ŁoRP 3 i 4 - transport kombinowany

Czwartek, 23 marca 2017 | dodano:23.03.2017Kategoria Łódź
Do pracy normalnie, swoim rowerem. Zadzwonił jednak mechanik, że samochód naprawiony, toteż jakoś musiałem dojechać. Żeby było szybciej, do Starego Rynku (miejsce, gdzie trasy do domu i do mechanika rozdzielają się) dojechałem swoim rowerem, tam przesiadłem się na ŁRP i dojechałem do stacji Łagiewnicka/Stefana, dalej pieszo.
Odebrałem samochód, przyjechałem do domu, poszedłem do stacji Lutomierska/Gnieźnieńska, podjechałem ŁPR na Stary Rynek, wziąłem swój rower i wróciłem. I w obu przypadkach znów trafiłem na ostatni wolny slot w stacji bez kombinowania z szyfrem.
Gdybym miał kombi, byłoby o wiele prościej ;)
Stacja przy Starym Rynku
Stacja przy Starym Rynku © barklu
Km:2.80Km teren:0.00 Czas:km/h:
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:ŁoRPy i nne wynalazki

Mam bagażnik rowerowy (na hak), używam na wyjazdy, tyle że jego zakładanie, mocowanie roweru, zdejmowanie itd zajęłoby więcej czasu niż przesiadki.
Co do zajmowanego miejsca, to kombi nie zajmuje więcej niż sedan, a jest bardziej pakowne.
Co do monocykla - no cóż, w zasadzie idealny na takie okazje, tylko chyba prędkość nieco niższa ;)
W sumie rozwiązaniem jest też składak, ale nie sprawdzałem czy się mieści do bagażnika, więc wolałem nie kombinować.
I ciekawostka: do aveo sedana zwykły rower też po złożeniu siedzeń i zdjęciu przedniego koła (w rowerze, nie w samochodzie) też się mieści, tylko potrzeba drugiej osoby do pomocy w przeciągnięciu pod tylną szybą. Jednak przesiadki optymalizowane pod względem trasy łatwiejsze ;)
- 15:00 sobota, 25 marca 2017 | linkuj
kombi zajmuje dużo miejsca na mieście, lepiej mieć bagażnik rowerowy a najlepiej... monocykl :))
:p
Gość spod lodu ;) - 10:47 sobota, 25 marca 2017 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iaski