Informacje

  • Wszystkie kilometry: 125247.70 km
  • Km w terenie: 10254.81 km (8.19%)
  • Czas na rowerze: 222d 04h 49m
  • Prędkość średnia: 16.83 km/h
  • Więcej informacji.

Przebiegi roczne

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Zaliczone gminy

baton rowerowy bikestats.pl

Jeżdżę na

Jeździłem na

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy barklu.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Aschendorfer Obermoor

Wtorek, 18 kwietnia 2017 | dodano:18.04.2017Kategoria Niemcy/Holandia
Dziś celem wycieczki był rezerwat przyrody - torfowisko Aschendorfer Obermoor. Początkowo zabrałem się do tego od złej strony, jakimiś dzikimi drogami.
Droga przez torfowisko
Droga przez torfowisko © barklu
Aschendorfer Moor
Aschendorfer Moor © barklu
Rowerem nieprzystosowanym do jazdy terenowej było trudno jechać po grząskim gruncie, ale jakoś dawało radę - do pewnego momentu. Tutaj już wolałem nie kombinować, bo skończyłoby się zapewne jak pewnego razu nad Nerem, tylko zawróciłem najbliższą drogą.
Zalana droga
Zalana droga © barklu
Okazało się jednak, ze kawałek dalej wytyczona jest ścieżka przyrodnicza - bardziej piesza niż rowerowa, ale przejechać też się dało (choć miejscami opony się zapadały).
Ścieżka przyrodnicza
Ścieżka przyrodnicza © barklu
Pomost
Pomost © barklu

Ślad w torfie
Ślad w torfie © barklu
Wrzosy
Wrzosy © barklu

Grobla
Grobla © barklu
To była najbardziej terenowa trasa, jaką kiedykolwiek jechałem w Niemczech. 
Dziwny pojazd zauważony na jednej z posesji, wygląda trochę jak ratrak:
Pojazd wielokołowy
Pojazd wielokołowy © barklu
Na koniec ciekawostka infrastrukturalna. Pamiętacie niebezpiecznego bubla w Zgierzu? Otóż Niemcy zrobili PRAWIE tak samo, tyle że PRAWIE robi różnicę - w tym przypadku spora skrajnia i słupki.
Dwukierunkowy cpr
Dwukierunkowy cpr © barklu

Dane wycieczki:
Km:36.80Km teren:3.00 Czas:02:16km/h:16.24
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Stary treking
Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
Ma to pewien sens, bo jest to fragment CPRu biegnącego cały czas po tej samej stronie przez wiele kilometrów - rozdzielanie na dwa pobocza wymagałoby dwukrotnego przekraczania jezdni (czyli odwrotnie niż w zgierskim przypadku, gdzie to cpr do tego zmusza). Oczywiście jakby oprócz słupków dali jeszcze np. separatory, byłoby jeszcze lepiej.
barklu
- 12:41 niedziela, 23 kwietnia 2017 | linkuj
Jakoś tak, nawet w wersji niemieckiej mam mieszane uczucia co do tego jeżdżenia rowerem po złej stronie jezdni.
SlaBo
- 12:29 niedziela, 23 kwietnia 2017 | linkuj
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dniaw
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]


Blogi rowerowe na www.bikestats.pl