Holenderskie cmentarzysko wrakoów

Wtorek, 25 grudnia 2018 | dodano:25.12.2018Kategoria 40-60km, Niemcy/Holandia
Kolo Winschoten natknąłem się na jakieś składowisko samochodów, które ktoś sobie zrobił na mocno zapuszczonej działce. Z tyłu widać coś naprawdę "antycznego":

Jest i rozbebeszony golf

Parę innych klasyków, mercedes "beczka", kamper, motorower inwalidzki, które może też czekać biodegradacja:

A myślałem, że takie rzeczy tylko w Polsce (tyle że u nas to raczej różne żuki, polonezy, stary itp).
Jako że wziąłem dość niedokładną mapę, na fragmencie posiłkowałem się tylko drogowskazami i mapkami przy punktach węzłowych. Dało radę bez problemu. Tak wygląda siatka szlaków rowerowych:

Jak holenderskie drogi, to tylko z drzewami ;) Tutaj mało że nikt nie wyciął rosnących przy krawędzi, to jeszcze dosadził nowe. A kierowcy mają jechać ostrożnie.

A tutaj chyba kiedyś biegła zwykła droga pod ekspresówką, ale z czasem stwierdzili, że przejazd będzie tylko dla rowerzystów i motorowerzystów.

Na koniec już Niemcy i rowery zaparkowane przed kościołem w Rhede - Ems. Da się i w Boże Narodzenie ;)