyba szrot, przed którym stoi. Nie jestem w stanie zidentyfikować marki ani modelu.

Wrak na Pabianickiej © barklu

S14 - widok na południe © barklu
Na S14 sporo przed węzłem będzie ograniczenie do 110 km/h

Ograniczenie do 110 © barklu
Na samym węźle w ogóle trzeba będzie mocno zwolić, nie wiem czy nie będą tworzyć się korki:

Drogowskaz przed węzłem z S8 © barklu
Zjazd w stronę Wrocławia jeszcze niegotowy, ale ten odcinek ma być oddawany w późniejszym czasie.

Skręt w S8 © barklu
Na drodze nawierzchnia już jest, zresztą była już jesienią:

S8 - widok na zachód © barklu
Jadąc S8 zauważyłem pewne niedoróbki, np. kilka łat - czyżby im popękało przy budowie? Pasy też będą musieli na sporym odcinku poprawić, bo są blade.
W jednym miejscu musiałem zsiąść, ale nie ze względu na czegoś niedorobienie, tylko na lód.

Oblodzenie S8 © barklu
Poprawili za to bubla rowerowego omijającego rondo przy węźle. Już nie trzeba skakać przez rów, jest zjazd na drogę techniczną a potem na szosę, choć promień skrętu zmusza do mocnego zwolnienia.

Poprawiony ciąg pieszo - rowerowy © barklu
Na koniec wrak reklamujący chyba szrot, przed którym stoi. Nie jestem w stanie zidentyfikować marki ani modelu.

Wrak na Pabianickiej © barklu
Dane wycieczki:
Km: | 61.10 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 03:26 | km/h: | 17.80 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
S8 do S14
Niedziela, 10 listopada 2013 | dodano:10.11.2013Kategoria 60-100km, Okolice Łodzi
Dzisiaj kontynuowałem zwiedzanie autostradowej obwodnicy Łodzi, W Pawlikowicach skręcając tym razem w S8 na zachód. Przy rondzie z drogą wojewódzką zrobili 100-metrowy rowerowy bubel nie wiadomo po co.

Początkowo S8 wyglądała na gotową do otwarcia:


Dalej na zachód nie było jednak tak dobrze: brak barierek, brak malowania, wiadukty dla ludzi wykańczane, wiadukty dla zwierząt w budowie.


Dojechałem do węzła z S14, skąd rozpościera się widok na plac budowy:



S14 przecina z brzegu Las Karolewski, część ścieżek terenowych będzie się ucinać. Trudno, coś za coś.

Będą oczywiście miejsca, gdzie da się przedostać na drugą stronę:

Do normalnego ruchu zjechałem przy końcu placu budowy, czyli koło Dobronia. Tym samym przejechałem rowerem całą S14 - bo obecnie otwartą część także odwiedzałem, gdy była w budowie.

Bubel rowerowy© barklu
Początkowo S8 wyglądała na gotową do otwarcia:

Pawlikowice© barklu

Niemal gotowa S8© barklu
Dalej na zachód nie było jednak tak dobrze: brak barierek, brak malowania, wiadukty dla ludzi wykańczane, wiadukty dla zwierząt w budowie.

Przepust dla zwierząt w budowie© barklu

Wykańczanie wiaduktu© barklu
Dojechałem do węzła z S14, skąd rozpościera się widok na plac budowy:

Widok na S8 z S14 na zachód© barklu

Widok na S8 z S14 na wschód© barklu

Początek S14© barklu
S14 przecina z brzegu Las Karolewski, część ścieżek terenowych będzie się ucinać. Trudno, coś za coś.

Droga S14© barklu
Będą oczywiście miejsca, gdzie da się przedostać na drugą stronę:

Błotniste skrzyżowanie w dole© barklu
Do normalnego ruchu zjechałem przy końcu placu budowy, czyli koło Dobronia. Tym samym przejechałem rowerem całą S14 - bo obecnie otwartą część także odwiedzałem, gdy była w budowie.

