Wpisy archiwalne w miesiącu
Marzec, 2017
Dystans całkowity: | 616.10 km (w terenie 34.50 km; 5.60%) |
Czas w ruchu: | 34:49 |
Średnia prędkość: | 17.52 km/h |
Liczba aktywności: | 31 |
Średnio na aktywność: | 19.87 km i 1h 12m |
Więcej statystyk |
Praca
Piątek, 31 marca 2017 | dodano:31.03.2017Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km: | 12.50 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 00:40 | km/h: | 18.75 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Znajda (sprzedany) | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Praca
Czwartek, 30 marca 2017 | dodano:30.03.2017Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km: | 12.50 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 00:41 | km/h: | 18.29 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Znajda (sprzedany) | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Praca
Środa, 29 marca 2017 | dodano:29.03.2017Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km: | 12.50 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 00:44 | km/h: | 17.05 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Znajda (sprzedany) | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Praca
Wtorek, 28 marca 2017 | dodano:28.03.2017Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km: | 12.50 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 00:41 | km/h: | 18.29 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Znajda (sprzedany) | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Praca
Poniedziałek, 27 marca 2017 | dodano:27.03.2017Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km: | 12.70 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 00:41 | km/h: | 18.59 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Znajda (sprzedany) | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Dzierżązna, Sokolniki
Niedziela, 26 marca 2017 | dodano:26.03.2017Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Zacznę od rzadko spotykanego znaku ostrzegającego przed wypadkami z tramwajem:
Znak przy skrzyżowaniu Św Teresy/Zgierska © barklu
Miejsce faktycznie pod tym względem obfite w tego typu zdarzenia drogowe, wszystko przez nieuwagę kierowców.
Stara część drogi rowerowej wzdłuż Zgierskiej i drzewo na środku - ciekawe, dlaczego ktoś tak zaprojektował, przeciez miejsca jest wystarczająco by DDR w całości omijała drzewo z drugiej strony. A i drzewo mogłoby mieć więcej wolnego miejsca na korzenie.
Drzewo na DDR © barklu
W Zgierzu remont Piątkowskiej powoli posuwa się do przodu, już widać że nie będzie trawników ani drzew tak jak było wcześniej tylko bardzo szerokie chodniki. Wydaje się nawet, że jezdnię nieco zwęzili. Szkoda, że przy takiej ilości miejsca nie pomyśleli o szerszej jezdni i pasach rowerowych, albo jednokierunkowych DDRach z obu stron, bo ulica ruchliwa i do jazdy rowerem nieprzyjemna. Choć w sumie niewykluczone, że zrobią kostkowane ciągi pieszo-rowerowe, w Zgierzu wszystko możliwe. Przy okazji kolejny ciekawy znak przestrzegający przed wypadkami, tym razem pewnie inwencja własna firmy Skanska.
Remont Piątkowskiej © barklu
Taki klasyk w stacji kontroli pojazdów, ciekawe czy tylko reklama czy faktycznie w użyciu jako pogotowie techniczne:
ZIŁ w stacji kontroli pojazdów © barklu
Na koniec dziwny rodzaj gruzu wyrzuconego przy wiejskiej drodze:
Schody przy drodze © barklu
Że też komuś bardziej opłacało się wywalać w całości niż skuć.
Znak przy skrzyżowaniu Św Teresy/Zgierska © barklu
Miejsce faktycznie pod tym względem obfite w tego typu zdarzenia drogowe, wszystko przez nieuwagę kierowców.
Stara część drogi rowerowej wzdłuż Zgierskiej i drzewo na środku - ciekawe, dlaczego ktoś tak zaprojektował, przeciez miejsca jest wystarczająco by DDR w całości omijała drzewo z drugiej strony. A i drzewo mogłoby mieć więcej wolnego miejsca na korzenie.
Drzewo na DDR © barklu
W Zgierzu remont Piątkowskiej powoli posuwa się do przodu, już widać że nie będzie trawników ani drzew tak jak było wcześniej tylko bardzo szerokie chodniki. Wydaje się nawet, że jezdnię nieco zwęzili. Szkoda, że przy takiej ilości miejsca nie pomyśleli o szerszej jezdni i pasach rowerowych, albo jednokierunkowych DDRach z obu stron, bo ulica ruchliwa i do jazdy rowerem nieprzyjemna. Choć w sumie niewykluczone, że zrobią kostkowane ciągi pieszo-rowerowe, w Zgierzu wszystko możliwe. Przy okazji kolejny ciekawy znak przestrzegający przed wypadkami, tym razem pewnie inwencja własna firmy Skanska.
Remont Piątkowskiej © barklu
Taki klasyk w stacji kontroli pojazdów, ciekawe czy tylko reklama czy faktycznie w użyciu jako pogotowie techniczne:
ZIŁ w stacji kontroli pojazdów © barklu
Na koniec dziwny rodzaj gruzu wyrzuconego przy wiejskiej drodze:
Schody przy drodze © barklu
Że też komuś bardziej opłacało się wywalać w całości niż skuć.
Dane wycieczki:
Km: | 49.40 | Km teren: | 1.00 | Czas: | 02:41 | km/h: | 18.41 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Drzewne drogi
Sobota, 25 marca 2017 | dodano:25.03.2017Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Trasa na zachód, przez Zgniłe błoto do Lutomierska - równe asfalty. Trochę dokładniej przyjrzałem się, jakie funkcje oprócz cienia i wiatrochronu pełnią przydrożne drzewa, i oto proszę, uwaga na brzozę:
Drzewo jako mocowanie znaku © barklu
Drzewo jako słup ogłoszeniowy © barklu
Ładnie utrzymana kapliczka w okolicy Kazimierza, dodatkowo obsadzona nowymi sadzonkami - jak widać katolicy proekologiczni też się trafiają:
Kapliczka przydrożna © barklu
W sumie z kapliczkami to nawet byłby niezły patent, aby drzewa wyklęte nie zostały ścięte. Nawet jak spróchniało, to dzięki kapliczce pozostało. To ja chcę kapliczkę na każdym drzewie, dobrze że naczelny drwal tego nie wie!
Kapliczka na drzewie © barklu
Boczna uliczka w Babicach i pytanie o cel progu zwalniającego: czy naprawdę chodzi o to, by walić po zawieszeniu? Przecież kierowcy omijający próg poboczem raczej przepisowej 20 nie przekraczali, to po co usypano pryzmę? W cywilizowanych krajach zamiast progów podrzutowych stosuje się albo łagodne wyniesienia, albo właśnie celowo wykręca tor jazdy (poprzez wysepki itp.).
Objazd progu zwalniającego © barklu
Nowy standard przystanków na przedmieściach, z miękkimi siedziskami ;)
Przystanek przy ul. Złotno © barklu
A na koniec znowu smutne skutki Lex Szyszko - po co wycinać drzewa przy strudze wodnej? Przecież w tym miejscu i tak nic się nie da zbudować.
Polska masakra piłą mechaniczną © barklu
Drzewo jako mocowanie znaku © barklu
Drzewo jako słup ogłoszeniowy © barklu
Ładnie utrzymana kapliczka w okolicy Kazimierza, dodatkowo obsadzona nowymi sadzonkami - jak widać katolicy proekologiczni też się trafiają:
Kapliczka przydrożna © barklu
W sumie z kapliczkami to nawet byłby niezły patent, aby drzewa wyklęte nie zostały ścięte. Nawet jak spróchniało, to dzięki kapliczce pozostało. To ja chcę kapliczkę na każdym drzewie, dobrze że naczelny drwal tego nie wie!
Kapliczka na drzewie © barklu
Boczna uliczka w Babicach i pytanie o cel progu zwalniającego: czy naprawdę chodzi o to, by walić po zawieszeniu? Przecież kierowcy omijający próg poboczem raczej przepisowej 20 nie przekraczali, to po co usypano pryzmę? W cywilizowanych krajach zamiast progów podrzutowych stosuje się albo łagodne wyniesienia, albo właśnie celowo wykręca tor jazdy (poprzez wysepki itp.).
Objazd progu zwalniającego © barklu
Nowy standard przystanków na przedmieściach, z miękkimi siedziskami ;)
Przystanek przy ul. Złotno © barklu
A na koniec znowu smutne skutki Lex Szyszko - po co wycinać drzewa przy strudze wodnej? Przecież w tym miejscu i tak nic się nie da zbudować.
Polska masakra piłą mechaniczną © barklu
Dane wycieczki:
Km: | 44.20 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 02:13 | km/h: | 19.94 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Praca
Piątek, 24 marca 2017 | dodano:25.03.2017Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km: | 12.50 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 00:40 | km/h: | 18.75 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Znajda (sprzedany) | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
ŁoRP 3 i 4 - transport kombinowany
Czwartek, 23 marca 2017 | dodano:23.03.2017Kategoria Łódź
Do pracy normalnie, swoim rowerem. Zadzwonił jednak mechanik, że samochód naprawiony, toteż jakoś musiałem dojechać. Żeby było szybciej, do Starego Rynku (miejsce, gdzie trasy do domu i do mechanika rozdzielają się) dojechałem swoim rowerem, tam przesiadłem się na ŁRP i dojechałem do stacji Łagiewnicka/Stefana, dalej pieszo.
Odebrałem samochód, przyjechałem do domu, poszedłem do stacji Lutomierska/Gnieźnieńska, podjechałem ŁPR na Stary Rynek, wziąłem swój rower i wróciłem. I w obu przypadkach znów trafiłem na ostatni wolny slot w stacji bez kombinowania z szyfrem.
Gdybym miał kombi, byłoby o wiele prościej ;)
Stacja przy Starym Rynku © barklu
Odebrałem samochód, przyjechałem do domu, poszedłem do stacji Lutomierska/Gnieźnieńska, podjechałem ŁPR na Stary Rynek, wziąłem swój rower i wróciłem. I w obu przypadkach znów trafiłem na ostatni wolny slot w stacji bez kombinowania z szyfrem.
Gdybym miał kombi, byłoby o wiele prościej ;)
Stacja przy Starym Rynku © barklu
Dane wycieczki:
Km: | 2.80 | Km teren: | 0.00 | Czas: | km/h: | ||
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | ŁoRPy i nne wynalazki | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Praca
Czwartek, 23 marca 2017 | dodano:23.03.2017Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km: | 12.60 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 00:41 | km/h: | 18.44 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Znajda (sprzedany) | ||
Aktywność Jazda na rowerze |