Wpisy archiwalne w kategorii
40-60km
Dystans całkowity: | 27146.20 km (w terenie 2667.50 km; 9.83%) |
Czas w ruchu: | 1445:30 |
Średnia prędkość: | 17.60 km/h |
Maksymalna prędkość: | 60.60 km/h |
Liczba aktywności: | 579 |
Średnio na aktywność: | 46.88 km i 2h 40m |
Więcej statystyk |
Wiatraki stare i nowe
Środa, 27 sierpnia 2014 | dodano:27.08.2014Kategoria 40-60km, Niemcy/Holandia
Tereny blisko Holandii więc i wiatraków w okolicy sporo. Tym razem objechałem te na północ od Remels.

Wiatrak w Spetzerfehn © barklu

Wiatrak w Ostgrossefehn © barklu

Wiatrak w Felde © barklu

Wiatrak w Westgrossfehn © barklu

Wiatrak w Bagband © barklu
Dziś też stawia się wiatraki, tyle że produkujące prąd.

Budowa turbiny wiatrowej © barklu
Na koniec ciekawostka rowerowa: uchwyty przy sygnalizatorze. Można by zacząć montować w Łodzi na skrzyżowaniach, gdzie nie ma miejsca na długie podpórki.

Uchwyt dla rowerzystów © barklu

Wiatrak w Spetzerfehn © barklu

Wiatrak w Ostgrossefehn © barklu

Wiatrak w Felde © barklu

Wiatrak w Westgrossfehn © barklu

Wiatrak w Bagband © barklu
Dziś też stawia się wiatraki, tyle że produkujące prąd.

Budowa turbiny wiatrowej © barklu
Na koniec ciekawostka rowerowa: uchwyty przy sygnalizatorze. Można by zacząć montować w Łodzi na skrzyżowaniach, gdzie nie ma miejsca na długie podpórki.

Uchwyt dla rowerzystów © barklu
Dane wycieczki:
Km: | 54.00 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 02:52 | km/h: | 18.84 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Neuenburg
Wtorek, 26 sierpnia 2014 | dodano:26.08.2014Kategoria 40-60km, Niemcy/Holandia
Po drodze na Neuenburga zahaczyliśmy o punkt widokowy na Lengener Meer. Jak widać ciekawie rozwiązali problem rowerzystów na błotnistej drodze: jest po prostu obok sucha ścieżka, wygrodzona palikami aby traktory jej nie rozjeździły.

Punkt widokowy na Lengener Meer © barklu

Lengener Meer © barklu
Co robi trabant na zachodzie Niemiec? Jest kwietnikiem.

Trabant kwietnik © barklu
Przy wjeździe do Neuenburga minęliśmy jeszcze jeden wiatrak.

Wiatrak w Neuenburgu © barklu
Kawałek dalej przy drodze stał bardzo ciekawy warsztat. Na zewnątrz auto nieco podobne do syrenki:

Lloyd Alexander © barklu
W środku za szybą dwa stare motorowery i inne wiekowe urządzenia:

Motorower NSU © barklu

Nieznany mi zabytkowy motorower © barklu
W centrum neuenburga warto zobaczyć też zamek.

Zamek w w Neuenburgu © barklu

Punkt widokowy na Lengener Meer © barklu

Lengener Meer © barklu
Co robi trabant na zachodzie Niemiec? Jest kwietnikiem.

Trabant kwietnik © barklu
Przy wjeździe do Neuenburga minęliśmy jeszcze jeden wiatrak.

Wiatrak w Neuenburgu © barklu
Kawałek dalej przy drodze stał bardzo ciekawy warsztat. Na zewnątrz auto nieco podobne do syrenki:

Lloyd Alexander © barklu
W środku za szybą dwa stare motorowery i inne wiekowe urządzenia:

Motorower NSU © barklu

Nieznany mi zabytkowy motorower © barklu
W centrum neuenburga warto zobaczyć też zamek.

Zamek w w Neuenburgu © barklu
Dane wycieczki:
Km: | 42.90 | Km teren: | 1.00 | Czas: | 02:18 | km/h: | 18.65 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Apen
Poniedziałek, 25 sierpnia 2014 | dodano:25.08.2014Kategoria 40-60km, Niemcy/Holandia
Tak się złożyło, że kawałek jechałem wzdłuż remontowanej drogi. Jak widać Niemcy stosują jeszcze metalową siatkę między warstwami asfaltu, może dlatego mają tak równe drogi? W Polsce nie spotkałem się jeszcze z tą technologią.

Droga w budowie © barklu
W Augustfehn koło jakiegoś warsztatu stał zabytkowy chevrolet pick-up nieco stuningowany. Wie ktoś co to za model?

Chevrolet © barklu
Apen i neogotycki kościół:

Kościół w Apen © barklu
W Mansie szukałem wiatraka i z trudem go znalazłem - nie miał śmigieł.

Wiatrak bez śmigieł w Mansie © barklu
Przejechałem też przez bardzo malowniczą wieś Westerloy. W przeciwieństwie do innych miejscowości z "dachówkową" modą, stoi tam kilka domów krytych strzechą. Widać taka miejscowa tradycja.

Dom kryty strzechą © barklu

Kolejna strzecha © barklu
Niektóre domy bez strzechy także klimatyczne

Bluszcz © barklu
W Westerloy znajduje się też tablica umamiętniająca żołnierzy z tej miejscowości poległych w obu wojnach światowych. Jak widać niektóre rodziny poniosły bardzo dotkliwe straty, np. 3 osoby o nazwisku Hellwig w I WŚ i jedna w II WŚ.

Tablica w Weterloy © barklu
Duża część drogi powrotnej biegła pięknymi alejami. Widać w Niemczech drzewa nie są agresywne i nie atakują niewinnych kierowców wracających 140km/h z dyskoteki, więc nie trzeba ich wycinać.

Aleja dębowa © barklu
Były dęby, były lipy, ale drogę obsadzona brzozami widzę po raz pierwszy.

Aleja brzozowa © barklu

Droga w budowie © barklu
W Augustfehn koło jakiegoś warsztatu stał zabytkowy chevrolet pick-up nieco stuningowany. Wie ktoś co to za model?

Chevrolet © barklu
Apen i neogotycki kościół:

Kościół w Apen © barklu
W Mansie szukałem wiatraka i z trudem go znalazłem - nie miał śmigieł.

Wiatrak bez śmigieł w Mansie © barklu
Przejechałem też przez bardzo malowniczą wieś Westerloy. W przeciwieństwie do innych miejscowości z "dachówkową" modą, stoi tam kilka domów krytych strzechą. Widać taka miejscowa tradycja.

Dom kryty strzechą © barklu

Kolejna strzecha © barklu
Niektóre domy bez strzechy także klimatyczne

Bluszcz © barklu
W Westerloy znajduje się też tablica umamiętniająca żołnierzy z tej miejscowości poległych w obu wojnach światowych. Jak widać niektóre rodziny poniosły bardzo dotkliwe straty, np. 3 osoby o nazwisku Hellwig w I WŚ i jedna w II WŚ.

Tablica w Weterloy © barklu
Duża część drogi powrotnej biegła pięknymi alejami. Widać w Niemczech drzewa nie są agresywne i nie atakują niewinnych kierowców wracających 140km/h z dyskoteki, więc nie trzeba ich wycinać.

Aleja dębowa © barklu
Były dęby, były lipy, ale drogę obsadzona brzozami widzę po raz pierwszy.

Aleja brzozowa © barklu
Dane wycieczki:
Km: | 40.30 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 02:14 | km/h: | 18.04 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Westerstede
Niedziela, 24 sierpnia 2014 | dodano:24.08.2014Kategoria 40-60km, Niemcy/Holandia
Pojechaliśmy do Westerstede trasą okrężną. Ot, typowy krajobraz:

Autostrada, wiatraki i pastwiska © barklu
Trochę pobłądziliśmy, ale dzięki temu minęliśmy zabytkową prasę hydrauliczną przed jakąś firmą.

Prasa hydrauliczna z 1914r © barklu

Autostrada, wiatraki i pastwiska © barklu
Trochę pobłądziliśmy, ale dzięki temu minęliśmy zabytkową prasę hydrauliczną przed jakąś firmą.

