Wpisy archiwalne w miesiącu
Luty, 2014
Dystans całkowity: | 577.50 km (w terenie 35.00 km; 6.06%) |
Czas w ruchu: | 14:57 |
Średnia prędkość: | 17.48 km/h |
Liczba aktywności: | 28 |
Średnio na aktywność: | 20.62 km i 2h 59m |
Więcej statystyk |
Praca
Wtorek, 18 lutego 2014 | dodano:22.02.2014Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km: | 10.00 | Km teren: | 0.00 | Czas: | km/h: | ||
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Miejski pogromca zasp | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Praca
Poniedziałek, 17 lutego 2014 | dodano:22.02.2014Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km: | 10.00 | Km teren: | 0.00 | Czas: | km/h: | ||
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Miejski pogromca zasp | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Wodzierady
Niedziela, 16 lutego 2014 | dodano:16.02.2014Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Przy wyjeździe z Lutomierska stoi tzw. karawaka, postawiona na pamiątkę epidemii cholery.
Karawaka w Lutomiersku © barklu
Pierwsza część drogi dość dziurawa, ale tuz przed Dziektarzewem pojawił się nowy asfalt.
Droga Lutomiersk - Wodzierady © barklu
Dwór w Wodzieradach nadal niszczeje. Widać, że jakiś czas temu pobieżnie go zabezpieczono, ale to stanowczo za mało.
Dwór w Wodzieradach © barklu
Przy drodze dostrzegłem też trzy bliźniacze stare drewniane domy - tym razem w przyzwoitym stanie, zamieszkane.
Domy drewniane w Wodzieradach © barklu
http://www.bikemap.net/pl/route/2438087-16022014/
Karawaka w Lutomiersku © barklu
Pierwsza część drogi dość dziurawa, ale tuz przed Dziektarzewem pojawił się nowy asfalt.
Droga Lutomiersk - Wodzierady © barklu
Dwór w Wodzieradach nadal niszczeje. Widać, że jakiś czas temu pobieżnie go zabezpieczono, ale to stanowczo za mało.
Dwór w Wodzieradach © barklu
Przy drodze dostrzegłem też trzy bliźniacze stare drewniane domy - tym razem w przyzwoitym stanie, zamieszkane.
Domy drewniane w Wodzieradach © barklu
http://www.bikemap.net/pl/route/2438087-16022014/
Dane wycieczki:
Km: | 58.10 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 03:11 | km/h: | 18.25 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
O tym, jak rowerzyści rozkradają autostrady
Sobota, 15 lutego 2014 | dodano:15.02.2014Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Po drodze zauważyłem w Ksawerowie niszczejące Syreny, i to dwie sztuki. Dziwne że nikt jeszcze nie kupił i nie odremontował, chyba że właśnie na remont czekają. To by tłumaczyło że są dwie.
Niszczejące Syreny © barklu
A teraz główna przygoda. Jadę sobie spokojnie nieotwartą jeszcze S8, wygląda na to że wszystko zrobione i lada chwila puszczą ruch.
Gotowa S8 © barklu
Z daleka widzę jakiś stojący samochód, ale nie przejmuję się, pewnie jakaś ekipa wykończeniowa.
Niestety okazało się, że ochrona. Zatrzymali i kazali zawrócić, w ogóle dziwili się jak wjechałem. Zgodnie z prawdą odpowiedziałem, że w Pawlikowicach, stróż w przyczepie pewnie mnie widział i uwagi nie zwrócił, a zresztą nie jadę tu pierwszy raz, i nie nie jestem jedynym rowerzystą korzystającym z S8 przed otwarciem. Bo i w czym to przeszkadza - przecież asfalt jest, maszyny nie jeżdżą, więc zagrożenia nie stwarzam ani w budowie nie przeszkadzam. Postraszyli policją, czego się nie zląkłem (co ich chyba trochę zdziwiło) - w końcu znak zakaz wjazdu stał między jezdnią a przejazdem rowerowym, więc mogłem udać Greka że go nie widziałem, a samo przejechanie między plastikowymi zaporami wykroczeniem nie jest ;) Dalsza część dialogu (w skrócie):
-No ale nie wiemy, czy pan nie przyjechał tutaj kraść.
-Oczywiście, rowerem most wywiozę.
-Teraz nie, ale w dzień pan jeździ, patrzy co można ukraść, a w nocy przyjedzie ze sprzetem.
