Informacje

  • Wszystkie kilometry: 130459.30 km
  • Km w terenie: 10470.81 km (8.03%)
  • Czas na rowerze: 231d 02h 35m
  • Prędkość średnia: 16.76 km/h
  • Więcej informacji.

Przebiegi roczne

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Zaliczone gminy

baton rowerowy bikestats.pl

Jeżdżę na

Jeździłem na

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy barklu.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Wpisy archiwalne w kategorii

Okolice Łodzi

Dystans całkowity:38987.60 km (w terenie 5688.31 km; 14.59%)
Czas w ruchu:2067:14
Średnia prędkość:17.24 km/h
Maksymalna prędkość:55.20 km/h
Liczba aktywności:938
Średnio na aktywność:41.56 km i 2h 26m
Więcej statystyk

Wzniesienia Łódzkie

Niedziela, 11 października 2015 | dodano:11.10.2015Kategoria Okolice Łodzi
Zacząłem od parowów w Lesie Łagiewnickim, które okazały się jak na mnie zbyt hardkorowe. Bałem się nawet zjechać, o podjeżdżaniu nie mówiąc. Z powodu kiepskich do chodzenia w terenie butów i sporego nachylenia omal nie wywaliłem się podprowadzając rower.
Dno parowu
Dno parowu © barklu
Terenowa ścianka
Terenowa ścianka © barklu
Ekstremalna ścieżka
Ekstremalna ścieżka © barklu
Potem trafiłem na jakieś piachy na podjeździe i znowu zsiadałem - w przeciwieństwie do parowów, to było jak najbardziej do przejechania, tylko dzisiaj mi nie szło, może z powodu przemarznięcia. A może dlatego, że poprzednio jechałem tędy na poprzednim rowerze, z bardziej terenowymi oponami, a na decathlonowych semi-slickach przednie koło lata w piachu na boki.
Piaszczysty podjazd
Piaszczysty podjazd © barklu
Trafiłem za to na nowiutki asfalt w miejsce szutrowej drogi. I o ile z zachodniej strony przedłuzenia ul. Moskule prowadzi on do kilku domów, o tyle po stronę wschodniej jest to asfaltowy dojazd w pole.
Nowy asfalt koło Dobrej
Nowy asfalt koło Dobrej © barklu
Koniec asfaltu
Koniec asfaltu © barklu
A na koniec kolejna łódzka ulica z kontraruchem. Fragment kontrapasa tylko na początku i na końcu (żeby kierowcy nie ustawiali się do lewoskrętu przy lewej krawędzi). Inna sprawa, że ten fragment kontrapasa jest wąski i zmusza do ostrych skrętów przed miejscami parkingowymi - mogli wymalować lepiej.
Ul. Podrzeczna z kontraruchem
Ul. Podrzeczna z kontraruchem © barklu
Dane wycieczki:
Km:36.40Km teren:11.00 Czas:02:22km/h:15.38
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Skałołaz
Aktywność Jazda na rowerze

Cuda rowerowe w Andrespolu i atak wielkich pająków

Sobota, 10 października 2015 | dodano:10.10.2015Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Wystarczyło, że robili wykopki w psie zieleni i brzeg drogi rowerowej na Rokicińskiej zaczął się kruszyć.
Uszkodzona DDR
Uszkodzona DDR © barklu
Na A1 widać postępy - jest już wiadukt nad Rokicińską.
Wiadukt autostradowy nad Rokicińską
Wiadukt autostradowy nad Rokicińską © barklu
W Andrespolu za to cuda - pierwsza w tej miejscowości asfaltowa droga rowerowa przy nowo wyremontowanej (i chyba wyasfaltowanej) ulicy, z ciągłością na wyjazdach i w ogóle wypasiona poza jednym wysokim krawężnikiem. Na dodatek tylko dla rowerów - chodnik dla pieszych jest po drugiej stronie (trochę przyoszczędzili, bo miejsce jest). Obowiązuje za to 20km/h, próg zwalniający na szczęście tylko na jezdni. Inna sprawa, czy przy takiej spokojnej ulicy w ogóle potrzeba DDR?
DDR w Andrespolu
DDR w Andrespolu © barklu
Tam gdzie zaczyna się też ciąg pieszy, jest niestety już "tradycyjnie" kostka.
CPR w Andrespolu
CPR w Andrespolu © barklu
Za to po drodze ze Rzgowa dojrzałem na przeciwległym pasie samochód podstępnie zaatakowany przez gigantyczne zmutowane pająki. Czyżby to sprawka czarodzieja wiezionego na przyczepie? ;)
Samochód w pająkach
Samochód w pająkach © barklu
Dane wycieczki:
Km:55.50Km teren:1.00 Czas:02:51km/h:19.47
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Retro rakieta
Aktywność Jazda na rowerze