S14 - węzeł koło Dobronia© barklu
Dane wycieczki:
Km: | 60.40 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 03:09 | km/h: | 19.17 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Droga ekspresowa S8
Niedziela, 3 listopada 2013 | dodano:03.11.2013Kategoria 60-100km, Okolice Łodzi
Wczoraj oglądałem A1 we wczesnym stadium budowy, dzisiaj pojechałem na prawie gotową S8. Otwarcie ma być w styczniu, więc ostatnia okazja żeby się przejechać rowerem.

Na całej długości jest bardzo dużo ekranów przeciw hałasowi.

W wielu miejscach na nasypie posiali już trawę na specjalnych słomianych matach (nawóz?)

Drogi techniczne niestety nie tworzą ciągłości wzdłuż całej drogi. Szkoda, byłyby fajne trasy rowerowe.

Mam nadzieję że przed otwarciem wymienią znaki ;)

Niedawno ukończone zostało skrzyżowanie z DK1 w Rzgowie. Podczas budowy, gdy czynna była tylko jedna nitka, tworzyły się ogromne korki.

Przed skrzyżowaniem z A1, czyli póki co końcem S8, pobierane będą pewnie opłaty.

Są już drogowskazy na inne autostrady, są wiadukty, normalnie Europa.


Zjechałem na A1, dziwiąc się że jest gotowa. Radość nie trwała długo.

Do Giemzówka dojechałem placem budowy, tam wróciłem na normalne drogi.

Na Piotrkowskiej awaria tramwajów i to w obu kierunkach, pewnie problem z zasilaniem.

-31113

Wjazd w Pawłówku© barklu
Na całej długości jest bardzo dużo ekranów przeciw hałasowi.

Trasa S8© barklu
W wielu miejscach na nasypie posiali już trawę na specjalnych słomianych matach (nawóz?)

Słoma z trawą© barklu
Drogi techniczne niestety nie tworzą ciągłości wzdłuż całej drogi. Szkoda, byłyby fajne trasy rowerowe.

Urwana droga techniczna© barklu
Mam nadzieję że przed otwarciem wymienią znaki ;)

Ograniczenie prędkości© barklu
Niedawno ukończone zostało skrzyżowanie z DK1 w Rzgowie. Podczas budowy, gdy czynna była tylko jedna nitka, tworzyły się ogromne korki.

Wiadukt w Rzgowie© barklu
Przed skrzyżowaniem z A1, czyli póki co końcem S8, pobierane będą pewnie opłaty.

Punkt poboru opłat© barklu
Są już drogowskazy na inne autostrady, są wiadukty, normalnie Europa.

Skrzyżowanie z A1© barklu

A1 w kierunku północnym© barklu
Zjechałem na A1, dziwiąc się że jest gotowa. Radość nie trwała długo.

Koniec A1© barklu
Do Giemzówka dojechałem placem budowy, tam wróciłem na normalne drogi.

Budowa A1© barklu
Na Piotrkowskiej awaria tramwajów i to w obu kierunkach, pewnie problem z zasilaniem.

Awaria tramwajów© barklu
-31113
Dane wycieczki:
Km: | 66.60 | Km teren: | 2.00 | Czas: | 03:35 | km/h: | 18.59 |
Pr. maks.: | 38.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Andrespol - Moskwa - Skoszewy
Niedziela, 27 października 2013 | dodano:27.10.2013Kategoria 60-100km, Okolice Łodzi, P. K. Wzniesień Łódzkich
Pierwszy raz widzę, żeby przy drodze było powitanie parafii, zazwyczaj wita co najwyżej gmina.

Z Andrespola skierowałem się do Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.

Budowa A1 chyba stoi. Na dodatek cześć bocznych dróg jest pozamykana (niby czasem można się przedostać na dziko, ale nigdy nie wiem czy nie trafię na jakieś wykopy).

-271013

Parafia Justynów wita© barklu
Z Andrespola skierowałem się do Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.

Paprotnia© barklu
Budowa A1 chyba stoi. Na dodatek cześć bocznych dróg jest pozamykana (niby czasem można się przedostać na dziko, ale nigdy nie wiem czy nie trafię na jakieś wykopy).

