Informacje

  • Wszystkie kilometry: 125175.10 km
  • Km w terenie: 10254.81 km (8.19%)
  • Czas na rowerze: 222d 04h 49m
  • Prędkość średnia: 16.83 km/h
  • Więcej informacji.

Przebiegi roczne

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Zaliczone gminy

baton rowerowy bikestats.pl

Jeżdżę na

Jeździłem na

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy barklu.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Wpisy archiwalne w miesiącu

Czerwiec, 2017

Dystans całkowity:677.50 km (w terenie 42.00 km; 6.20%)
Czas w ruchu:36:57
Średnia prędkość:18.34 km/h
Maksymalna prędkość:42.40 km/h
Liczba aktywności:30
Średnio na aktywność:22.58 km i 1h 13m
Więcej statystyk

Zgierz - jeden bubel naprawiony, drugi tworzą

Sobota, 10 czerwca 2017 | dodano:10.06.2017Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Jakiś czas temu opisywałem niebezpieczny bubel rowerowy w Zgierzu zmuszający rowerzystów do jazdy pod prąd. Na szczęście sprawą zainteresowały się odpowiednie instytucje i drogę przemalowano - teraz są pasy rowerowe o szerokości 1,25m - niby mniej niż wymagane 1,5m, ale dzięki równej nawierzchni więcej nie potrzeba. 1,5m jest razem z linią ;) Pasy są na całej długości, nawet na odcinku leśnym pozbawionym chodnika, tam w sumie wystarczyłoby zwykłe pobocze.
Pas rowerowy na odcinku leśnym
Pas rowerowy na odcinku leśnym © barklu
Widać jeszcze resztki starej linii wyznaczającej pasy ruchu, na szczęście tamto malowanie było cienkowarstwowe i w zasadzie samo zeszło.
Pas rowerowy na odcinku miejskim
Pas rowerowy na odcinku miejskim © barklu
Ale żeby nie było tak różowo, na Staffa zrywają równy chodnik z kostki (swoją droga był dwukolorowy, toteż niektórzy rowerzyści myśleli że to DDR), aby zbudować drogę rowerową... z kostki. Do tego z miejsc parkingowych wystają samochody. A jezdnia szeroka, pasy rowerowe spokojnie by się zmieściły, do tego ruch mniejszy niż na Konstantynowskiej.
Budowa DDR na Staffa
Budowa DDR na Staffa © barklu
Zerwany chodnik
Zerwany chodnik © barklu
Potem pojechałem jeszcze Szczawińską w stronę A2 i zapuściłem się w jedną z dróg technicznych, co prawda zakończonych terenem, ale chociaż nie zupełnie ślepych. Na mapie tej drogi w ogóle nie było.
Droga techniczna wzdłuż A2
Droga techniczna wzdłuż A2 © barklu
Dane wycieczki:
Km:44.80Km teren:2.00 Czas:02:22km/h:18.93
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Retro rakieta
Aktywność Jazda na rowerze

Praca

Piątek, 9 czerwca 2017 | dodano:09.06.2017Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km:12.70Km teren:0.00 Czas:00:43km/h:17.72
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Znajda (sprzedany)
Aktywność Jazda na rowerze

Praca

Czwartek, 8 czerwca 2017 | dodano:08.06.2017Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km:12.50Km teren:0.00 Czas:00:40km/h:18.75
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Znajda (sprzedany)
Aktywność Jazda na rowerze

Praca + po mieście

Środa, 7 czerwca 2017 | dodano:07.06.2017Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km:22.60Km teren:0.00 Czas:01:15km/h:18.08
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Znajda (sprzedany)
Aktywność Jazda na rowerze

Praca

Wtorek, 6 czerwca 2017 | dodano:06.06.2017Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km:12.50Km teren:0.00 Czas:00:41km/h:18.29
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Znajda (sprzedany)
Aktywność Jazda na rowerze

Praca

Poniedziałek, 5 czerwca 2017 | dodano:05.06.2017Kategoria Łódź
Jak skłócić rowerzystów z pieszymi epizod niewiadomoktóry. Wysłałem pismo do ZDiT o usunięcie sprzeczności w oznakowaniu i zmianę lokalizacji stacji w przyszłym sezonie np. na osobny placyk po przeciwnej stronie DDR lub na parking przed urzędem.
Oznakowanie w kierunku południowym
Oznakowanie w kierunku południowym © barklu
Ten sam odcinek z drugiej strony:
Oznakowanie w kierunku północnym
Oznakowanie w kierunku północnym © barklu
I kawałek dalej zmuszanie pieszych do schodzenia na DDR:
Stacja ŁRP na chodniku
Stacja ŁRP na chodniku © barklu
Dane wycieczki:
Km:12.90Km teren:0.00 Czas:00:54km/h:14.33
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Znajda (sprzedany)
Aktywność Jazda na rowerze

Bronisin niespodziewanie terenowo

Niedziela, 4 czerwca 2017 | dodano:04.06.2017Kategoria 40-60km
Fajnie, ze przy budowie drogi rowerowej zadbano też o estetykę przestrzeni wokół i są np. dwukolorowe sadzonki:
DDR wzdłuż Rzgowskiej
DDR wzdłuż Rzgowskiej © barklu
Oczywiście nie wszędzie taki wypas. Pierwszy raz przejechałem się ciągiem pieszo-rowerowym między ul. Kurczaki a Św. Wojciecha po wschodniej stronie Rzgowskiej i jest dość słabo: miejscami asfalt niwy, miejscami stary,. miejscami płyty chodnikowe, do tego wystające zaparkowane samochody. Choć w sumie jeśli jest to tylko uzupełnienie DDR po przeciwnej stronie w celu zapewnienia dojazdu mieszkańcom a nie główna "tranzytowa" nitka, to może być.
DDR wzdłuż Rzgowskiej
DDR wzdłuż Rzgowskiej © barklu
Przy drodze technicznej wzdłuż Rzgowskiej wycięli gęsty szpaler topoli - niby to tylko topole o ograniczonym czasie życia, ale jakieś drzewa by się przydały.
Wycięte topole
Wycięte topole © barklu
Ze Rzgowa w stronę Bronisina trochę jechałem terenem, niektóre "drogi" były dużo niższej kategorii niż wynikałoby to z mapy. Tutaj na przykład powinna być nawierzchnia szutrowa:
Droga koło Bronisina
Droga koło Bronisina © barklu
Wyjechałem w Stefanowie na mój ulubiony typ drogi, szczególnie w taką pogodę: z małym ruchem, równym asfaltem i drzewami dającymi cień.
Droga przez Stefanów
Droga przez Stefanów © barklu
A na koniec przekształcenia dawnej fabryki Geyera (a później Eskimo) przy Piotrkowskiej: obiekt kupiła firma Monnari część została wyburzona (to chyba pod drogę - ma być przedłużenie ul. Przybyszewskiego do Wólczańskiej), część jest remontowana.
Przebudowa fabryki Geyera
Przebudowa fabryki Geyera © barklu



Dane wycieczki:
Km:45.40Km teren:5.00 Czas:02:30km/h:18.16
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Retro rakieta
Aktywność Jazda na rowerze

Wzniesienia Łódzkie

Sobota, 3 czerwca 2017 | dodano:03.06.2017Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi, P. K. Wzniesień Łódzkich
W okolicy Dąbrowy wygląda na to, ze będą asfaltowac drogę (z resztą fragment czarnego szlaku rowerowego). Jak to przy remoncie, ustawili standardowe dla takich przypadków znaki. Zakaz wyprzedzania, serio?
Ograniczenia przed placem budowy
Ograniczenia przed placem budowy © barklu
Remont drogi
Remont drogi © barklu
Koło Borchówki trochę pomyliłem trasę bo źle spojrzałem na mapę, skręciłem w polną drogę która okazała się ślepa. Ale za to w jednym miejscu dwupasmowa ;) Jak wiać jeśli nie ma błota to wsporo osób płyty omija.
Ominięcie utwardzenia drogi
Ominięcie utwardzenia drogi © barklu
Na Wzniesieniach Łódzkich sporo wsi zmienia się obecnie w osiedla domków jednorodzinnych, jak widać Łodzianie się bogacą.
Widok na Byszewy
Widok na Byszewy © barklu
Wracałem przez Nowosolną, po czym drogami gruntowymi dojechałem do Stoków. Przy okazji trafiłem na drogę wiodącą do żwirowni z najniższym ograniczeniem, jakie widziałem - pewnie ze względu na ciężarówki z urobkiem. No cóż, od strony z której wjechałem znaku nie było ;)
Ul. Obłoczna
Ul. Obłoczna © barklu
Obejrzałem też dwa nowe woonerfy: na Szarotki zrobili po zachodniemu, z wyniesionym skrzyżowaniem i wysepkami zamiast progów podrzutowych. A dzięki przepustowi na spływającą wodę można i przejechać rowerem niezależnie od ruchu z przeciwka. Tak było, tak jest:
Ul Szarotki - wyniesione skrzyżowanie
Ul Szarotki - wyniesione skrzyżowanie © barklu
Na Pomorskiej trafiłem na zabytkowy tramwaj chyba na wakacyjnej linii turystycznej.
Tramwaj Sanok z 1928 roku
Tramwaj Sanok z 1928 roku © barklu
Kolejny woonerf, tym razem na ul. Zacisze. W zasadzie to bardziej potrzeba estetyzacji centrum, bo jakoś tragicznie nie było, ot, zwykła ulica. Ciekawe rozwiązanie z kamieniami zamiast trawników, dodatkowo miejsca kiss & ride pod szkołą. Tak było, tak jest:
Ul. Zacisze
Ul. Zacisze © barklu
Miejsca koss & ride
Miejsca kiss & ride © barklu
A na sam koniec fajne rozwiązanie na deficyt miejsc parkingowych na osiedlach (tym razem robota nie miasta, a jakiejś spółdzielni, i wcale nie nowe, ale warte odnotowania): ciąg pieszo - jezdny i miejsca parkingowe z płyt ażurowych zamiast pozastawianych chodników.
Parking pod blokiem
Parking pod blokiem © barklu
Dane wycieczki:
Km:43.20Km teren:16.00 Czas:02:33km/h:16.94
Pr. maks.:42.40Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Skałołaz
Aktywność Jazda na rowerze

Praca

Piątek, 2 czerwca 2017 | dodano:02.06.2017Kategoria Łódź
Przebudowa przed Urzędem Marszałkowskim, to nie tylko nowa droga rowerowa, ale też zieleń i drążki do podciągania. Inna sprawa że nie wiem czy przy tak ruchliwej drodze mają większy sens, a i budynków mieszkalnych w pobliżu raczej nie ma, bo by mogły służyć za trzepak ;)
Nowa przestrzeń przed Urzędem Marszałkowskim
Nowa przestrzeń przed Urzędem Marszałkowskim © barklu
Dane wycieczki:
Km:16.50Km teren:0.00 Czas:00:52km/h:19.04
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Znajda (sprzedany)
Aktywność Jazda na rowerze

Praca

Czwartek, 1 czerwca 2017 | dodano:01.06.2017Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km:12.50Km teren:0.00 Czas:00:39km/h:19.23
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Znajda (sprzedany)
Aktywność Jazda na rowerze

Blogi rowerowe na www.bikestats.pl