Wpisy archiwalne w kategorii
40-60km
| Dystans całkowity: | 27406.40 km (w terenie 2682.50 km; 9.79%) |
| Czas w ruchu: | 1455:45 |
| Średnia prędkość: | 17.60 km/h |
| Maksymalna prędkość: | 60.60 km/h |
| Liczba aktywności: | 585 |
| Średnio na aktywność: | 46.85 km i 2h 39m |
| Więcej statystyk | |
Kraszew, Wiśniowa Góra
Niedziela, 22 maja 2016 | dodano:22.05.2016Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Wyjazd Rokicińską z Łodzi fatalny - duży ruch, pobocze piaszczyste i nierówne. Jeszcze trocę, i będzie przebudowa, w ramach której powstanie też chodnik i droga rowerowa.

Ul. Rokicińska w Andrzejowie © barklu
Mam tylko nadzieję, że będzie lepsza niż to, co powstało na odcinku od Krzywca do Kurowic:

Droga na Kurowice © barklu
Planowałem jechać do Kurowic, ale musiałem skrócić trasę z powodu rozłażącej się opony. Problem spowodowany przez jakieś stare przecięcie, jakby nie to, bieżnik jest jeszcze całkiem dobry.

Uszkodzona opona © barklu
Na A1 jest już oznakowanie poziome, przynajmniej na środkowym odcinku:

Widok z ul. Kolumny na A1 © barklu
Centrum Sportu Politechniki Łódzkiej nabiera kształtów. W środku ma być m.in. basen o wymiarach olimpijskich.

Centrum Sportu PŁ © barklu
Na koniec bubel w wykonaniu ZDiTu. Na tej ulicy ruch jest niewielki i spokojny, w zasadzie ne trzeba było nic malować. A na pewno nie w ten sposób:

Sierżanty na ul. Długosza © barklu

Ul. Rokicińska w Andrzejowie © barklu
Mam tylko nadzieję, że będzie lepsza niż to, co powstało na odcinku od Krzywca do Kurowic:

Droga na Kurowice © barklu
Planowałem jechać do Kurowic, ale musiałem skrócić trasę z powodu rozłażącej się opony. Problem spowodowany przez jakieś stare przecięcie, jakby nie to, bieżnik jest jeszcze całkiem dobry.

Uszkodzona opona © barklu
Na A1 jest już oznakowanie poziome, przynajmniej na środkowym odcinku:

Widok z ul. Kolumny na A1 © barklu
Centrum Sportu Politechniki Łódzkiej nabiera kształtów. W środku ma być m.in. basen o wymiarach olimpijskich.

Centrum Sportu PŁ © barklu
Na koniec bubel w wykonaniu ZDiTu. Na tej ulicy ruch jest niewielki i spokojny, w zasadzie ne trzeba było nic malować. A na pewno nie w ten sposób:

Sierżanty na ul. Długosza © barklu
Dane wycieczki:
| Km: | 48.10 | Km teren: | 2.00 | Czas: | 02:28 | km/h: | 19.50 |
| Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
| Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
| Aktywność Jazda na rowerze | |||||||
Andrzejów - Nowosolna
Niedziela, 8 maja 2016 | dodano:08.05.2016Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Dzisiaj była jazda asfaltowa po drogach na wschód od Łodzi. Nawet zastanawiałem się, czy nie zahaczyć o Brzeziny, ale ostatecznie pojechałem przez Helenów. A oto jak miasto wydaj grube miliony, bo jeden wspólny stadion nie wystarczy:

Nowy stadion Widzewa © barklu
A na Bałutach triumfuje ekobudownictwo w wersji ekstremalnej ;)

Drewniany dom przy Ciesielskiej © barklu

Nowy stadion Widzewa © barklu
A na Bałutach triumfuje ekobudownictwo w wersji ekstremalnej ;)