-Równie dobrze mógłbym patrzeć z jakiegoś wiaduktu albo drogi technicznej, nie wzbudzając niczyich podejrzeń, a nie jechać środkiem drogi.
-To dlaczego nie jedzie pan drogą techniczną?
-Bo nie ma ciągłości, urywa się na jakiejś rzeczce, a tu myślałem że nie przeszkadzam. Bądź pan człowiekiem i daj zjechać tutaj, a nie wracać parę kilometrów.
I najlepsze na koniec:
-A jakie ma pan wykształcenie?
-Wyższe
-To widać, dobra, jedź pan.
Ufff.... Pierwszy raz się z czymś takim spotykam, a jeździłem w końcu i po S8, i po S14, i nawet A1 przed otwarciem. Nie mówiąc już o Trasie Górnej, będącej obecnie dość popularnym miejscem spacerów czy przejażdżek rowerowych. Rozumiem, że nie wolno kręcić się po budowie pomiędzy maszynami, ale takie coś zakrawa na lekką paranoję. Zamiast pilnować wjazdów w nocy (bo złodziej ze sprzętem przecież się nie teleportuje), wolą się czepiać rowerzystów w dzień.
Na koniec węzeł w Rzgowie (zdjęcie zrobiłem gdy zniknąłem im z oczu za wiaduktem). Widać obsadzenie drzewami.
Węzeł w Rzgowie © barklu
Mam nadzieję, że żaden złodziej autostradowy tych zdjęć nie ogląda ;)
Niszczejące Syreny © barklu
A teraz główna przygoda. Jadę sobie spokojnie nieotwartą jeszcze S8, wygląda na to że wszystko zrobione i lada chwila puszczą ruch.
Gotowa S8 © barklu
Z daleka widzę jakiś stojący samochód, ale nie przejmuję się, pewnie jakaś ekipa wykończeniowa.
Niestety okazało się, że ochrona. Zatrzymali i kazali zawrócić, w ogóle dziwili się jak wjechałem. Zgodnie z prawdą odpowiedziałem, że w Pawlikowicach, stróż w przyczepie pewnie mnie widział i uwagi nie zwrócił, a zresztą nie jadę tu pierwszy raz, i nie nie jestem jedynym rowerzystą korzystającym z S8 przed otwarciem. Bo i w czym to przeszkadza - przecież asfalt jest, maszyny nie jeżdżą, więc zagrożenia nie stwarzam ani w budowie nie przeszkadzam. Postraszyli policją, czego się nie zląkłem (co ich chyba trochę zdziwiło) - w końcu znak zakaz wjazdu stał między jezdnią a przejazdem rowerowym, więc mogłem udać Greka że go nie widziałem, a samo przejechanie między plastikowymi zaporami wykroczeniem nie jest ;) Dalsza część dialogu (w skrócie):
-No ale nie wiemy, czy pan nie przyjechał tutaj kraść.
-Oczywiście, rowerem most wywiozę.
-Teraz nie, ale w dzień pan jeździ, patrzy co można ukraść, a w nocy przyjedzie ze sprzetem.
-Równie dobrze mógłbym patrzeć z jakiegoś wiaduktu albo drogi technicznej, nie wzbudzając niczyich podejrzeń, a nie jechać środkiem drogi.
-To dlaczego nie jedzie pan drogą techniczną?
-Bo nie ma ciągłości, urywa się na jakiejś rzeczce, a tu myślałem że nie przeszkadzam. Bądź pan człowiekiem i daj zjechać tutaj, a nie wracać parę kilometrów.
I najlepsze na koniec:
-A jakie ma pan wykształcenie?
-Wyższe
-To widać, dobra, jedź pan.
Ufff.... Pierwszy raz się z czymś takim spotykam, a jeździłem w końcu i po S8, i po S14, i nawet A1 przed otwarciem. Nie mówiąc już o Trasie Górnej, będącej obecnie dość popularnym miejscem spacerów czy przejażdżek rowerowych. Rozumiem, że nie wolno kręcić się po budowie pomiędzy maszynami, ale takie coś zakrawa na lekką paranoję. Zamiast pilnować wjazdów w nocy (bo złodziej ze sprzętem przecież się nie teleportuje), wolą się czepiać rowerzystów w dzień.
Na koniec węzeł w Rzgowie (zdjęcie zrobiłem gdy zniknąłem im z oczu za wiaduktem). Widać obsadzenie drzewami.
