Bronisin niespodziewanie terenowo
Niedziela, 4 czerwca 2017 | dodano:04.06.2017Kategoria 40-60km
Fajnie, ze przy budowie drogi rowerowej zadbano też o estetykę przestrzeni wokół i są np. dwukolorowe sadzonki:
DDR wzdłuż Rzgowskiej © barklu
Oczywiście nie wszędzie taki wypas. Pierwszy raz przejechałem się ciągiem pieszo-rowerowym między ul. Kurczaki a Św. Wojciecha po wschodniej stronie Rzgowskiej i jest dość słabo: miejscami asfalt niwy, miejscami stary,. miejscami płyty chodnikowe, do tego wystające zaparkowane samochody. Choć w sumie jeśli jest to tylko uzupełnienie DDR po przeciwnej stronie w celu zapewnienia dojazdu mieszkańcom a nie główna "tranzytowa" nitka, to może być.
DDR wzdłuż Rzgowskiej © barklu
Przy drodze technicznej wzdłuż Rzgowskiej wycięli gęsty szpaler topoli - niby to tylko topole o ograniczonym czasie życia, ale jakieś drzewa by się przydały.
Wycięte topole © barklu
Ze Rzgowa w stronę Bronisina trochę jechałem terenem, niektóre "drogi" były dużo niższej kategorii niż wynikałoby to z mapy. Tutaj na przykład powinna być nawierzchnia szutrowa:
Droga koło Bronisina © barklu
Wyjechałem w Stefanowie na mój ulubiony typ drogi, szczególnie w taką pogodę: z małym ruchem, równym asfaltem i drzewami dającymi cień.
Droga przez Stefanów © barklu
A na koniec przekształcenia dawnej fabryki Geyera (a później Eskimo) przy Piotrkowskiej: obiekt kupiła firma Monnari część została wyburzona (to chyba pod drogę - ma być przedłużenie ul. Przybyszewskiego do Wólczańskiej), część jest remontowana.
Przebudowa fabryki Geyera © barklu
DDR wzdłuż Rzgowskiej © barklu
Oczywiście nie wszędzie taki wypas. Pierwszy raz przejechałem się ciągiem pieszo-rowerowym między ul. Kurczaki a Św. Wojciecha po wschodniej stronie Rzgowskiej i jest dość słabo: miejscami asfalt niwy, miejscami stary,. miejscami płyty chodnikowe, do tego wystające zaparkowane samochody. Choć w sumie jeśli jest to tylko uzupełnienie DDR po przeciwnej stronie w celu zapewnienia dojazdu mieszkańcom a nie główna "tranzytowa" nitka, to może być.
DDR wzdłuż Rzgowskiej © barklu
Przy drodze technicznej wzdłuż Rzgowskiej wycięli gęsty szpaler topoli - niby to tylko topole o ograniczonym czasie życia, ale jakieś drzewa by się przydały.
Wycięte topole © barklu
Ze Rzgowa w stronę Bronisina trochę jechałem terenem, niektóre "drogi" były dużo niższej kategorii niż wynikałoby to z mapy. Tutaj na przykład powinna być nawierzchnia szutrowa:
Droga koło Bronisina © barklu
Wyjechałem w Stefanowie na mój ulubiony typ drogi, szczególnie w taką pogodę: z małym ruchem, równym asfaltem i drzewami dającymi cień.
Droga przez Stefanów © barklu
A na koniec przekształcenia dawnej fabryki Geyera (a później Eskimo) przy Piotrkowskiej: obiekt kupiła firma Monnari część została wyburzona (to chyba pod drogę - ma być przedłużenie ul. Przybyszewskiego do Wólczańskiej), część jest remontowana.
Przebudowa fabryki Geyera © barklu
Dane wycieczki:
Km: | 45.40 | Km teren: | 5.00 | Czas: | 02:30 | km/h: | 18.16 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy. Komentuj