Drewniany dom przy Ciesielskiej © barklu
Dane wycieczki:
| Km: | 51.30 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 02:35 | km/h: | 19.86 |
| Pr. maks.: | 45.30 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
| Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
| Aktywność Jazda na rowerze | |||||||
Las Janinowski
Sobota, 7 maja 2016 | dodano:07.05.2016Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi, P. K. Wzniesień Łódzkich
Dojazd do Lasu Janinowskiego nieco się pomieniał - zielony szlak biegnący dotychczas na wprost został przecięty przez autostradę i trzeba objechać do wiaduktu, a potem zawrócić i nie przegapić zarośniętej miedzy:

Szlak do Lasu Janinowskiego © barklu
W lesie skręciłem w mniej uczęszczane dróżki.

Zarośnięta droga w Lesie Janinowskim © barklu
W okolicach Moskwy też trochę się pozmieniało - aby jechać najkrótszą trasą na Nowosolną nie da się już skorzystać z polnej drogi, tylko najpierw jechać na Plichtów, zjechać w dół, przejechać pod autostradą, i skręcić w lewo w boczną dróżkę ostro pod górę.

Zjazd nieopodal Moskwy © barklu
..a kawałek dalej pojawia się asfalt doprowadzający do drugiej części drogi gruntowej na Janów.

Droga koło A1 © barklu

Szlak do Lasu Janinowskiego © barklu
W lesie skręciłem w mniej uczęszczane dróżki.

Zarośnięta droga w Lesie Janinowskim © barklu
W okolicach Moskwy też trochę się pozmieniało - aby jechać najkrótszą trasą na Nowosolną nie da się już skorzystać z polnej drogi, tylko najpierw jechać na Plichtów, zjechać w dół, przejechać pod autostradą, i skręcić w lewo w boczną dróżkę ostro pod górę.

Zjazd nieopodal Moskwy © barklu
..a kawałek dalej pojawia się asfalt doprowadzający do drugiej części drogi gruntowej na Janów.

Droga koło A1 © barklu
Dane wycieczki:
| Km: | 46.20 | Km teren: | 6.00 | Czas: | 02:37 | km/h: | 17.66 |
| Pr. maks.: | 45.50 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
| Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Skałołaz | ||
| Aktywność Jazda na rowerze | |||||||
Nieborów - Łowicz - dzień muzeów
Niedziela, 1 maja 2016 | dodano:01.05.2016Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Do Nieborowa pojechaliśmy przez las, po drodze mijając leśniczówkę - dawny dworek myśliwski.

Dworek myśliwski Radziwiłłów © barklu
W Nieborowie zwiedziliśmy zespół pałacowy.

Pałac w Nieborowie © barklu

Kompozycje kwiatowe © barklu
Z Nieborowa pojechaliśmy do Arkadii, by zwiedzić ogród romantyczny.

Arkadia - akwedukt rzymski © barklu

Przybytek Arcykapłana © barklu

Dom Murgrabiego © barklu

Łuk Grecki i Świątynia Diany © barklu

Domek Gotycki © barklu
Kolejnym punktem był Łowicz:

Ratusz w Łowiczu © barklu
Muzeum historyczno - etnograficzne mieści się w gmachu dawnego seminarium duchownego

Łowicz - dziedziniec muzeum © barklu
Obok muzeum jest niewielki skansen (dwie chałupy i budynki gospodarcze). chałupy z XVIII i XiXw, przeniesione do Łowicza dopiero w latach 60., więc chyba stąd eternit.

Łowicz - skansen © barklu

Łowicz - skansen © barklu
Rzadko spotykany układ urbanistyczny Nowego Rynku:

Łowicz - trójkątny rynek © barklu
Baszta - część baronii Klickiego z I połowy XIX w.

