Wpisy archiwalne w kategorii
Masa Krytyczna
Dystans całkowity: | 2377.40 km (w terenie 55.50 km; 2.33%) |
Czas w ruchu: | 26:38 |
Średnia prędkość: | 14.64 km/h |
Maksymalna prędkość: | 50.70 km/h |
Liczba aktywności: | 89 |
Średnio na aktywność: | 26.71 km i 2h 25m |
Więcej statystyk |
Achendorfer Moor
Wtorek, 13 czerwca 2023 | dodano:13.06.2023Kategoria Masa Krytyczna
Susza, więc dało się przejechać szlak.
Dane wycieczki:
Km: | 33.30 | Km teren: | 2.00 | Czas: | km/h: | ||
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Amerykański krążownik | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Masa Niepodległości
Czwartek, 11 listopada 2021 | dodano:12.11.2021Kategoria Łódź, Masa Krytyczna
Dane wycieczki:
Km: | 24.00 | Km teren: | 2.00 | Czas: | km/h: | ||
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Miejski pogromca zasp | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Praca + Masa Krytyczna
Piątek, 31 stycznia 2020 | dodano:01.02.2020Kategoria Łódź, Masa Krytyczna
Chyba rekord reaktywowanej Masy, 8 osób ;)
Dane wycieczki:
Km: | 26.50 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 02:03 | km/h: | 12.93 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Miejski pogromca zasp | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Praca + Masa Krytyczna
Piątek, 29 listopada 2019 | dodano:30.11.2019Kategoria Masa Krytyczna, Łódź
Marnie idą próby reaktywowania Masy Krytycznej - w tym miesiącu zjawiły się 4 osoby.
Za to z powodu gorączki zakupowej wszędzie korki, stał nawet tunel na trasie WZ.
Za to z powodu gorączki zakupowej wszędzie korki, stał nawet tunel na trasie WZ.
Dane wycieczki:
Km: | 23.00 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 01:32 | km/h: | 15.00 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Miejski pogromca zasp | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Praca + Masa Krytyczna
Piątek, 25 października 2019 | dodano:27.10.2019Kategoria Łódź, Masa Krytyczna
Oddaolna próba wskrzeszenia Masy Krytycznej, w tym miesiącu zaledwie 5 osób (sami "weterani"), więc nic nie trzeba rejestrowac itp., po prostu jedziemy.
Dane wycieczki:
Km: | 26.50 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 01:45 | km/h: | 15.14 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Miejski pogromca zasp | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Neudersum
Piątek, 14 września 2018 | dodano:15.09.2018Kategoria Masa Krytyczna, Z przyczepką
Nie wiem, co autor miał na myśli: naturalnych rozmiarów rzeźba świni w niemieckich barwach narodowych.
Udało mi się "odkryć" kolejną przydrożną jabłoń, to już trzecia!
Z cyklu "ciekawe auta", VW golf I pickup po niewielkich modyfikacjach i w ciekawym malowaniu.
Udało mi się "odkryć" kolejną przydrożną jabłoń, to już trzecia!
Z cyklu "ciekawe auta", VW golf I pickup po niewielkich modyfikacjach i w ciekawym malowaniu.
Dane wycieczki:
Km: | 38.60 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 02:21 | km/h: | 16.43 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Stary treking | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Wielki Przejazd Rowreowy
Niedziela, 2 lipca 2017 | dodano:02.07.2017Kategoria Łódź, Masa Krytyczna
Przejazd po mieście z okazji Dnia Roweru. Osób niewiele, na oko 100-150, dawnymi czas na zimowych Masach Krytycznych tyle bywało.
Dane wycieczki:
Km: | 24.10 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 01:42 | km/h: | 14.18 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Odjazdowy Bibliotekarz
Niedziela, 12 czerwca 2016 | dodano:12.06.2016Kategoria 40-60km, Masa Krytyczna, Okolice Łodzi, P. K. Wzniesień Łódzkich
Od rana pojechałem w okolice Nowosolnej, żeby zbadać przebieg dróg technicznych koło A1. Koło Natolina powstał nawet nowy asfaltowy skrót.