Las Karolewski

Niedziela, 4 października 2015 | dodano:04.10.2015Kategoria 60-100km, Okolice Łodzi
Samego lasu przejechałem tylko kawałek, potem powrót przez Chechło.
Brzoza z winoroślą
Brzoza z winoroślą © barklu
Na S14 stoją tablice pokazujące objazd Łodzi dla TIRów:
Widok na S14
Widok na S14 © barklu
Z Górki Pabianickiej wyciągnąłem 48,5 km/h, i nadal nie jest to Vmax tego roweru - po prostu nie dawałem rady mocniej pedałować, ale teoretyczne szybciej dałoby radę.
Na koniec skoczyłem jeszcze sprawdzić jak tam remont Rydzowej
Rydzowa w remoncie
Rydzowa w remoncie © barklu
Dane wycieczki:
Km:60.50Km teren:3.00 Czas:03:15km/h:18.62
Pr. maks.:48.30Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Retro rakieta
Aktywność Jazda na rowerze

Andrespol

Sobota, 3 października 2015 | dodano:03.10.2015Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Pojechałem do lasu na południe od Andrespola, bo bardzo rzadko tam bywałem. Na początek jeden z najdziwniejszych tworów ścieżkoroweropodobnych jakie widziałem: na wygrodzonym słupkami poboczu. Na dodatek z jednej strony znak stoi kilkanaście metrów wcześniej po lewej stronie i wskazuje w zasadzie nie wiadomo na co.
DDRiP w Andrespolu
DDRiP w Andrespolu © barklu
Jak się okazuje Andrespol dba o inne formy rekreacji i wytyczył w lesie cztery trasy do nordic walkingu - to wyszło im trochę lepiej niż drogi rowerowe.
Trasy nordicwalkingowe w Andrespolu
Trasy nordicwalkingowe w Andrespolu © barklu
Oznakowanie tras
Oznakowanie tras © barklu
Las objechałem dookoła, większością ścieżek jeszcze nigdy nie jechałem.
Leśna scieżka
Leśna ścieżka © barklu
Droga wzdłuż lasu
Droga wzdłuż lasu © barklu

Jesieniejące drzewo
Jesieniejące drzewo © barklu
Jadąc z Wiśniowej Góry postanowiłem sprawdzić, jak wygląda przecięcie polnej drogi i autostrady. Myślałem, że będzie jakiś przepust, a jak się okazuje zrobili wypasiony wiadukt z asfaltem i chodnikami.
Wiadukt nad A1
Wiadukt nad A1 © barklu
Wiadukt widoczny w oddali to ul. Kolumny, widać też powstającą drogę techniczną.
A1 na południe
A1 na południe © barklu
A1 na północ
A1 na północ © barklu
Po drugiej stronie asfalt się urywa i też jest polna droga - ciekawe czy kiedyś ją wyasfaltują.
Koniec asfaltu
Koniec asfaltu © barklu

Dane wycieczki:
Km:48.50Km teren:16.00 Czas:02:54km/h:16.72
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Skałołaz
Aktywność Jazda na rowerze

Okolice Parzęczewa

Niedziela, 27 września 2015 | dodano:27.09.2015Kategoria 60-100km, Okolice Łodzi
Rundka po Chociszewie, Mikołajewie i innych wiochach - tym razem asfaltami.
Droga na Parzęczew
Droga na Parzęczew © barklu
Zapuściłem się też w drogę techniczną przy A2 - nawet nie zaskoczyło mnie, że tak się kończy, w sumie norma.
Koniec drogi technicznej przy A2
Koniec drogi technicznej przy A2 © barklu
Dane wycieczki:
Km:60.80Km teren:2.00 Czas:03:03km/h:19.93
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Retro rakieta
Aktywność Jazda na rowerze