Łowicz - Baszta © barklu
W drodze powrotnej zauważyliśmy jeszcze w Nieborowie drogowskaz do muzeum motoryzacji. Co prawda zbiory ustępują rozmiarami muzeum w Otrębusach, ale i tutaj jest trochę ciekawych egzemplarzy. Pierwszy pawilon to głównie pojazdy przedwojenne:

Kolekcja przedwojenna © barklu

Sokół 1000 © barklu
W drugim jest sporo samochodów i motocykli z okresu PRL, w tym takie perełki jak Syrena 104L (z karoserią z laminatu) i Warszawa 201P. Co ciekawe, sporo z nich jest na zwykłych (niezabytkowych) tablicach. Prawie same "demoludy".

Samochody powojenne © barklu

Warszawa 201P i Syrena 104L © barklu

Motocykle i motorowery powojenne © barklu
Na zewnątrz też można dostrzec rzadkie okazy:

Lublin 51 w wersji wojskowo-sanitarnej © barklu
Nie brakło i interesującego znaku drogowego ;)

Parkowanie rowerów pod KC PZPR ;) © barklu
Na koniec coś, co lubię - lipowa aleja. Bardzo fajnie się jedzie takimi drogami, niestety jest ich coraz mniej.

Aleja lipowa koło Nieborowa © barklu

Dworek myśliwski Radziwiłłów © barklu
W Nieborowie zwiedziliśmy zespół pałacowy.

Pałac w Nieborowie © barklu

Kompozycje kwiatowe © barklu
Z Nieborowa pojechaliśmy do Arkadii, by zwiedzić ogród romantyczny.

Arkadia - akwedukt rzymski © barklu

Przybytek Arcykapłana © barklu

Dom Murgrabiego © barklu

Łuk Grecki i Świątynia Diany © barklu

Domek Gotycki © barklu
Kolejnym punktem był Łowicz:

Ratusz w Łowiczu © barklu
Muzeum historyczno - etnograficzne mieści się w gmachu dawnego seminarium duchownego

Łowicz - dziedziniec muzeum © barklu
Obok muzeum jest niewielki skansen (dwie chałupy i budynki gospodarcze). chałupy z XVIII i XiXw, przeniesione do Łowicza dopiero w latach 60., więc chyba stąd eternit.

Łowicz - skansen © barklu

Łowicz - skansen © barklu
Rzadko spotykany układ urbanistyczny Nowego Rynku:

Łowicz - trójkątny rynek © barklu
Baszta - część baronii Klickiego z I połowy XIX w.

Łowicz - Baszta © barklu
W drodze powrotnej zauważyliśmy jeszcze w Nieborowie drogowskaz do muzeum motoryzacji. Co prawda zbiory ustępują rozmiarami muzeum w Otrębusach, ale i tutaj jest trochę ciekawych egzemplarzy. Pierwszy pawilon to głównie pojazdy przedwojenne:

Kolekcja przedwojenna © barklu

Sokół 1000 © barklu
W drugim jest sporo samochodów i motocykli z okresu PRL, w tym takie perełki jak Syrena 104L (z karoserią z laminatu) i Warszawa 201P. Co ciekawe, sporo z nich jest na zwykłych (niezabytkowych) tablicach. Prawie same "demoludy".

Samochody powojenne © barklu

Warszawa 201P i Syrena 104L © barklu

Motocykle i motorowery powojenne © barklu
Na zewnątrz też można dostrzec rzadkie okazy:

Lublin 51 w wersji wojskowo-sanitarnej © barklu
Nie brakło i interesującego znaku drogowego ;)

Parkowanie rowerów pod KC PZPR ;) © barklu
Na koniec coś, co lubię - lipowa aleja. Bardzo fajnie się jedzie takimi drogami, niestety jest ich coraz mniej.

