Informacje

  • Wszystkie kilometry: 125247.70 km
  • Km w terenie: 10254.81 km (8.19%)
  • Czas na rowerze: 222d 04h 49m
  • Prędkość średnia: 16.83 km/h
  • Więcej informacji.

Przebiegi roczne

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Zaliczone gminy

baton rowerowy bikestats.pl

Jeżdżę na

Jeździłem na

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy barklu.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Ksawerów i nieznane drogi

Niedziela, 6 grudnia 2015 | dodano:06.12.2015Kategoria Okolice Łodzi
Dzisiaj postanowiłem pozapuszczać się w drogi, które zawsze wydawały mi się ślepe. Jak się okazuje - czasem przejechać się da, przy okazji odkrywając ciekawe skróty. Zacząłem od okolic S14. Jak już kiedyś pisałem, z obu stron drogi techniczne kończą się przed Dobrzynką i nie ma żadnego mostku. O ile jednak nie da się przedostać przez rzekę, o tyle da się przejechać pod mostem:
Przejście pod mostem
Przejście pod mostem © barklu
Sądząc po śladach przepust jest znany nawet zmotoryzowanym fanom offroadu.
Błoto i droga techniczna
Błoto i droga techniczna © barklu
Potem różnymi polnymi drogami pojechałem  stronę Pabianic i odbiłem na Ksawerów. Zazwyczaj unikałem ul. Szkolnej ze względu na bardzo dziurawą nawierzchnię, ale jak się okazało została wyremontowana. Chodnik niestety dotknęła barieroza w barwach narodowych. Dobrze przynajmniej, że nie zrobili tam ciągu pieszo-rowerowego.
Ul. Szkolna w Ksawerowie
Ul. Szkolna w Ksawerowie © barklu
Szukając pewnego odgałęzienia kręciłem między bloki, a tam taki obrazek:
Parking rowerowy przed blokiem
Parking rowerowy przed blokiem © barklu
Rowery zaparkowane na dworze, prawie jak w Holandii.

Okazało się, że dojechałem do mijanej wcześniej nowej asfaltowej drogi. Znak pokazywał że ślepa, i rzeczywiście w pewnym miejscu asfalt się urywa. No cóż, tak całkiem ślepa droga to nie jest: rowerem, traktorem lub terenówką da radę przejechać.
Koniec drogi
Koniec drogi © barklu
Trochę szkoda, że nie dociągnęli do drogi technicznej przy S14 - zabrakło chyba 100m. Tym bardziej, że droga jakby nieco szersza od innych i spokojnie mogłaby być używana do dojazdów do Ksawerowa.
Brakujący odcinek
Brakujący odcinek © barklu
Szeroka droga techniczna
Szeroka droga techniczna © barklu

Ja jednak pojechałem terenem w drugą stronę, aby dojechać do Pabianickiej. Potem skręciłem w Prądzyńskiego, gdzie natknąłem się na malucha przygotowanego do zimy. Niestety mocowanie pługa dość kiepskie, bo powoduje wyginanie karoserii.
Maluch z pługiem
Maluch z pługiem © barklu
A na sam koniec ul. Denna. Wycięto kawał lasu i porobiono zasieki (przy okazji likwidując wszelkie ścieżki i skróty), aby wybudować nowy system naprowadzania samolotów.
Ul. Denna
Ul. Denna © barklu
Dane wycieczki:
Km:38.50Km teren:8.00 Czas:02:31km/h:15.30
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Skałołaz
Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
To chyba dlatego, że barieroza to typowo polska choroba ;)
barklu
- 20:31 poniedziałek, 14 grudnia 2015 | linkuj
Przynajmniej kolorystyka tych barierek jest akceptowalna. ;)
mors
- 18:35 niedziela, 13 grudnia 2015 | linkuj
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa alawc
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]


Blogi rowerowe na www.bikestats.pl