Szczawin

Sobota, 26 września 2015 | dodano:26.09.2015Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Dawno nie byłem w Lesie Szczawińskim. Jak się okazuje, odnowili oznakowanie szlaków.
Szlaki konny, pieszy i rowerowe
Szlaki konny, pieszy i rowerowe © barklu
Tę wiatę na szlaku konnym już pamiętam, dzisiaj przyjrzałem się jej z bliska. Punkt odpoczynkowy wybudowany za pieniadze na szlak konny, ale dzięki przebiegowi innych szlaków wszyscy korzystają.
Wiata w Szczawinie
Wiata w Szczawinie © barklu
Boksy dla koni
Boksy dla koni © barklu
Ciekawe ile takich wiat jest na całym szlaku konnym, i ile przeplata się z innymi szlakami.
Mapa Łódzkiego Szlaku Konnego
Mapa Łódzkiego Szlaku Konnego © barklu
Przy okazji można się dowiedzieć ile wszystko kosztowało:
Koszty stworzenia szlaku
Koszty stworzenia szlaku © barklu
W drodze powrotnej kolejna niespodzianka: droga Zgierz - Szczawin (przedłużenie ul. Szczawińskiej) w całości jest już asfaltowa. Kiedyś były tu bardzo trudne do przejechania piachy. Wiatraka też nie było.
Droga Szczawin - Zgierz
Droga Szczawin - Zgierz © barklu
Korzystając z tego, że jechałem góralem, zamiast asfaltem pojechałem terenową ścieżką wzdłuż Łagiewnickiej. W sumie po utwardzeniu żwirem i jego ubiciu (przez rok) da się wygodnie jechać każdym rowerem - póki co jest bardziej równo niż na starej drodze rowerowej z kostki w "miejskiej" części Łagiewnickiej.
Ścieżka wzdłuż Łagiewnickiej
Ścieżka wzdłuż Łagiewnickiej © barklu

Dane wycieczki:
Km:42.00Km teren:11.00 Czas:02:34km/h:16.36
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Miejski pogromca zasp
Aktywność Jazda na rowerze

Deszcz mnie przechytrzył

Niedziela, 20 września 2015 | dodano:20.09.2015Kategoria Okolice Łodzi
Planowałem jechać do Smardzewa, ale przy Warszawskiej natknąłem się na wycieczkę rowerową PTTK i dołączyłem kawałem. I opłaciło się - wreszcie odkryłem gdzie są słynne parowy w Lesie Łagiewnickim. Kiedyś będę się musiał wybrać na podjeżdżanie i zjeżdżanie.
Parów w Lesie Łagiewnickim
Parów w Lesie Łagiewnickim © barklu
Z wycieczką dojechałem do Dobrej. Tam się odłączyłem, bo zaczynało się coraz bardziej chmurzyć - zapowiadany deszcz wisiał w powietrzu, po prostu się spóźniał względem prognozy. A myślałem, że jak rano jest sucho to padać już nie będzie, szczególnie że inna prognoza deszczu nie przewidywała.
Nowy asfalt w Dobrej
Nowy asfalt w Dobrej © barklu
Gdybym się wybrał na północny zachód, widząc chmury może bym zdołał przed nimi uciec. Tutaj jednak na zachód, w stronę chmur miałem powrót. Koło punktu widokowego zaczęło siąpić.
Chmury nad Lasem Łagiewnickim
Chmury nad Lasem Łagiewnickim © barklu
Nim dojechałem do dającego osłonę przed deszczem Lasu Łagiewnickiego, byłem cały mokry. Po drodze próbowałem przeczekać pod drzewem, ale wydawało się że szybko nie przestanie padać, więc kontynuowałem jazdę w dość silnym deszczu.
Ul. Żółwiowa
Ul. Żółwiowa © barklu
Oczywiście jak dojechałem do domu padać przestało. Dawno tak nie zmokłem, szkoda że nie wziąłem peleryny.
Dane wycieczki:
Km:38.00Km teren:14.00 Czas:02:22km/h:16.06
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Skałołaz
Aktywność Jazda na rowerze

Dąbrowa Grotnicka

Sobota, 19 września 2015 | dodano:19.09.2015Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
W ramach poznawania mniej uczęszczanych ścieżek w okolicznych lasach pojechałem od Lućmierza na północny zachód, przecinką biegnącą mniej więcej równolegle do szosy. Droga dosyć trudna, bo sporo piachów.
Las koło Lućmierza
Las koło Lućmierza © barklu
Na pewnym obszarze las jest wycinany, prawdopodobnie perspektywicznie pod dojazd do S14 (obwodnicę Zgierza).
Wycięty fragment lasu
Wycięty fragment lasu © barklu
Rezerwat Dąbrowa Grotnicka - tu na szczęście nic nie będą ciąć. Wedle tablicy rezerwat nawet nieco większy niż na starej papierowej mapie.
Rezerwat Dąbrowa Grotnicka
Rezerwat Dąbrowa Grotnicka © barklu
A tak wygląda dobór naturalny: podczas gdy specjalnie sadzone w mieście drzewa (pochodzące zapewne ze szkółki, czyli hodowane w sprzyjających warunkach) usychają z powodu suszy, odpowiednio wytrzymała samosiejka jest w stanie rosnąć nawet na betonowym słupie. Takie samosiejki powinno się jakoś przesadzać - jeśli rośnie tu, to znaczy że wytrzyma każde warunki.
Brzoza na słupie
Brzoza na słupie © barklu
Dane wycieczki:
Km:42.60Km teren:14.00 Czas:02:34km/h:16.60
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Skałołaz
Aktywność Jazda na rowerze

Praca + Konstantynów

Środa, 16 września 2015 | dodano:16.09.2015Kategoria Okolice Łodzi, Łódź
Korzystając z ostatnich ciepłych dni przejechałem się do Konstantynowa.
DDR w Konstantynowie Łódzkim
DDR w Konstantynowie Łódzkim © barklu
Dane wycieczki:
Km:30.20Km teren:3.00 Czas:01:45km/h:17.26
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Miejski pogromca zasp
Aktywność Jazda na rowerze

Szeroki front robót

Sobota, 12 września 2015 | dodano:12.09.2015Kategoria 40-60km, Łódź, Okolice Łodzi
Ponieważ Łódź to obecnie chyba największy plac budowy w Polsce, zacznę, od A1. Wiadukt na Wiączyńskiej już niemal gotowy, autostrada też powoli zyskuje kolejne warstwy.
A1 przy Wiączyńskiej - widok na południe
A1 przy Wiączyńskiej - widok na południe © barklu
A1 przy Wiączyńskiej - widok na północ
A1 przy Wiączyńskiej - widok na północ © barklu
Pojechałem też na Olechów, na wschodni kraniec trasy WZ.
Uwaga tramwaj!
Uwaga tramwaj! © barklu
W ramach prac powstaje też trochę nowej infrastruktury rowerowej.
Łącznik rowerowy do osiedla
Łącznik rowerowy do osiedla © barklu
Planują nawet przejście i przejazd przez al. Ofiar Terroryzmu, prowadzące do fabryk. Chyba bez sygnalizacji, więc jakoś będą musieli skłonić kierowców do nierozpędzania się.
Budowa nowego przejścia i przejazdu
Budowa nowego przejścia i przejazdu © barklu
Nieco dziwi, dlaczego starą drogę rowerową odtworzono tak jak była z kostki, skoro nowe fragmenty będą z asfaltu. Dziwnie to wygląda.
Al. Ofiar Terroryzmu
Al. Ofiar Terroryzmu © barklu
Zrobili też fragment (nie cały) DDR przy estakadzie na Rokicińskiej - może być nieciekawie, bo kierowcy skręcający w prawo mało co widzą. Przydałoby się lustro.
DDR na Rokicińskiej
DDR na Rokicińskiej © barklu
A na koniec nieco artystycznie - pierwszy trójwymiarowy mural wykonany z części samochodowych. Ciekawy pomysł.
Mural 3D na Kilińskiego
Mural 3D na Kilińskiego © barklu
A w tle rozkopana Kilińskiego.
Dane wycieczki:
Km:47.90Km teren:2.00 Czas:02:43km/h:17.63
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Retro rakieta
Aktywność Jazda na rowerze

Blogi rowerowe na www.bikestats.pl