Informacje

  • Wszystkie kilometry: 125195.50 km
  • Km w terenie: 10254.81 km (8.19%)
  • Czas na rowerze: 222d 04h 49m
  • Prędkość średnia: 16.83 km/h
  • Więcej informacji.

Przebiegi roczne

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Zaliczone gminy

baton rowerowy bikestats.pl

Jeżdżę na

Jeździłem na

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy barklu.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Małyń, Lichawa, Piorunów

Niedziela, 13 lipca 2014 | dodano:13.07.2014Kategoria 60-100km, Okolice Łodzi
Wybraliśmy się odszukać kilka dworów znajdujących się w miejscowościach na zachód od Lutomierska. W Małyniu odnaleźliśmy tylko ruiny:
Ruiny dworu w Małyniu
Ruiny dworu w Małyniu © barklu
Obok ruin pasie się krowa - dziedzice chyba przewracają się w grobie...
Krowa koło ruin dworu
Krowa koło ruin dworu © barklu
W Małyniu wart uwagi jest także dość potężny kościół.
Kościół w Małyniu
Kościół w Małyniu © barklu
Dobry sposób na recykling zużytych opon. Gdzieś widziałem też łabędzie.
Ślimak z opony
Ślimak z opony © barklu
Prawdziwa wieś: przy drodze można spotkać taki widok:
Kacza rodzina
Kacza rodzina © barklu
Wedle mapy w Lichawie znajdują się jakieś ruiny dworu, ale teren był tak zarośnięty, że nic nie udało się odnaleźć. Skierowaliśmy się więc do Piorunowa przez różne wsie, gdzie nawet znaki drogowe są stare.
Stary teren zabudowany
Stary teren zabudowany © barklu
Ten pałac zamieniony został na hotel, co dobrze mu zrobiło.
Pałac w Piorunowie
Pałac w Piorunowie © barklu
Piorunów - nazwa nawet pasuje. Drzewo prawdopodobnie trafione przez piorun.
Wypalone drzewo
Wypalone drzewo © barklu
Wracaliśmy szosą, z wiatrem. W Lutomiersku było też z górki i lekko przekroczyliśmy nawet prędkość na dozwolonej 40.
Wyprzedziliśmy też zabytkowy tramwaj jadący z Konstantynowa. Ciekawostka (choć w sumie można się domyśleć po braku pantografu): drugi wagon to Konstal 5ND - doczepka pozbawiana silnika.
Skład 5N + 5ND na linii 43
Skład 5N + 5ND na linii 43 © barklu
Dane wycieczki:
Uczestnicy
Km:70.60Km teren:0.00 Czas:03:35km/h:19.70
Pr. maks.:43.80Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Retro rakieta
Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
Enka czyli polska uproszczona wersja niemieckiego uproszczonego wagonu wojennego (KSW), jest mniejsza, lżejsza i mniej pojemna od wagonu z rodziny 105N/805N. Enka z dwoma doczepami jest mniej więcej odpowiednikiem dwuwagonowego składu wagonów z rodziny 105N. Enka solo jechała gdzieś do 60km/h, z doczepą już z dużym trudem koło 50km/h a dwoma jeszcze mniej. Skład 105N, niezależnie od ilości wagonów i zapełnienia daje się rozpędzić do 70km/h.
oelka
- 23:37 niedziela, 13 lipca 2014 | linkuj
Nie jestem specjalistą, ale kiedyś jeden taki tramwaj potrafił pociągnąć dwie zapełnione przyczepki, a nowsze tramwaje 805 muszą mieć silniki w każdym wagonie, bo nawet z jednym wagonem nie dałby rady pojechać. Poza tym to zawsze był złom bez amortyzacji i przyśpieszenia.
kdk
- 13:56 niedziela, 13 lipca 2014 | linkuj
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa epoul
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]


Blogi rowerowe na www.bikestats.pl