Budowa A1© barklu
-271013
Dane wycieczki:
Km: | 64.00 | Km teren: | 3.00 | Czas: | 03:31 | km/h: | 18.20 |
Pr. maks.: | 44.30 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Lasy koło Gałkówka
Sobota, 12 października 2013 | dodano:12.10.2013Kategoria 60-100km, Okolice Łodzi
Pojechałem do lasu pod Gałkówkiem testować nowy rower. Na asfalcie dość mułowaty, za to w terenie nie muszę za bardzo zwalniać. Amortyzator działa (zanim się nie przyzwyczaiłem miałem wrażenie kapcia), ładnie wybiera krawężniki, dziury i korzenie. W jednym miejscu wjechałem w zamaskowane liśćmi błoto - tez bez problemu przejechał. Generalnie jestem zadowolony z zakupu :)
Jedyna wada to brak możliwości pociśnięcia z górki czy z wiatrem - mała korba z przodu sprawia, ze powyżej 30km/h trzeba mocno się namachać nogami. Przełożenia typowo terenowe, za to na podjazdach będzie łatwiej.


Tak jakoś mam, że bez błotników nie pojadę. Z przodu nie było co prawda dziur do mocowania, ale poradziłem sobie:

Na koniec instalacja z płyt CD, wyglądająca jak jakaś kosmiczna roślinność.

-12102013/
Jedyna wada to brak możliwości pociśnięcia z górki czy z wiatrem - mała korba z przodu sprawia, ze powyżej 30km/h trzeba mocno się namachać nogami. Przełożenia typowo terenowe, za to na podjazdach będzie łatwiej.

Wzdłuż granicy lasu© barklu

Jesienny las© barklu
Tak jakoś mam, że bez błotników nie pojadę. Z przodu nie było co prawda dziur do mocowania, ale poradziłem sobie:

Mocowanie błotnika© barklu
Na koniec instalacja z płyt CD, wyglądająca jak jakaś kosmiczna roślinność.

Instalacja w Parku Staromiejskim© barklu
-12102013/
Dane wycieczki:
Km: | 62.70 | Km teren: | 16.00 | Czas: | 03:36 | km/h: | 17.42 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Skałołaz | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Łowicz - Lipce Reymontowskie - Brzeziny
Sobota, 21 września 2013 | dodano:21.09.2013Kategoria 60-100km, Okolice Łodzi, Rowerowo kolejowo
Korzystając z darmowego przewozu rowerów w Przewozach Regionalnych, pojechałem do Łowicza.
Rynek zadbany, w centrum kamienice są odremontowane a ulice pokryte historyczną kostką. Łowicz robi bardzo pozytywne wrażenie.



Z Łowicza pojechałem w stronę jeziora Okręt, fragment drogi okazał się bardzo piaszczysty.

Dalej trasa prowadziła na Łyszkowice - jedyny fragment z wiatrem.

Lipce Reymontowskie będzie trzeba kiedyś zwiedzić, dzisiaj było tylko przetarcie trasy.




Inne ciekawe obiekty po drodze:


Przy okazji wpadło siedem nowych gmin. Końcówka była męcząca, bo pod wiatr. Nie wziąłem też pod uwagę konieczności wjechania na Wyżynę Łódzką (ponad 100m różnicy między początkiem a końcem trasy i oprócz tego sporo pagórków) - jakbym jechał w przeciwnym kierunku, pewnie byłoby lżej, aczkolwiek musiałbym się spieszyć na pociąg.
-210913
Rynek zadbany, w centrum kamienice są odremontowane a ulice pokryte historyczną kostką. Łowicz robi bardzo pozytywne wrażenie.

Rynek w Łowiczu© barklu

Bazylika Katedralna w Łowiczu© barklu

Stare Miasto w Łowiczu© barklu
Z Łowicza pojechałem w stronę jeziora Okręt, fragment drogi okazał się bardzo piaszczysty.

Jezioro Okręt© barklu
Dalej trasa prowadziła na Łyszkowice - jedyny fragment z wiatrem.

OSP Łyszkowice© barklu
Lipce Reymontowskie będzie trzeba kiedyś zwiedzić, dzisiaj było tylko przetarcie trasy.

Lipce Reymontowskie - cmentarz© barklu

Lipce Reymontowskie - miejsce pamięci© barklu

Lipce Reymontowskie - Muzeum Czynu Zbrojnego© barklu

Lipce Reymontowskie - Muzeum Regionalne© barklu
Inne ciekawe obiekty po drodze:

Kościół w Kołacinku© barklu

Młyn w Kołacinie, działający© barklu
Przy okazji wpadło siedem nowych gmin. Końcówka była męcząca, bo pod wiatr. Nie wziąłem też pod uwagę konieczności wjechania na Wyżynę Łódzką (ponad 100m różnicy między początkiem a końcem trasy i oprócz tego sporo pagórków) - jakbym jechał w przeciwnym kierunku, pewnie byłoby lżej, aczkolwiek musiałbym się spieszyć na pociąg.
-210913
Dane wycieczki:
Km: | 84.80 | Km teren: | 3.00 | Czas: | 04:43 | km/h: | 17.98 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Kolejne gminy do kolekcji
Sobota, 14 września 2013 | dodano:14.09.2013Kategoria 60-100km, Okolice Łodzi
Pojechałem na południe zaliczyć kolejne dwie gminy: Zelów i Buczek.

Przy drodze ktoś postawił ciekawą instalację: uschnięte drzewo obwieszone śmieciami, a przed tym tabliczki "Czy chcesz mieć taki las?". Bardzo dobry pomysl, może ktoś się zastanowi zanim wyrzuci śmieci.

W Ldzaniu-Talarze trwa remont mostu. Przejazd samochodem jest niemożliwy, ale tak jak podejrzewałem jest tymczasowa kładka dla pieszych, więc jest się jak przedostać z rowerem.

Dzięki rozebraniu starego mostu można się przyjrzeć mechanizmom młyna.

Przy ekranach akustycznych na S14 posadzono chyba winorośl. Po jednym roku już zaczyna ładnie wyglądać. Dlaczego ekrany w mieście nie są tak obsadzone?

I na koniec mały rozdźwięk między pojazdem a szyldem na budynku.

-140913/

Gmina Buczek© barklu
Przy drodze ktoś postawił ciekawą instalację: uschnięte drzewo obwieszone śmieciami, a przed tym tabliczki "Czy chcesz mieć taki las?". Bardzo dobry pomysl, może ktoś się zastanowi zanim wyrzuci śmieci.

Czy chcesz mieć taki las?© barklu
W Ldzaniu-Talarze trwa remont mostu. Przejazd samochodem jest niemożliwy, ale tak jak podejrzewałem jest tymczasowa kładka dla pieszych, więc jest się jak przedostać z rowerem.

Remont mostu na Grabi© barklu
Dzięki rozebraniu starego mostu można się przyjrzeć mechanizmom młyna.

Mechanizmy młyna© barklu
Przy ekranach akustycznych na S14 posadzono chyba winorośl. Po jednym roku już zaczyna ładnie wyglądać. Dlaczego ekrany w mieście nie są tak obsadzone?

Widok na S14© barklu
I na koniec mały rozdźwięk między pojazdem a szyldem na budynku.

Jaksa nowe technologie i Warszawa© barklu
-140913/
Dane wycieczki:
Km: | 78.50 | Km teren: | 9.00 | Czas: | 03:57 | km/h: | 19.87 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Będków, Czarnocin
Sobota, 7 września 2013 | dodano:07.09.2013Kategoria 60-100km, Okolice Łodzi
Dzisiaj pojechałem nieco dalej na południowy wschód. Dużo w tej okolicy asfaltowych równych dróg, zatem jechało się fajnie.
W okolicy Kolonii-Zamości stoi stary drewniany młyn, już niedziałający. Można nawet zajrzeć do środka:


We wsiach trochę drewnianej zabudowy, dostrzegłem nawet resztki stodoły krytej strzechą.


