Pabianice wzdluż torów kolejowych

Niedziela, 25 czerwca 2017 | dodano:25.06.2017Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Ta sama droga, która zimą była całkowicie widoczna (pierwsze zdjęcie), latem jest niemal zupełnie zarośnięta.
Droga w stronę Neru
Droga w stronę Neru © barklu
Po przekroczeniu Neru starałem się trzymać jak najbliżej linii kolejowej, choć sporo fragmentów drogi było w podobnym stanie - trawa niemal do kierownicy. W oddali "krzywy wiadukt" nad S14.
Okolicwe Szynkielewa
Okolice Szynkielewa © barklu
Tak jak we wspomnianej na początku zimowej wycieczce, dzisiaj też wylądowałem nogami w odzie. Różnica taka, ze jest gorąco a na nogach miałem sandały, więc problemu nie było. A dlaczego nie dałem rady? Bo okazało się, że na dnie jest z 10cm grząskiego mułu.
Mulista kałuża
Mulista kałuża © barklu
Na pewnym odcinku ścieżka się "ucywilizowała", tzn. było ją widać ;)
Wzdłuż torów do Pabianic
Wzdłuż torów do Pabianic © barklu
Nie wiem jakim cudem na gruntowej drodze złapałem gumę, ale łatałem dętkę w takich okolicznościach przyrody:
Pociąg na moście
Pociąg na moście © barklu
Na koniec podjechałem jeszcze kawałek na Rudzką Górę. Dalej nie wjeżdżałem, po zaczynały się chaszcze których miałem na dzisiaj dosyć.