Aleja lipowa koło Nieborowa © barklu
Dane wycieczki:
| Km: | 48.50 | Km teren: | 10.00 | Czas: | 03:11 | km/h: | 15.24 |
| Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
| Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Skałołaz | ||
| Aktywność Jazda na rowerze | |||||||
Skierniewice - Bolimów
Sobota, 30 kwietnia 2016 | dodano:30.04.2016Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Ze wsi Ziemiary wyjechaliśmy trochę klucząc po lesie, aby ominąć jak najwięcej remontowanych fragmentów szosy z ruchem wahadłowym. Jeden i tak został, ale akurat było zielone. Kawałek dalej pojawił się ciąg pieszo - rowerowy - jeszcze nieukończony i nieoznakowany. Prawdopodobnie będzie wzdłuż całego odcinka Bolimów - Skierniewice. Szkoda tylko, że z kostki i bez ciągłości na wjazdach do lasu.

Powstający CPR przy przebudowywanej DW705 © barklu
W Skierniewicach chcieliśmy zwiedzić parowozownię, ale niestety okazało się, że otwarta jest tylko w konkretnych terminach (najbliższy dopiero 7 maja).

Skierniewice - przed parowozownią © barklu
Za to na pochwałę zasługuje pięknie odnowiony dworzec kolejowy:

Skierniewice - dworzec kolejowy © barklu
Przed dworcem skwer, a na nim fontanna ze chłopcem i złotymi jabłkami:

Skierniewice - fontanna przed dworcem © barklu
Zadaszenie peronów również z epoki:

Skierniewice - zadaszenie peronów © barklu
Nie mogło oczywiście zabraknąć tego dżentelmena:

Skierniewice - Wokulski i ja © barklu
Z dworca pojechaliśmy w kierunku parku, po drodze mijając czołg z tablica ku czci Armii Czerwonej:

Skierniewice - T34 © barklu

Skierniewice - tablica przy T34 © barklu
Park bardzo zadbany, niezdewastowany i monitorowany

Skierniewice - park miejski © barklu

Skierniewice - park miejski © barklu
Z parku pojechaliśmy na rynek, jego wygląd był sumie do przewidzenia - teraz jest moda na granitową kostkę i fontannę pośrodku.

Skierniewice - rynek © barklu

Skierniewice - wjazd na Rynek © barklu

Skierniewice - ratusz © barklu
Jest też ławeczka, na której można przysiąść obok prof. Szczepana Pieniążka.

Skierniewice - ławeczka prof. Pieniążka © barklu
Ze Skierniewic pojechaliśmy na wschód, aby przekroczyć Rawkę i wracać szlakami po jej wschodniej stronie.

Ruda - drewniany młyn © barklu
Tutaj już było trochę terenowej jazdy.

Szlak rowerowy © barklu
Zanim na leśnym trakcie pojawi się równy szuter, trzeba brnąć po piachu:

Leśna droga w przebudowie © barklu
We wsi Joachimów-Mogiły odwiedziliśmy pomnik Powstańców Styczniowych, którzy 14 lutego 1863r stoczyli tu bitwę.

Joachimów - Mogiły - pomnik powstańców © barklu
Kawałek dalej, w Bolimowskiej Wsi, jest też cmentarz żołnierzy (głównie niemieckich) poległych podczas I WŚ. Niedaleko jest też cmentarz z II WŚ, ale będzie po drodze podczas innej wycieczki. Jednym słowem, nad Rawką krew się lała dość gęsto.

Bolimowska Wieś - cmentarz z I WŚ © barklu

Bolimowska Wieś - nagrobek © barklu
Bolimów - dwa XVII - wieczne kościoły

Bolimów - kościół pw. Św. Anny © barklu

Bolimów - kościół pw. Św. Trójcy © barklu
A na koniec coś dla miłośników starych samochodów:

Stare pojazdy straży pożarnej © barklu
Niestety zidentyfikować potrafię jedynie Żuka.

Powstający CPR przy przebudowywanej DW705 © barklu
W Skierniewicach chcieliśmy zwiedzić parowozownię, ale niestety okazało się, że otwarta jest tylko w konkretnych terminach (najbliższy dopiero 7 maja).