Kolejny młyn, tym razem w Prażkach
[url=http://photo.bikestats.eu/zdjecie,425451,mlyn-w-prazkach.html]
[/url
W Prażkach znajduje się także dom, w którym młodość spędził Władysław Reymont


Będków (przy okazji zaliczona kolejna gmina):

W Czarnocinie jest kilka ciekawych obiektów
Dwór, obecnie Zespół Szkół Rolniczych:

Jeszcze jeden ciekawy budynek, nie wiem co w nim kiedyś było:

Myślałem, że to mleczarnia, ale jak się okazało w Czarnocinie jest jeszcze jeden duży zakład:

Kolejny niedziałający młyn:


-70913/
W okolicy Kolonii-Zamości stoi stary drewniany młyn, już niedziałający. Można nawet zajrzeć do środka:

Młyn na rzece Miazdze© barklu

Młyn na rzece Miazdze - wnętrze© barklu
We wsiach trochę drewnianej zabudowy, dostrzegłem nawet resztki stodoły krytej strzechą.

Zrujnowane obejście© barklu

Wieś Zamość© barklu
Kolejny młyn, tym razem w Prażkach
[url=http://photo.bikestats.eu/zdjecie,425451,mlyn-w-prazkach.html]

Młyn w Prażkach© barklu
W Prażkach znajduje się także dom, w którym młodość spędził Władysław Reymont

Dom Władysława Reymonta© barklu

Lipa Reymonta© barklu
Będków (przy okazji zaliczona kolejna gmina):

Tablica pamiątkowa w Będkowie© barklu
W Czarnocinie jest kilka ciekawych obiektów
Dwór, obecnie Zespół Szkół Rolniczych:

Dwór w Czarnocinie© barklu
Jeszcze jeden ciekawy budynek, nie wiem co w nim kiedyś było:

Budynek w Czarnocinie© barklu
Myślałem, że to mleczarnia, ale jak się okazało w Czarnocinie jest jeszcze jeden duży zakład:

Producent pasz Agro-Kocięba© barklu
Kolejny niedziałający młyn:

Młyn w Czarnocinie© barklu

Zalew w Czarnocinie© barklu
-70913/
Dane wycieczki:
Km: | 81.50 | Km teren: | 1.00 | Czas: | 04:04 | km/h: | 20.04 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Poddębice i dwory po drodze
Sobota, 31 sierpnia 2013 | dodano:31.08.2013Kategoria 60-100km, Okolice Łodzi
Pojechaliśmy do Poddębic. Wedle mapy po drodze w Tumusinie jest zabytkowy dwór. Owszem jest, obejrzeć można go zza ogrodzenia.


Ciekawostka po drodze nadal stoi:

Pałac i park w Poddębicach będą chyba remontowane. Park obecnie jest potwornie zarośnięty, nawet alejek nie ma.



W Poddębicach zrobiliśmy przerwę na obiad (strasznie się obżarliśmy wielką pizzą, toteż potem jechało się ciężęj) i pojechaliśmy dalej. Wzdłuż szosy biegnie droga rowerowa. Swoje wady ma, ale nawet sprawnie da się jechać.

Odbiliśmy do Golic, ale kolejnego dworu nie udało się znaleźć. A może był, tylko bardzo przebudowany.
Zwiedziliśmy też Tur i Mikołajewice. Tam dwór w zasadzie dworu już nie przypomina. Dopiero miejscowi rozwiali wątpliwości.



Kotłownia przy bloku? W sumie to wieś i centralnego z elektrociepłowni nie ma.

W Starym Gostkowie odbiliśmy na Ozorków.

Centrum Odnowy Wsi? Co to takiego?

A z Ozorkowa wracaliśmy już tramwajem (Zosia nie czuła się gotowa na przekroczenie 100km). Ludzi mało, spokojnie dało się wstawić rowery. Tylko mocno trzeba było trzymać, bo tory krzywe.

-310813/

Dwór w Tumusinie© barklu

Dwór w Tumusinie (w głębi)© barklu
Ciekawostka po drodze nadal stoi:

Obelisk neopogański© barklu
Pałac i park w Poddębicach będą chyba remontowane. Park obecnie jest potwornie zarośnięty, nawet alejek nie ma.

Pałac w Poddębicach© barklu

Tak ma wyglądać pałac i park© barklu

Poddębice© barklu
W Poddębicach zrobiliśmy przerwę na obiad (strasznie się obżarliśmy wielką pizzą, toteż potem jechało się ciężęj) i pojechaliśmy dalej. Wzdłuż szosy biegnie droga rowerowa. Swoje wady ma, ale nawet sprawnie da się jechać.

Droga rowerowa w stronę Wartkowic© barklu
Odbiliśmy do Golic, ale kolejnego dworu nie udało się znaleźć. A może był, tylko bardzo przebudowany.
Zwiedziliśmy też Tur i Mikołajewice. Tam dwór w zasadzie dworu już nie przypomina. Dopiero miejscowi rozwiali wątpliwości.

Dwór w Mikołajewicach© barklu

Młyn na Nerze© barklu

Tablica na kościele w Turze© barklu
Kotłownia przy bloku? W sumie to wieś i centralnego z elektrociepłowni nie ma.

Blok (popegeerowski?)© barklu
W Starym Gostkowie odbiliśmy na Ozorków.

Droga Wartkowice - Ozorków© barklu
Centrum Odnowy Wsi? Co to takiego?

Centum Odnowy Wsi w Parzęczewie© barklu
A z Ozorkowa wracaliśmy już tramwajem (Zosia nie czuła się gotowa na przekroczenie 100km). Ludzi mało, spokojnie dało się wstawić rowery. Tylko mocno trzeba było trzymać, bo tory krzywe.

Rowery na końcu tramwaju© barklu
-310813/
Dane wycieczki:
Km: | 79.30 | Km teren: | 9.00 | Czas: | 04:25 | km/h: | 17.95 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Czerwonym szlakiem z PTTK
Niedziela, 25 sierpnia 2013 | dodano:25.08.2013Kategoria 60-100km, Okolice Łodzi, Wycieczki PTTK
Dzisiejsza wycieczka wiodła południowo - wschodnią częścią czerwonego szlaku okolic Łodzi - od Wiskitna do Wycieczkowej. Pomimo niektórych trudnych odcinków, niektórzy dali radę nawet tandemem z przyczepką z dzieckiem.

Przejście przez tory koło Andrespola 30-osobową grupą byłoby trudne. Tutaj trochę odbiliśmy od szlaku i przedostaliśmy się pod mostem (i przy okazji przez strumień). Nie znałem tej ścieżki.

Tego fragmentu czerwonego szlaku nigdy mi się nie udało znaleźć, ani z jednej strony ani z drugiej, a robiłem chyba trzy podejścia. A biegnie on bardzo zarośniętą polną drogą. Jechać trzeba było trawiastym środkiem, bo koleiny były za głębokie by w nich pedałować. Tym razem wreszcie skompletowałem pętlę wokół Łodzi.


W Lesie Wiączyńskim na czerwonym szlaku też nie byłem od dawna. Trochę się pozmieniało z powodu ścinki drzew, w jednym miejscu błoto trzeba było obchodzić lasem.

Teraz trochę żałuję, ze nie byłem na wszystkich poprzednich wycieczkach czerwonym szlakiem.
-250813/

Postój koło Bedonia© barklu
Przejście przez tory koło Andrespola 30-osobową grupą byłoby trudne. Tutaj trochę odbiliśmy od szlaku i przedostaliśmy się pod mostem (i przy okazji przez strumień). Nie znałem tej ścieżki.

Przejście przez rzekę Miazgę© barklu
Tego fragmentu czerwonego szlaku nigdy mi się nie udało znaleźć, ani z jednej strony ani z drugiej, a robiłem chyba trzy podejścia. A biegnie on bardzo zarośniętą polną drogą. Jechać trzeba było trawiastym środkiem, bo koleiny były za głębokie by w nich pedałować. Tym razem wreszcie skompletowałem pętlę wokół Łodzi.

Zarośnięty szlak koło Bedonia© barklu

Eufeminówek - wreszcie asfalt© barklu
W Lesie Wiączyńskim na czerwonym szlaku też nie byłem od dawna. Trochę się pozmieniało z powodu ścinki drzew, w jednym miejscu błoto trzeba było obchodzić lasem.

Rozjeżdżony Las Wiączyński© barklu
Teraz trochę żałuję, ze nie byłem na wszystkich poprzednich wycieczkach czerwonym szlakiem.
-250813/
Dane wycieczki:
Km: | 63.70 | Km teren: | 13.00 | Czas: | 04:13 | km/h: | 15.11 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |