Informacje

  • Wszystkie kilometry: 125195.50 km
  • Km w terenie: 10254.81 km (8.19%)
  • Czas na rowerze: 222d 04h 49m
  • Prędkość średnia: 16.83 km/h
  • Więcej informacji.

Przebiegi roczne

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Zaliczone gminy

baton rowerowy bikestats.pl

Jeżdżę na

Jeździłem na

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy barklu.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Postępy budowy S14 i S8

Niedziela, 9 lutego 2014 | dodano:09.02.2014Kategoria 60-100km, Okolice Łodzi
Pojechałem obejrzeć postępy przy budowie S14 i S8. Obie drogi już prawi gotowe, pozostały drobiazgi: miejscami ekrany, barierki, posianie trawy itp.
S14 - widok na południe
S14 - widok na południe © barklu
Na S14 sporo przed węzłem będzie ograniczenie do 110 km/h
Ograniczenie do 110
Ograniczenie do 110 © barklu
Na samym węźle w ogóle trzeba będzie mocno zwolić, nie wiem czy nie będą tworzyć się korki:
Drogowskaz przed węzłem z S8
Drogowskaz przed węzłem z S8 © barklu
Zjazd w stronę Wrocławia jeszcze niegotowy, ale ten odcinek ma być oddawany w późniejszym czasie.
Skręt w S8
Skręt w S8 © barklu
Na drodze nawierzchnia już jest, zresztą była już jesienią:
S8 - widok na zachód
S8 - widok na zachód © barklu
Jadąc S8 zauważyłem pewne niedoróbki, np. kilka łat - czyżby im popękało przy budowie? Pasy też będą musieli na sporym odcinku poprawić, bo są blade.
W jednym miejscu musiałem zsiąść, ale nie ze względu na czegoś niedorobienie, tylko na lód.
Oblodzenie S8
Oblodzenie S8 © barklu
Poprawili za to bubla rowerowego omijającego rondo przy węźle. Już nie trzeba skakać przez rów, jest zjazd na drogę techniczną a potem na szosę, choć promień skrętu zmusza do mocnego zwolnienia.
Poprawiony ciąg pieszo - rowerowy
Poprawiony ciąg pieszo - rowerowy © barklu
Na koniec wrak reklamujący chyba szrot, przed którym stoi. Nie jestem w stanie zidentyfikować marki ani modelu.
Wrak na Pabianickiej
Wrak na Pabianickiej © barklu Dane wycieczki:
Km:61.10Km teren:0.00 Czas:03:26km/h:17.80
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Retro rakieta
Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
Kto go tak urządził? :(
Goofy601
- 22:13 poniedziałek, 24 lutego 2014 | linkuj
Dzięki :)
Wygląda że tak, tyle że nieco inna wersja niż na zdjęciu w Wikipedii - bardziej "garbusowata" maska:
http://www.derkleinetorpedo.com/blog/?m=201003
barklu
- 16:24 poniedziałek, 24 lutego 2014 | linkuj
Rarytasik! Nigdy w PL nie był popularny, a tu jeszcze wersja coupe!
mors
- 22:11 niedziela, 23 lutego 2014 | linkuj
A nie będzie to VW Typ3?
O taki
Goofy601
- 19:36 niedziela, 23 lutego 2014 | linkuj
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa pokoj
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]


Blogi rowerowe na www.bikestats.pl