Prasa hydrauliczna z 1914r © barklu
Dane wycieczki:
Km: | 43.30 | Km teren: | 1.00 | Czas: | 02:26 | km/h: | 17.79 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Friedeburg
Sobota, 23 sierpnia 2014 | dodano:23.08.2014Kategoria 40-60km, Niemcy/Holandia
Z niemieckich wiejskich dróg rowerowych jak widać korzystają także jeźdźcy... na dodatek nie sprzątają po sobie.

Niespodzianka na rowerówce © barklu
Ciekawa czcionka, taka tradycyjna ;)

Granica powiatu © barklu
Tutejsze zabudowania gospodarcze charakteryzują się bardzo długim i nisko zakończonym dachem. Tak mi się skojarzyło, że jakby bywały tu obfite opady śniegu, to można by na nartach zjeżdżać ;)

Gospodarstwo rolne © barklu
Co jak co, ale tego się nie spodziewałem. Mało, ze salin Nissana na wsi, to obok jeszcze przedstawicielstwo Łady - bo trudno to nazwać salonem, prezentowany jest tylko jeden model: Niwa Taiga za jedyne 11700 ojro.

Łada Taiga © barklu
Z Friedebugru pojechałem trochę przez las. Prawdę mówiąc, zaczęło mi brakować takich dróg.

Rzadko spotykana leśna droga © barklu
Ciekawe ile lat już stoi...

Retro drogowskaz © barklu
Dalej wybierałem boczne drogi. Minąłem eksploatowane torfowisko:

Torfowisko © barklu
Już się cieszyłem, że kolejny teren - a tu betonowa nawierzchnia.

Betonowa polna droga © barklu
Tą drogą biegł szlak przy rezerwacie Lengener Moor. Znalazł się i punkt widokowy na mokradła.

Taras widokowy na Lengener Moor © barklu

Lengener Moor © barklu

Niespodzianka na rowerówce © barklu
Ciekawa czcionka, taka tradycyjna ;)

Granica powiatu © barklu
Tutejsze zabudowania gospodarcze charakteryzują się bardzo długim i nisko zakończonym dachem. Tak mi się skojarzyło, że jakby bywały tu obfite opady śniegu, to można by na nartach zjeżdżać ;)

Gospodarstwo rolne © barklu
Co jak co, ale tego się nie spodziewałem. Mało, ze salin Nissana na wsi, to obok jeszcze przedstawicielstwo Łady - bo trudno to nazwać salonem, prezentowany jest tylko jeden model: Niwa Taiga za jedyne 11700 ojro.

Łada Taiga © barklu
Z Friedebugru pojechałem trochę przez las. Prawdę mówiąc, zaczęło mi brakować takich dróg.

Rzadko spotykana leśna droga © barklu
Ciekawe ile lat już stoi...

Retro drogowskaz © barklu
Dalej wybierałem boczne drogi. Minąłem eksploatowane torfowisko:

Torfowisko © barklu
Już się cieszyłem, że kolejny teren - a tu betonowa nawierzchnia.

Betonowa polna droga © barklu
Tą drogą biegł szlak przy rezerwacie Lengener Moor. Znalazł się i punkt widokowy na mokradła.

Taras widokowy na Lengener Moor © barklu

Lengener Moor © barklu
Dane wycieczki:
Km: | 43.10 | Km teren: | 1.00 | Czas: | 02:21 | km/h: | 18.34 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Bad Zwischenahn
Czwartek, 21 sierpnia 2014 | dodano:21.08.2014Kategoria 40-60km, Niemcy/Holandia
Pierwszym większym miasteczkiem na trasie było Westerstede z bardzo przyjemnym centrum niemal pozbawionym ruchu samochodowego.

Ratusz w Westerstede © barklu

Kościół w Westerstede © barklu
Łódzka ul. 6 Sierpnia nie odbiega jakością od strefy zamieszkania w Westerstede:

Strefa zamieszkania w centrum Westerstede © barklu

Rzeźba przy fontannie © barklu
W dalszej drodze mijamy hodowlę bardzo popularnych tutaj przycinanych drzew i krzewów ogrodowych.

Hodowla drzew ogrodowych © barklu
Dojeżdżamy do Bad Zwischenahn i nad jezioro.

Kościół w Bad Zwischenahn © barklu

Mosiężny sum © barklu

Zwischenahner Meer © barklu
Ta tygrysiożółta budka to nie budka telefoniczna, tylko... samoobsługowa biblioteka.

Biblioteka w budce © barklu
Kolejna ciekawostka z infrastruktury rowerowej: pas rowerowy wchodzący w jezdnię i ingerujący w szerokość "normalnego" pasa ruchu, co powoduje, że rowerzyści mają w tym miejscu pierwszeństwo. Całość w strefie 30km/h.

Włączenie pasa rowerowego w jezdnię © barklu
Wracamy tylko nieco inną trasą, natykając się na bardzo klimatyczną drogę wśród drzew. Choć jej nawierzchnia bardziej przypominała Polskę niż Niemcy ;)

Dębowa aleja © barklu

Ratusz w Westerstede © barklu

Kościół w Westerstede © barklu
Łódzka ul. 6 Sierpnia nie odbiega jakością od strefy zamieszkania w Westerstede:

Strefa zamieszkania w centrum Westerstede © barklu

Rzeźba przy fontannie © barklu
W dalszej drodze mijamy hodowlę bardzo popularnych tutaj przycinanych drzew i krzewów ogrodowych.

Hodowla drzew ogrodowych © barklu
Dojeżdżamy do Bad Zwischenahn i nad jezioro.

Kościół w Bad Zwischenahn © barklu

Mosiężny sum © barklu

Zwischenahner Meer © barklu
Ta tygrysiożółta budka to nie budka telefoniczna, tylko... samoobsługowa biblioteka.

Biblioteka w budce © barklu
Kolejna ciekawostka z infrastruktury rowerowej: pas rowerowy wchodzący w jezdnię i ingerujący w szerokość "normalnego" pasa ruchu, co powoduje, że rowerzyści mają w tym miejscu pierwszeństwo. Całość w strefie 30km/h.

Włączenie pasa rowerowego w jezdnię © barklu
Wracamy tylko nieco inną trasą, natykając się na bardzo klimatyczną drogę wśród drzew. Choć jej nawierzchnia bardziej przypominała Polskę niż Niemcy ;)

Dębowa aleja © barklu
Dane wycieczki:
Km: | 56.50 | Km teren: | 1.00 | Czas: | 03:16 | km/h: | 17.30 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Barssel
Środa, 20 sierpnia 2014 | dodano:20.08.2014Kategoria 40-60km, Niemcy/Holandia
Dzisiaj pojechaliśmy na południe od Remels, bo wedle mapy jest tam kilka ciekawych obiektów. Już przy wyjeździe natknęliśmy się na pomnik żołnierzy poległych i zaginionych w II wojnie światowej.

Pomnik poległych żołnierzy © barklu
Mijamy kolejny wiatrak:

Wiatrak w Sudgeorgsfehn © barklu
Dalej skierowaliśmy się na przyrzeczny szlak rowerowy i dojechaliśmy nim do punktu widokowego

Punkt widokowy w Tange © barklu

Widok na rzekę i szlak rowerowy © barklu
Dojeżdżamy do Barssel, jak się okazuje gminy partnerskiej Elbląga

Barssel i partnerski Elbląg © barklu
Typowe czyste niemieckie miasteczko:

Centrum Barssel © barklu
Musimy jechać po chodniku (ciągu pieszo - rowerowym), trochę przesadzają z tą infrastrukturą.
Mijamy sklep rowerowy i automat z dętkami na zewnątrz niego. Fajna sprawa, nie trzeba się bać że sklep będzie zamknięty.

Dętkomat © barklu
Jeszcze jeden wiatrak, wraz ze schematem działania. Prawie jak Holandia.

Wiatrak w Barssel © barklu

Schemat wiatraka © barklu
Bardzo popularne są panele słoneczne na dachach, a tutaj jest ich wyjątkowo dużo:

Ekogospodarstwo © barklu
A to jest chyba reklama jakiegoś koła robótek ręcznych:

Włóczkowe drzewo © barklu
Cudem uniknęliśmy przemoczenia - udało się przejechać miedzy dwiema chmurami z ulewą. Wiatr oczywiście cały czas silny, już się przyzwyczailiśmy.

Pomnik poległych żołnierzy © barklu
Mijamy kolejny wiatrak:

Wiatrak w Sudgeorgsfehn © barklu
Dalej skierowaliśmy się na przyrzeczny szlak rowerowy i dojechaliśmy nim do punktu widokowego

Punkt widokowy w Tange © barklu

Widok na rzekę i szlak rowerowy © barklu
Dojeżdżamy do Barssel, jak się okazuje gminy partnerskiej Elbląga

Barssel i partnerski Elbląg © barklu
Typowe czyste niemieckie miasteczko:

Centrum Barssel © barklu
Musimy jechać po chodniku (ciągu pieszo - rowerowym), trochę przesadzają z tą infrastrukturą.
Mijamy sklep rowerowy i automat z dętkami na zewnątrz niego. Fajna sprawa, nie trzeba się bać że sklep będzie zamknięty.

Dętkomat © barklu
Jeszcze jeden wiatrak, wraz ze schematem działania. Prawie jak Holandia.

Wiatrak w Barssel © barklu

Schemat wiatraka © barklu
Bardzo popularne są panele słoneczne na dachach, a tutaj jest ich wyjątkowo dużo:

Ekogospodarstwo © barklu
A to jest chyba reklama jakiegoś koła robótek ręcznych:

Włóczkowe drzewo © barklu
Cudem uniknęliśmy przemoczenia - udało się przejechać miedzy dwiema chmurami z ulewą. Wiatr oczywiście cały czas silny, już się przyzwyczailiśmy.
Dane wycieczki:
Km: | 49.20 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 02:59 | km/h: | 16.49 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Niemiecki rekonesans wzdłuż kanału
Sobota, 16 sierpnia 2014 | dodano:16.08.2014Kategoria 40-60km, Niemcy/Holandia
Pierwszy dzień wczasów w Niemczech wybraliśmy się szlakiem wzdłuż kanału z Remels do Wiesmoor (Dolna Saksonia, niedaleko granicy holenderskiej). Oznakowanie dobre, ale nawierzchnia niestety w dużej części z kostki betonowej.

Most zwodzony © barklu

Śluza na kanale © barklu

Oznakowanie szlaków rowerowych © barklu
Wracaliśmy naokoło lokalnymi drogami, które w sumie są dość jednostajne. Płasko, wszędzie podobna zabudowa. Ale widoki inne niż w Polsce.

Farma wiatrowa © barklu
Zintegrowany punkt przesiadkowy na wsi:

Przystanek autobusowy © barklu
Ciekawie rozwiązany problem malowania pasów na drodze, działa tak jak chropawa farba:

Linia rozdzielająca © barklu
W Niemczech nie trzeba malować przejścia dla pieszych i przejazdu osobno, można zastosować wspólną przestrzeń. Ciekawa jest też nawierzchnia ścieżki rowerowej - równo dopasowane duże płyty betonowe, prawie jak autostrada ;)

Przejazd rowerowy © barklu
Interesująca nawierzchnia drogi - kostka klinkierowa. Ciąg pieszo - rowerowy z tej samej nawierzchni. Do tego podobna kolorystyka budynków.

Droga w Buhren © barklu
I ciekawy znak drogowy:

Znak dla ciężarówek © barklu

Most zwodzony © barklu

Śluza na kanale © barklu

Oznakowanie szlaków rowerowych © barklu
Wracaliśmy naokoło lokalnymi drogami, które w sumie są dość jednostajne. Płasko, wszędzie podobna zabudowa. Ale widoki inne niż w Polsce.

Farma wiatrowa © barklu
Zintegrowany punkt przesiadkowy na wsi:

Przystanek autobusowy © barklu
Ciekawie rozwiązany problem malowania pasów na drodze, działa tak jak chropawa farba:

Linia rozdzielająca © barklu
W Niemczech nie trzeba malować przejścia dla pieszych i przejazdu osobno, można zastosować wspólną przestrzeń. Ciekawa jest też nawierzchnia ścieżki rowerowej - równo dopasowane duże płyty betonowe, prawie jak autostrada ;)

Przejazd rowerowy © barklu
Interesująca nawierzchnia drogi - kostka klinkierowa. Ciąg pieszo - rowerowy z tej samej nawierzchni. Do tego podobna kolorystyka budynków.

Droga w Buhren © barklu
I ciekawy znak drogowy:

Znak dla ciężarówek © barklu
Dane wycieczki:
Km: | 42.80 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 02:17 | km/h: | 18.74 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Palestyna
Niedziela, 10 sierpnia 2014 | dodano:10.08.2014Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Remont Ronda Powstańców 1863r zbliża się ku końcowi - na Warszawskiej jest już nowy asfalt.

Rondo Powstańców 1863r © barklu
Potem na północ za Łagiewniki, odcinek po Wycieczkowej bardzo przyjemny po w cieniu. I do Palestyny. Nie wiem, dlaczego ta wieś ma taką nazwę - ale ma.

Palestyna © barklu
Potem w stronę Szczawina, Strykowa i Dobrej.

Magazyny w Sosnowcu koło Strykowa © barklu
Wracając, jeszcze raz przejechałem przez rozkopany rejon tym razem inną trasą. Ten odcinek przez wiele lat przypominał kartoflisko.

Remont Inflanckiej © barklu
Na Zagajnikowej remont już się zakończył. Jezdnie zwężono z 3 do 2 pasów ruchu (nigdy nie rozumiałem, dlaczego wcześniej było tam tak szeroko), za to powstały zatoki parkingowe i droga rowerowa.

Zagajnikowa po remoncie © barklu

Rondo Powstańców 1863r © barklu
Potem na północ za Łagiewniki, odcinek po Wycieczkowej bardzo przyjemny po w cieniu. I do Palestyny. Nie wiem, dlaczego ta wieś ma taką nazwę - ale ma.

Palestyna © barklu
Potem w stronę Szczawina, Strykowa i Dobrej.

Magazyny w Sosnowcu koło Strykowa © barklu
Wracając, jeszcze raz przejechałem przez rozkopany rejon tym razem inną trasą. Ten odcinek przez wiele lat przypominał kartoflisko.

Remont Inflanckiej © barklu
Na Zagajnikowej remont już się zakończył. Jezdnie zwężono z 3 do 2 pasów ruchu (nigdy nie rozumiałem, dlaczego wcześniej było tam tak szeroko), za to powstały zatoki parkingowe i droga rowerowa.

Zagajnikowa po remoncie © barklu
Dane wycieczki:
Km: | 45.50 | Km teren: | 1.00 | Czas: | 02:23 | km/h: | 19.09 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Andrespol, Nowosolna
Sobota, 2 sierpnia 2014 | dodano:02.08.2014Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Trasa asfaltami, bo tylko w miarę szybka jazda jakoś chłodzi. Klimat niemal tropikalny: gorąco i wilgotno. Nie mogło się oczywiście obyć bez wątku remontowego ;)

Przebudowa Inflanckiej © barklu
Drzewa wycięte, jezdnia poszerzona do 3 a w porywach 4 pasów ruchu. Między jezdnią a płotem ma być wciśnięty ciąg pieszo - rowerowy.
A tak wygląda moja przednia opona. Po bokach trochę pęka, ale w takim stanie przejechała już kilka tysięcy km i póki oplot cały, nie rozpada się. Wielce prawdopodobne, że prędzej zużyje się bieżnik.

Nadpęknięta opona © barklu

Przebudowa Inflanckiej © barklu
Drzewa wycięte, jezdnia poszerzona do 3 a w porywach 4 pasów ruchu. Między jezdnią a płotem ma być wciśnięty ciąg pieszo - rowerowy.
A tak wygląda moja przednia opona. Po bokach trochę pęka, ale w takim stanie przejechała już kilka tysięcy km i póki oplot cały, nie rozpada się. Wielce prawdopodobne, że prędzej zużyje się bieżnik.

Nadpęknięta opona © barklu
Dane wycieczki:
Km: | 53.10 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 02:41 | km/h: | 19.79 |
Pr. maks.: | 44.30 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |