Informacje

  • Wszystkie kilometry: 125621.30 km
  • Km w terenie: 10260.81 km (8.17%)
  • Czas na rowerze: 222d 14h 58m
  • Prędkość średnia: 16.83 km/h
  • Więcej informacji.

Przebiegi roczne

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Zaliczone gminy

baton rowerowy bikestats.pl

Jeżdżę na

Jeździłem na

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy barklu.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Łódzki ring autostradowy A1 - S8

Sobota, 16 kwietnia 2016 | dodano:16.04.2016Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Na A1 wjechałem na węźle Romanów i tym razem udałem się na południe. Wszystkie warstwy asfaltu już są. Widać też, gdzie zaczyna się sam węzeł wykonany wcześniej w ramach budowy S8. Gdy ostatnim razem tu jechałem, była jeszcze skarpa w miejsce obecnej autostrady.
A1 koło węzła Łódź - Południe
A1 koło węzła Łódź - Południe © barklu
Taka ciekawostka: na tym odcinku w obie nitki A1 prowadzą do Warszawy - jedna przez A2, druga przez S8.
Węzeł Łódź - Południe
Węzeł Łódź - Południe © barklu
Na węźle skręciłem na nieużywany fragment S8. Bramki są ustawione na ekspresówce, jako że tym odcinkiem możliwy jest tylko dojazd do A1. Z jednej strony - obwodnica miasta powinna być bezpłatna aby nie zachęcać do przejeżdżania przez miasto. Z drugiej - dla kogoś jadącego A1 i mijającego Łódź może bardziej się opłacać zapłacić nieco więcej, za to nie stać dwa razy na bramce na środku autostrady (najpierw na zjeździe z płatnej z bezpłatną, a potem po bilet z bezpłatnej na płatną).
Pobór opłat na S8
Pobór opłat na S8 © barklu
Z S8 zjechałem na DK1 w Rzgowie, bo dalej już jest normalnie działający odcinek.
A na koniec inna budowa, tym razem rowerowa. Po lewej będzie DDR, po prawej osobno chodnik. Wcześniej była DDR wyznaczona na na starym asfaltowym chodniku - dla rowerzystów było 2m, dla pieszych 1m.
Modernizacja DDR przy trasie WZ
Modernizacja DDR przy trasie WZ © barklu


Dane wycieczki:
Km:51.00Km teren:0.00 Czas:02:29km/h:20.54
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Retro rakieta
Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy. Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ntrum
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]


Blogi rowerowe na www.bikestats.pl