Winschoten

Środa, 30 marca 2016 | dodano:30.03.2016Kategoria 40-60km, Niemcy/Holandia
Droga biegła przez Oudeschans - zabytkową miejscowość będącą XVI-wieczną twierdzą.
Kuznia w Oudeschans
Kuznia w Oudeschans © barklu
Ten widok przypomina łódzki park Klepacza:
Cebulice syberyjskie
Cebulice syberyjskie © barklu
Do Winschoten jechałem szlakiem wzdłuż kanałów, fragmentem poprowadzonym po wale przeciwpowodziowym
Szlak wzdłuż kanału
Szlak wzdłuż kanału © barklu
Mostek nad kanałem
Mostek nad kanałem © barklu
Tuż przy mostku leżał w płytkiej wodzie... rower, i to całkiem dobrej klasy. Sądzac po korozji leżał już jakiś czas. Pewnie spadł z pomostu jak był wyższy poziom wody, tylko dziwne że właściciel nie probował go ratować. Tylne koło miał spięte blokadą, więc wariant kradzieży jest mniej prawdopodobny (z resztą po co złodziej miałby go wrzucać do kanału pośrodku niczego).
Utopiony rower
Utopiony rower © barklu
Z resztą kanałów w okolicy bez liku, w końcu to Holandia
Kanał w Winschoten
Kanał w Winschoten © barklu
Na koniec wzorcowa droga rowerowa: równa nawierzchnia, bez wywijazdów, odseparowana zrówno od chodnika jak od jezdni.