Droga wzdłuż A1 © barklu
W drodze powrotnej pobiłem swój okołołódzki rekord prędkości 50,7km - szybciej udawało mi się tylko w górach. Tutaj też był zjazd, ale niezbyt długi.
Potem pojechałem jeszcze w Odjazdowym Bibliotekarzu, czyli przejeździe rowerowym promującym czytelnictwo. Po zawieszeniu Masy Krytyacznej pozostały tylko takie okolicznościowe przejazdy, tym razem 116 osób.
Odjazdowy Bibliotekarz - start pod ASP © barklu
Droga wzdłuż A1 © barklu
W drodze powrotnej pobiłem swój okołołódzki rekord prędkości 50,7km - szybciej udawało mi się tylko w górach. Tutaj też był zjazd, ale niezbyt długi.
Potem pojechałem jeszcze w Odjazdowym Bibliotekarzu, czyli przejeździe rowerowym promującym czytelnictwo. Po zawieszeniu Masy Krytyacznej pozostały tylko takie okolicznościowe przejazdy, tym razem 116 osób.
Odjazdowy Bibliotekarz - start pod ASP © barklu
Dane wycieczki:
Km: | 58.00 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 03:26 | km/h: | 16.89 |
Pr. maks.: | 50.70 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Zrównowazony transoport i Warszawska Masa Krytyczna
Piątek, 27 listopada 2015 | dodano:28.11.2015Kategoria 40-60km, Masa Krytyczna, Okolice Warszawy
W piątek jeździłem niemal każdym możliwym środkiem transportu. Najpierw rano pojechałem odprowadzić Zosię na kurs, po czym wróciłem do hostelu na Marymoncie. Przypiąłem rower, zapakowałem bagaże do samochodu, pojechałem do centrum, gdzie na Podwalu cudem udało mi się znaleźć miejsce parkingowe - choć parkowanie drogie, to wszystko było pozajmowane. Zapłaciłem za godzinę parkowania i poprzenosiłem bagaże do hostelu na Starym Mieście. Trochę czasu straciłem łażąc po sklepach i prosząc o rozmienienie 20 zł na monety, bo nie miałem czym nakarmić parkomatu do 18, kiedy parkowanie staje się bezpłatne. Przy okazji, ciekawy przystanek:
Przystanek omnibusu konnego © barklu
Na Marymont wróciłem oczywiście nie omnibusem, tylko metrem - jestem pod wrażeniem, to najszybszy środek komunikacji w Warszawie (5 minut tam gdzie samochodem bez korków 15 a rowerem pół godziny, gorzej że trzeba dojść kawałek do stacji).
Ponieważ do końca kursu Zosi było jeszcze trochę czasu, pokręciłem się po Lesie Bielańskim. Jest nawet zróżnicowana rzeźba terenu, trochę jak w Łagiewnikach.
Las Bielański © barklu
Te drzewa dały się chyba oszukać ciepłym dniom w zeszłym tygodniu:
Fałszywa wiosna © barklu
Potem już razem pojechaliśmy na Stare Miasto i po krótkim odpoczynku na Masę Krytyczną
Warszawska Masa Krytyczna © barklu
Masa nieco inna od łódzkiej - bez rikszy nagłośnieniowej, bez wznoszenia okrzyków i bez przerwy na liczenie uczestników i rozdawanie szprychówek w połowie trasy. Brak rikszy z resztą rozumiem ze względu na stromy podjazd ul. Tamka - mogłoby być ciężko. Był też jeden bardzo niebezpieczny moment na Moście Świętokrzyskim - nie tylko ja wpadłem w szczelinę.
Emtebowcy i inni szerokooponowcy nie zrozumiejo ;P
Za to bardzo podobało mi się w pewnym momencie "zapraszamy na oba pasy", w sytuacji gdy wszyscy jechali prawym - całkiem inaczej niż łódzkie "jednym pasem".
Przystanek omnibusu konnego © barklu
Na Marymont wróciłem oczywiście nie omnibusem, tylko metrem - jestem pod wrażeniem, to najszybszy środek komunikacji w Warszawie (5 minut tam gdzie samochodem bez korków 15 a rowerem pół godziny, gorzej że trzeba dojść kawałek do stacji).
Ponieważ do końca kursu Zosi było jeszcze trochę czasu, pokręciłem się po Lesie Bielańskim. Jest nawet zróżnicowana rzeźba terenu, trochę jak w Łagiewnikach.
Las Bielański © barklu
Te drzewa dały się chyba oszukać ciepłym dniom w zeszłym tygodniu:
Fałszywa wiosna © barklu
Potem już razem pojechaliśmy na Stare Miasto i po krótkim odpoczynku na Masę Krytyczną
Warszawska Masa Krytyczna © barklu
Masa nieco inna od łódzkiej - bez rikszy nagłośnieniowej, bez wznoszenia okrzyków i bez przerwy na liczenie uczestników i rozdawanie szprychówek w połowie trasy. Brak rikszy z resztą rozumiem ze względu na stromy podjazd ul. Tamka - mogłoby być ciężko. Był też jeden bardzo niebezpieczny moment na Moście Świętokrzyskim - nie tylko ja wpadłem w szczelinę.
Emtebowcy i inni szerokooponowcy nie zrozumiejo ;P
Za to bardzo podobało mi się w pewnym momencie "zapraszamy na oba pasy", w sytuacji gdy wszyscy jechali prawym - całkiem inaczej niż łódzkie "jednym pasem".
Dane wycieczki:
Km: | 42.20 | Km teren: | 7.00 | Czas: | 03:13 | km/h: | 13.12 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Praca + Październikowa Masa Krytyczna
Piątek, 30 października 2015 | dodano:30.10.2015Kategoria Łódź, Masa Krytyczna
Ta Masa była wyjątkowa. Po pierwsze, jechaliśmy tunelem trasy WZ na kilka godzin przed otwarciem, miejscami jeszcze trwały prace wykończeniowe. Generalnie była to jedyna okazja, by legalnie wjechać tam rowerem i obejrzeć z bliska, bo z samochodu tak dokładnie się nie da, chyba że będzie korek ;)
Druga ważna rzecz, to oficjalne ogłoszenie zawieszenia Masy Krytycznej na pół roku. W listopadzie ma być ostatnia i jak władze "spłacą" kredyt zaufania, to już reaktywowana nie będzie. Mam nadzieję, że w tym czasie nie pojawią się żadni "separatyści" robiący "prawdziwą niezależną Masę", bo nieprzestrzegając "rozejmu" tylko zaszkodzą sprawie.
A dzięki trasie WZ i zapowiadanej niespodziance frekwencja wysoka jak na listopad: 425 osób.
W tunelu trasy WZ © barklu
Druga ważna rzecz, to oficjalne ogłoszenie zawieszenia Masy Krytycznej na pół roku. W listopadzie ma być ostatnia i jak władze "spłacą" kredyt zaufania, to już reaktywowana nie będzie. Mam nadzieję, że w tym czasie nie pojawią się żadni "separatyści" robiący "prawdziwą niezależną Masę", bo nieprzestrzegając "rozejmu" tylko zaszkodzą sprawie.
A dzięki trasie WZ i zapowiadanej niespodziance frekwencja wysoka jak na listopad: 425 osób.
W tunelu trasy WZ © barklu
Dane wycieczki:
Km: | 32.40 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 02:28 | km/h: | 13.14 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Miejski pogromca zasp | ||
Aktywność Jazda na rowerze |