Skierniewice - przed parowozownią © barklu
Za to na pochwałę zasługuje pięknie odnowiony dworzec kolejowy:

Skierniewice - dworzec kolejowy © barklu
Przed dworcem skwer, a na nim fontanna ze chłopcem i złotymi jabłkami:

Skierniewice - fontanna przed dworcem © barklu
Zadaszenie peronów również z epoki:

Skierniewice - zadaszenie peronów © barklu
Nie mogło oczywiście zabraknąć tego dżentelmena:

Skierniewice - Wokulski i ja © barklu
Z dworca pojechaliśmy w kierunku parku, po drodze mijając czołg z tablica ku czci Armii Czerwonej:

Skierniewice - T34 © barklu

Skierniewice - tablica przy T34 © barklu
Park bardzo zadbany, niezdewastowany i monitorowany

Skierniewice - park miejski © barklu

Skierniewice - park miejski © barklu
Z parku pojechaliśmy na rynek, jego wygląd był sumie do przewidzenia - teraz jest moda na granitową kostkę i fontannę pośrodku.

Skierniewice - rynek © barklu

Skierniewice - wjazd na Rynek © barklu

Skierniewice - ratusz © barklu
Jest też ławeczka, na której można przysiąść obok prof. Szczepana Pieniążka.

Skierniewice - ławeczka prof. Pieniążka © barklu
Ze Skierniewic pojechaliśmy na wschód, aby przekroczyć Rawkę i wracać szlakami po jej wschodniej stronie.

Ruda - drewniany młyn © barklu
Tutaj już było trochę terenowej jazdy.

Szlak rowerowy © barklu
Zanim na leśnym trakcie pojawi się równy szuter, trzeba brnąć po piachu:

Leśna droga w przebudowie © barklu
We wsi Joachimów-Mogiły odwiedziliśmy pomnik Powstańców Styczniowych, którzy 14 lutego 1863r stoczyli tu bitwę.

Joachimów - Mogiły - pomnik powstańców © barklu
Kawałek dalej, w Bolimowskiej Wsi, jest też cmentarz żołnierzy (głównie niemieckich) poległych podczas I WŚ. Niedaleko jest też cmentarz z II WŚ, ale będzie po drodze podczas innej wycieczki. Jednym słowem, nad Rawką krew się lała dość gęsto.

Bolimowska Wieś - cmentarz z I WŚ © barklu

Bolimowska Wieś - nagrobek © barklu
Bolimów - dwa XVII - wieczne kościoły

Bolimów - kościół pw. Św. Anny © barklu

Bolimów - kościół pw. Św. Trójcy © barklu
A na koniec coś dla miłośników starych samochodów:

Stare pojazdy straży pożarnej © barklu
Niestety zidentyfikować potrafię jedynie Żuka.
Dane wycieczki:
| Km: | 45.00 | Km teren: | 11.00 | Czas: | 03:12 | km/h: | 14.06 |
| Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
| Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Skałołaz | ||
| Aktywność Jazda na rowerze | |||||||
Las Grotnicki
Niedziela, 24 kwietnia 2016 | dodano:24.04.2016Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Jak się okazuje, cały czas odkrywam nowe ścieżki, na tę zwróciłem uwagę tylko dzięki śladowi motocykla. Jedzie się nimi dużo ciekawiej, niż zwykłymi leśnymi duktami.

Ścieżka w lesie © barklu
W drodze powrotnej miałem szczęście do napotykania starych pojazdów: najpierw dwie wojskowe ciężarówki na jakiejś działce...

Zapuszczony Star 660 © barklu
...a potem Jelcz M11 na żółtych blachach. Zdarzało mi się jeździć takim jeszcze do liceum, być może nawet tym egzemplarzem.

Jelcz M11 na myjni © barklu

Ścieżka w lesie © barklu
W drodze powrotnej miałem szczęście do napotykania starych pojazdów: najpierw dwie wojskowe ciężarówki na jakiejś działce...

Zapuszczony Star 660 © barklu
...a potem Jelcz M11 na żółtych blachach. Zdarzało mi się jeździć takim jeszcze do liceum, być może nawet tym egzemplarzem.

Jelcz M11 na myjni © barklu
Dane wycieczki:
| Km: | 41.60 | Km teren: | 10.00 | Czas: | 02:31 | km/h: | 16.53 |
| Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
| Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Skałołaz | ||
| Aktywność Jazda na rowerze | |||||||
Wzniesienia Łódzkie, Nowosolna, Milieszki
Sobota, 23 kwietnia 2016 | dodano:23.04.2016Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi, P. K. Wzniesień Łódzkich
Ta droga nadal jest w granicach Łodzi:

Ul. Nad Niemnem © barklu
Na nowym napędzie zupełnie inaczej pokonuje się pojazdy. Objechałem trochę dróg gruntowych między Nowosolną, Mileszkami i Janowem. Odnalazłem też terenowy skrót między Rokicińską a Przybyszewskiego. A podczas powrotu przez miasto uwieczniłem taką pozostałość po PRL:

Stary mural przy skrzyżowaniu Kilińskiego / Abramowskiego © barklu

Ul. Nad Niemnem © barklu
Na nowym napędzie zupełnie inaczej pokonuje się pojazdy. Objechałem trochę dróg gruntowych między Nowosolną, Mileszkami i Janowem. Odnalazłem też terenowy skrót między Rokicińską a Przybyszewskiego. A podczas powrotu przez miasto uwieczniłem taką pozostałość po PRL:

Stary mural przy skrzyżowaniu Kilińskiego / Abramowskiego © barklu
Dane wycieczki:
| Km: | 41.80 | Km teren: | 10.00 | Czas: | 02:33 | km/h: | 16.39 |
| Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
| Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Skałołaz | ||
| Aktywność Jazda na rowerze | |||||||
Łódzki ring autostradowy A1 - S8
Sobota, 16 kwietnia 2016 | dodano:16.04.2016Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Na A1 wjechałem na węźle Romanów i tym razem udałem się na południe. Wszystkie warstwy asfaltu już są. Widać też, gdzie zaczyna się sam węzeł wykonany wcześniej w ramach budowy S8. Gdy ostatnim razem tu jechałem, była jeszcze skarpa w miejsce obecnej autostrady.

A1 koło węzła Łódź - Południe © barklu
Taka ciekawostka: na tym odcinku w obie nitki A1 prowadzą do Warszawy - jedna przez A2, druga przez S8.

Węzeł Łódź - Południe © barklu
Na węźle skręciłem na nieużywany fragment S8. Bramki są ustawione na ekspresówce, jako że tym odcinkiem możliwy jest tylko dojazd do A1. Z jednej strony - obwodnica miasta powinna być bezpłatna aby nie zachęcać do przejeżdżania przez miasto. Z drugiej - dla kogoś jadącego A1 i mijającego Łódź może bardziej się opłacać zapłacić nieco więcej, za to nie stać dwa razy na bramce na środku autostrady (najpierw na zjeździe z płatnej z bezpłatną, a potem po bilet z bezpłatnej na płatną).

Pobór opłat na S8 © barklu
Z S8 zjechałem na DK1 w Rzgowie, bo dalej już jest normalnie działający odcinek.
A na koniec inna budowa, tym razem rowerowa. Po lewej będzie DDR, po prawej osobno chodnik. Wcześniej była DDR wyznaczona na na starym asfaltowym chodniku - dla rowerzystów było 2m, dla pieszych 1m.

Modernizacja DDR przy trasie WZ © barklu

A1 koło węzła Łódź - Południe © barklu
Taka ciekawostka: na tym odcinku w obie nitki A1 prowadzą do Warszawy - jedna przez A2, druga przez S8.

Węzeł Łódź - Południe © barklu
Na węźle skręciłem na nieużywany fragment S8. Bramki są ustawione na ekspresówce, jako że tym odcinkiem możliwy jest tylko dojazd do A1. Z jednej strony - obwodnica miasta powinna być bezpłatna aby nie zachęcać do przejeżdżania przez miasto. Z drugiej - dla kogoś jadącego A1 i mijającego Łódź może bardziej się opłacać zapłacić nieco więcej, za to nie stać dwa razy na bramce na środku autostrady (najpierw na zjeździe z płatnej z bezpłatną, a potem po bilet z bezpłatnej na płatną).

Pobór opłat na S8 © barklu
Z S8 zjechałem na DK1 w Rzgowie, bo dalej już jest normalnie działający odcinek.
A na koniec inna budowa, tym razem rowerowa. Po lewej będzie DDR, po prawej osobno chodnik. Wcześniej była DDR wyznaczona na na starym asfaltowym chodniku - dla rowerzystów było 2m, dla pieszych 1m.

Modernizacja DDR przy trasie WZ © barklu
Dane wycieczki:
| Km: | 51.00 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 02:29 | km/h: | 20.54 |
| Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
| Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
| Aktywność Jazda na rowerze | |||||||
Lehe - Papenburg
Sobota, 2 kwietnia 2016 | dodano:02.04.2016Kategoria 40-60km, Niemcy/Holandia
Fajne urozmaicenie dla oka wzdłuż nudnej szosy:

Kwiaty przy drodze rowerowej © barklu
...no i plus za nawierzchnię równą jak stół.
Na pewnym fragmencie wjechałem jednak w drogę, która nawet jak na polskie standardy byłaby niezbyt dobra, a rowerówka wzdłuż niej to wręcz tragedia.

Droga w złym stanie © barklu

Kwiaty przy drodze rowerowej © barklu
...no i plus za nawierzchnię równą jak stół.
Na pewnym fragmencie wjechałem jednak w drogę, która nawet jak na polskie standardy byłaby niezbyt dobra, a rowerówka wzdłuż niej to wręcz tragedia.

Droga w złym stanie © barklu
Dane wycieczki:
| Km: | 45.30 | Km teren: | 1.00 | Czas: | 02:29 | km/h: | 18.24 |
| Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
| Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Stary treking | ||
| Aktywność Jazda na rowerze | |||||||
Na wschód od Papenburga
Piątek, 1 kwietnia 2016 | dodano:01.04.2016Kategoria 40-60km, Niemcy/Holandia
W samym Papenburgu trochę pobłądziłem, ale w końcu wyjechałem w odpowiednim kierunku kierując się słońcem.

Dziób statku jako pomost © barklu

Starówka w Papenburgu © barklu
Ci, którzy mówią o upadku chrześcijaństwa w Europie, powinni przejechać się po niemeckich wsiach. Często przy drodze znajdują się tablice, ktorych nawet w Polsce nie ma.

Rozkład mszy © barklu
Ciekawe, ile lat temu postawiono szlaban? Obecnie nie ma już racji bytu.

Szlaban w lesie © barklu
A tak w ogóle, nie chce mi się już pedałować. Chyba zamontuję do roweru silnik elektryczny albo nawet spalinowy ;)

Dziób statku jako pomost © barklu

Starówka w Papenburgu © barklu
Ci, którzy mówią o upadku chrześcijaństwa w Europie, powinni przejechać się po niemeckich wsiach. Często przy drodze znajdują się tablice, ktorych nawet w Polsce nie ma.

Rozkład mszy © barklu
Ciekawe, ile lat temu postawiono szlaban? Obecnie nie ma już racji bytu.

Szlaban w lesie © barklu
A tak w ogóle, nie chce mi się już pedałować. Chyba zamontuję do roweru silnik elektryczny albo nawet spalinowy ;)
Dane wycieczki:
| Km: | 49.90 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 02:42 | km/h: | 18.48 |
| Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
| Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Stary treking | ||
| Aktywność Jazda na rowerze | |||||||




































