Informacje

  • Wszystkie kilometry: 126205.90 km
  • Km w terenie: 10274.81 km (8.14%)
  • Czas na rowerze: 223d 23h 17m
  • Prędkość średnia: 16.84 km/h
  • Więcej informacji.

Przebiegi roczne

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Zaliczone gminy

baton rowerowy bikestats.pl

Jeżdżę na

Jeździłem na

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy barklu.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Wpisy archiwalne w kategorii

40-60km

Dystans całkowity:26069.00 km (w terenie 2621.50 km; 10.06%)
Czas w ruchu:1401:34
Średnia prędkość:17.55 km/h
Maksymalna prędkość:60.60 km/h
Liczba aktywności:556
Średnio na aktywność:46.89 km i 2h 40m
Więcej statystyk

Pabianice

Niedziela, 25 marca 2018 | dodano:25.03.2018Kategoria Okolice Łodzi, 40-60km
Natknąłem się na ul. Garncarską wyglądem z XIXw.

Dane wycieczki:
Km:46.40Km teren:0.00 Czas:02:29km/h:18.68
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Retro rakieta
Aktywność Jazda na rowerze

Giemzów

Sobota, 24 marca 2018 | dodano:24.03.2018Kategoria Okolice Łodzi, 40-60km
Dane wycieczki:
Km:43.10Km teren:1.00 Czas:02:20km/h:18.47
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Retro rakieta
Aktywność Jazda na rowerze

Bronisin i inne wsie

Niedziela, 11 marca 2018 | dodano:11.03.2018Kategoria Okolice Łodzi, 40-60km
Na początek rozkopane skrzyżowanie Dąbrowskiego / Kilińskiego. Po przebudowie niestety nie będzie już równorzędne, za to pojawi się sygnalizacja świetlna (i będą korki).

Na plus zasługuje zabezpieczenie drzew wzdłuż Dąbrowskiego przed uszkodzeniem przez ciężki sprzęt.

Robiąc rundkę po wsiach, zauwazyłem pierwsze w tym roku bazie.

W drodze powrotnej kawałek jechałem gruntową ul. Zygmunta. Pomimo powierzchownego blota, grunt pod spodem był jeszcze zmarznięty i twardy, więc nie grzązłem.

Dane wycieczki:
Km:42.20Km teren:2.00 Czas:02:22km/h:17.83
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Retro rakieta
Aktywność Jazda na rowerze

Pabianice

Sobota, 10 marca 2018 | dodano:10.03.2018Kategoria Okolice Łodzi, 40-60km
Na początek udana pabianicka rewitalizacja: centrum hotelowe Fabryka Wełny.

Obok jednak straszą nieodnowione fabryczne zabudowania.

Objechałem też nowe pabianickie DDRy. Plusem jest to, że nie znakowali bubli póki nie powstały wjazdy i zjazdy. Wykonanie niestety trochę kulawe, kostka trzęsie (bo ten fragment Grota-Roweckiego remontowano wcześniej), ale mogło być gorzej.

Specjalnie dobudowano wjazd, z drugiej strony przed skrzyżowaniem z ul. Bugaj jest zjazd i fragment pasa rowerowego. Na tym fragmencie są dwie jednokierunkowe drogi rowerowe.


Przed targowiskiem (tym przy Nawrockiego) pojawia się dwukierunkowa DDRka po stronie północnej - nowa , asfaltowa, jest też przejazd z nitki południowej, która kawałek dalej się kończy. Naprzeciwko targowiska jest zadaszony parking rowerowy.

Dobudowali też nową drogę rowerową od Waltera-Janke do Nawrockiego, znakując także wcześniej powstałe asfaltowe chodniki.

Wszystkie DDRy omijają wiaty przystankowe od tyłu - tutaj też plus. Choć akurat w tym miejscu łuk nieco ciasny, bo i budowa wymagała muru oporowego.

Przy skrzyżowaniu Nawrockiego / Grota-Roweckiego wymalowali przejazdy i fragmenty DDRów na chodnikach - kłania się nieprzemyślenie infrastruktury rowerowej podczas wcześniejszego remontu.

Dane wycieczki:
Km:43.50Km teren:0.00 Czas:02:27km/h:17.76
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Retro rakieta
Aktywność Jazda na rowerze

Rzgów i przebicie pod S8

Niedziela, 11 lutego 2018 | dodano:11.02.2018Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Na zdjęciach góglowskich zobaczyłem, że w Rzgowie jest przejazd po S8 tylko kawałem na wschód od DK1. Nie pozostało mi nic innego, jak go odszukać - niestety z obu stron prowadzą doń błota (dziś zamarznięte), więc nie jest to opcja dla chcących gdzieś szybko dojechać, a jednocześnie ominąć niebezpieczny węzeł.

Trochę pojechałem lasami w okolicy Tuszyna, kawałek nawet bardzo przyzwoitą drogą szutrową.

A we wsi Gospodarz wycięli przydrożne drzewa. Co prawda to były tylko topole, ale powinni posadzić coś w zamian żeby latem był cień.

Dane wycieczki:
Km:49.10Km teren:8.00 Czas:02:44km/h:17.96
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Skałołaz
Aktywność Jazda na rowerze

Grotniki

Sobota, 10 lutego 2018 | dodano:10.02.2018Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Parę stopni na minusie, czyli piachy i błota zmarznięte, a przejezdność co trudniejszych leśnych dróg najlepsza z całego roku. Za to na obszarze otwartym piękna szadź.

Objechałem kolejne szutrowe odgałęzienie w Lesie Grotnickim.

Przy jego końcu skręciłem w drogę zdewastowaną przez wywózkę drewna, która w plusowych temperaturach mogłaby sprawiać problemy. Teraz tylko trzęsło.


Jest tak sucho, że nawet trochę się kurzy, co dostrzegłem po stanie butów.

A w drodze powrotnej stwierdziłem ze ul. Kąkolowa niedługo zupełnie się rozpadnie i trzęsie bardziej niż niektóre leśne drogi.

Dane wycieczki:
Km:46.90Km teren:18.00 Czas:02:41km/h:17.48
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Skałołaz
Aktywność Jazda na rowerze

Las Szczawiński

Niedziela, 4 lutego 2018 | dodano:04.02.2018Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Miejscami droga lekko przyprószona śniegiem, za to o tej porze roku nie trzeba obawiać się piachu.

W sumie nie dziwię się dlaczego w piachu i błocie koło się ślizga, tylna opona jest niemal całkiem łysa. Ciekawe ile jeszcze wytrzyma nim pojawi się oplot.

Dane wycieczki:
Km:43.40Km teren:10.00 Czas:02:30km/h:17.36
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Skałołaz
Aktywność Jazda na rowerze

Las Wiączyński

Sobota, 3 lutego 2018 | dodano:03.02.2018Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Przymrozek trochę ściął ziemię, więc drogi gruntowe stały się twarde. Choć akurat na głównych leśnych duktach raczej błota nie było.

Główny dukt północ - południe, którym biegnie czarny szlak właśnie utwardzają. Miejscami jest już dobra szutrówka, miejscami sama podbudowa z grubych kamieni.

Droga w stronę Adamowa okazała się jednak trochę miękka, z błotem na krańcu lasu.

Na koniec alejka miedzy Drewnowską a lutomierską, na której wreszcie postawili latarnie. Podobnie jak wcześniej sam skwer i alejka, również z Budżetu Obywatelskiego.

Dane wycieczki:
Km:46.30Km teren:14.00 Czas:02:41km/h:17.25
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Skałołaz
Aktywność Jazda na rowerze

Kurowice i masakryczny CPR

Sobota, 13 stycznia 2018 | dodano:13.01.2018Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Na początek ul. Kotoniarska, i rozlewiska które wyszły na jezdnię i porobiły lodowiska:

Jakiś niecierpliwy kierowca poganiał mnie klaksonem, gdy jechałem środkiem omijając lód.
A teraz cel wycieczki, czyli objechanie koszmarku rowerowego od Woli Rakowej do Kurowic wzdłuż DW714. To zakończenie w Woli Rakowej po stronie północnej już pokazywalem, jak też info o krawężnikach przy każdym wyjeździe z posesji.

O dziwo po stronie południowej CPR w Woli Rakowej zaczyna się dopiero za zatoką przystankową (i można nań wjechać tłukąc tyłek po bruku zatoki). Na dalszych odcinkach jednak przechodzi przez przystanki, co prawda już takich przewężeń jak w tamtym miejscu nie ma.

Przejazdów brak zarówno po stronie południowej (było)...

...jak i północnej.

W samej Woli Rakowej dwa skrzyżowania po stronie południowej, trzy po północnej. Tylko w jednym miejscu można legalnie przejechać korzystając z obustronnych wyjazdów z bram.

Za to przejście dla pieszych jest tam odsunięte jeszcze bardziej - ciekawe czy w ogóle ktoś z niego korzysta, gdy pieszy może legalnie przejść przy skrzyżowaniu.

Za Wolą Rakową CPR po stronie południowej się kończy, za to ten po północnej o dziwo biegnie już do samych Kurowic.

Tylko co z tego, skoro zsiadać trzeba nawet na skrzyżowaniu z lokalną dróżką o szerokości jednego samochodu, bo na całej długości nie ma ANI JEDNEGO przejazdu.

Po południowej stronie jest jeszcze fragment w Brójcach, oczywiście zakończony przejściem dla pieszych.

CPR kończy się w Kurowicach. Po prostu się kończy, nie dochodzi do DW713.

Jednym słowem - bubel by kierowcy mogli pędzić ile fabryka dała, nie oglądając się na innych uczestników ruchu. Przy mnie TIR wyprzedzał w zabudowanym dwie osobówki, nie ma żadnych azyli dla pieszych itp.
A jak już jesteśmy przy DW713, to tam kilka lat temu także wybudowano CPR między Kurowicami a Kraszewem, i o dziwo tam "dałosie" porobić przejazdy zarówno wzdłuż...

...jak i w poprzek (!).

Co prawda CPR trzy razy zmienia stronę, ale nie trzeba zsiadać, dodatkowo wiaty przystankowe można ominąć od tyłu (no i plus dla pasażerów, że te wiaty w ogóle są).

A na koniec wyremontowana ul. Taborowa, dzięki której można ominąć dziurawy i ruchliwy odcinek Rokicińskiej. Gruntowy fragment pozostał jedynie na kilkuset metrach przy wiadukcie autostradowym.

Dane wycieczki:
Km:56.40Km teren:1.00 Czas:03:13km/h:17.53
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Retro rakieta
Aktywność Jazda na rowerze

Kontraruchowo

Sobota, 6 stycznia 2018 | dodano:06.01.2018Kategoria 40-60km, Łódź
W ramach współpracy z Rowerową Łodzią, krążenie po mieście i obczajanie osiedlowych uliczek jednokierunkowych, czy nadają się do wprowadzenia kontraruchu.
Dane wycieczki:
Km:46.50Km teren:2.00 Czas:02:39km/h:17.55
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Retro rakieta
Aktywność Jazda na rowerze

Blogi rowerowe na www.bikestats.pl