Węzeł w Rzgowie © barklu
Mam nadzieję, że żaden złodziej autostradowy tych zdjęć nie ogląda ;)
Dane wycieczki:
Km: | 54.80 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 02:58 | km/h: | 18.47 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Praca + Decathlon
Piątek, 14 lutego 2014 | dodano:15.02.2014Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km: | 12.00 | Km teren: | 0.00 | Czas: | km/h: | ||
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Miejski pogromca zasp | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Praca
Czwartek, 13 lutego 2014 | dodano:15.02.2014Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km: | 10.00 | Km teren: | 0.00 | Czas: | km/h: | ||
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Miejski pogromca zasp | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Praca
Środa, 12 lutego 2014 | dodano:15.02.2014Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km: | 10.00 | Km teren: | 0.00 | Czas: | km/h: | ||
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Miejski pogromca zasp | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Praca
Wtorek, 11 lutego 2014 | dodano:15.02.2014Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km: | 10.00 | Km teren: | 0.00 | Czas: | km/h: | ||
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Miejski pogromca zasp | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Praca
Poniedziałek, 10 lutego 2014 | dodano:15.02.2014Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km: | 10.00 | Km teren: | 0.00 | Czas: | km/h: | ||
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Miejski pogromca zasp | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Postępy budowy S14 i S8
Niedziela, 9 lutego 2014 | dodano:09.02.2014Kategoria 60-100km, Okolice Łodzi
Pojechałem obejrzeć postępy przy budowie S14 i S8. Obie drogi już prawi gotowe, pozostały drobiazgi: miejscami ekrany, barierki, posianie trawy itp.
S14 - widok na południe © barklu
Na S14 sporo przed węzłem będzie ograniczenie do 110 km/h
Ograniczenie do 110 © barklu
Na samym węźle w ogóle trzeba będzie mocno zwolić, nie wiem czy nie będą tworzyć się korki:
Drogowskaz przed węzłem z S8 © barklu
Zjazd w stronę Wrocławia jeszcze niegotowy, ale ten odcinek ma być oddawany w późniejszym czasie.
Skręt w S8 © barklu
Na drodze nawierzchnia już jest, zresztą była już jesienią:
S8 - widok na zachód © barklu
Jadąc S8 zauważyłem pewne niedoróbki, np. kilka łat - czyżby im popękało przy budowie? Pasy też będą musieli na sporym odcinku poprawić, bo są blade.
W jednym miejscu musiałem zsiąść, ale nie ze względu na czegoś niedorobienie, tylko na lód.
Oblodzenie S8 © barklu
Poprawili za to bubla rowerowego omijającego rondo przy węźle. Już nie trzeba skakać przez rów, jest zjazd na drogę techniczną a potem na szosę, choć promień skrętu zmusza do mocnego zwolnienia.
Poprawiony ciąg pieszo - rowerowy © barklu
Na koniec wrak reklamujący chyba szrot, przed którym stoi. Nie jestem w stanie zidentyfikować marki ani modelu.
Wrak na Pabianickiej © barklu
S14 - widok na południe © barklu
Na S14 sporo przed węzłem będzie ograniczenie do 110 km/h
Ograniczenie do 110 © barklu
Na samym węźle w ogóle trzeba będzie mocno zwolić, nie wiem czy nie będą tworzyć się korki:
Drogowskaz przed węzłem z S8 © barklu
Zjazd w stronę Wrocławia jeszcze niegotowy, ale ten odcinek ma być oddawany w późniejszym czasie.
Skręt w S8 © barklu
Na drodze nawierzchnia już jest, zresztą była już jesienią:
S8 - widok na zachód © barklu
Jadąc S8 zauważyłem pewne niedoróbki, np. kilka łat - czyżby im popękało przy budowie? Pasy też będą musieli na sporym odcinku poprawić, bo są blade.
W jednym miejscu musiałem zsiąść, ale nie ze względu na czegoś niedorobienie, tylko na lód.
Oblodzenie S8 © barklu
Poprawili za to bubla rowerowego omijającego rondo przy węźle. Już nie trzeba skakać przez rów, jest zjazd na drogę techniczną a potem na szosę, choć promień skrętu zmusza do mocnego zwolnienia.
Poprawiony ciąg pieszo - rowerowy © barklu
Na koniec wrak reklamujący chyba szrot, przed którym stoi. Nie jestem w stanie zidentyfikować marki ani modelu.
Wrak na Pabianickiej © barklu
Dane wycieczki:
Km: | 61.10 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 03:26 | km/h: | 17.80 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |