Informacje

  • Wszystkie kilometry: 133168.40 km
  • Km w terenie: 10582.81 km (7.95%)
  • Czas na rowerze: 234d 21h 35m
  • Prędkość średnia: 16.77 km/h
  • Więcej informacji.

Przebiegi roczne

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Zaliczone gminy

baton rowerowy bikestats.pl

Jeżdżę na

Jeździłem na

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy barklu.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Wpisy archiwalne w kategorii

40-60km

Dystans całkowity:27406.40 km (w terenie 2682.50 km; 9.79%)
Czas w ruchu:1455:45
Średnia prędkość:17.60 km/h
Maksymalna prędkość:60.60 km/h
Liczba aktywności:585
Średnio na aktywność:46.85 km i 2h 39m
Więcej statystyk

Pabianice - Rzgów

Sobota, 21 lutego 2015 | dodano:21.02.2015Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Jakiś czas temu zgłosiłem do ZDiT rozkradzioną kostkę na rowerówce, jak widać uzupełnili braki:
Naprawiona DDR na Pabianickiej
Naprawiona DDR na Pabianickiej © barklu
w Pabianicach dostrzegłem ciekawy sposób na reklamę:
Armaty przy serwisie opon
Armaty przy serwisie opon © barklu
Obrzeża miasta, koniec blokowiska, dalej jest pole.
Pętla autobusowa w Pabianicach
Pętla autobusowa w Pabianicach © barklu
Z Pabianic pokierowałem się w stronę Rzgowa. Postanowiłem zbadać drogi techniczne wzdłuż S8, czy się do czegoś nadadzą jako skróty przy dalszych trasach. Na wschód od Guzewa da się przejechać spory kawałek po stronie północnej:
Droga techniczna przy S8
Droga techniczna przy S8 © barklu
Potem można się przedostać na drugą stronę, gdzie po kilkuset metrach kończy się asfalt i droga skręca w podtuszyński las. Ten skrót może się przydać. Przejście miało być chyba zwierzęco - pieszo - rowerowe, ale przegradzające je pnie (swoją drogą, ciekawy materiał na barierę) zostały odciągnięte na bok.
Przejście pod S8
Przejście pod S8 © barklu
W drodze powrotnej: z powodu dużej ilości soli widać, że ruch rowerowy zimą istnieje. Ślady powstały chyba gdy nawierzchnia była wilgotna (wcześnie rano? wczoraj wieczorem?), bo ja już nie zostawiałem.
DDR wzdłuż Trasy Górnej
DDR wzdłuż Trasy Górnej © barklu
Dane wycieczki:
Km:49.70Km teren:1.00 Czas:02:36km/h:19.12
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Retro rakieta
Aktywność Jazda na rowerze

Stryków

Niedziela, 15 lutego 2015 | dodano:15.02.2015Kategoria Okolice Łodzi, 40-60km, P. K. Wzniesień Łódzkich
Kolejny dzień asfaltowania - w teren nie ma się co zapuszczać, bo błoto. Pojechałem na Stryków, a potem niedawno wyremontowaną (i pustą) drogą wojewódzka na Brzeziny.
Szosa Stryków - Brzeziny
Szosa Stryków - Brzeziny © barklu
W Lipce odbiłem na drogi w Parku Krajobrazowym Wzniesień Łódzkich.
Ul. Marmurowa
Ul. Marmurowa © barklu
Na sam koniec omal nie wywaliłem się na DDR. Zjazd z wiaduktu, prędkość ok. 30km/h, a tu nagle rów w poprzek kostki. Jakimś cudem koła też to przetrwały zachowując okrągły kształt - głównie bałem się o tylne, bo przód udało mi się przerzucić nad dziurą.
Dziurawa DDR na Brzezińskiej
Dziurawa DDR na Brzezińskiej © barklu
Dane wycieczki:
Km:51.10Km teren:0.00 Czas:02:45km/h:18.58
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Retro rakieta
Aktywność Jazda na rowerze

Rzgów i okolice

Sobota, 14 lutego 2015 | dodano:14.02.2015Kategoria Okolice Łodzi, 40-60km
Najpierw pojechałem do Rzgowa, a potem objechałem wiochy na wschód od niego. W Grodzisku minąłem jedną z bardziej wypasionych remiz OSP, jakie widziałem - z salą bankietową i konferencyjną.
Remoza w Grodzisku
Remiza w Grodzisku © barklu
Pojechałem też obejrzeć, jak idzie budowa ostatniego odcinka torowiska na Olechów. Wzdłuż Ofiar Terroryzmu wykop i betonowa podbudowa już jest:
Al. Ofir Terroryzmu 11 Września
Al. Ofir Terroryzmu 11 Września © barklu
W pobliżu pętli koło Della będzie nawet kawałek torowiska idący przez lasek. Mam nadzieję, że trasa będzie nie tylko malownicza, ale przede wszystkim przydatna i tramwaje nie będą jeździć puste.
Budwa torowiska
Budowa torowiska © barklu
Są w Łodzi budowy wielkie, są i małe. Z Budżetu Obywatelskiego, czyli jako projekt wybrany przez samych mieszkańców, powstał park przy Drewnowskiej i alejka biegnąca wzdłuż ogródków działkowych. Zawsze był to fajny skrót używany przez wielu pieszych i rowerzystów (najkrótsza droga z osiedla do centrum handlowego), ale błotnisty, szczególnie po odwilży. Teraz już nie ma tego problemu.
Park przy Drewnowskiej
Park przy Drewnowskiej © barklu
Dane wycieczki:
Km:47.60Km teren:0.00 Czas:02:37km/h:18.19
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Retro rakieta
Aktywność Jazda na rowerze

Las Karolewski

Sobota, 17 stycznia 2015 | dodano:17.01.2015Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Pojechałem do Lasu Karolewskiego. Niby las, ale jakość dróg jest bardzo dobra, bez problemu da się przejechać każdym rowerem. Ostatnio utwardzone:
Szutrowa droga leśna
Szutrowa droga leśna © barklu
Nieco wcześniej utwardzali nieco innym materiałem:
Białe kruszywo
Białe kruszywo © barklu
Wzdłuż zachodniej granicy lasu biegnie trasa S14. Drogi techniczne czekają za objechanie.
Wiadukt S14
Wiadukt S14 © barklu
Kawałek pojechałem drogą techniczną, która następnie skręciła w las biegnąc w stronę Chechła. Gruntowa, szeroka, nie miała zbyt dużo muld - a przynajmniej dało się je zawsze objechać.
Szeroka gruntówka
Szeroka gruntówka © barklu
Mała wieś, ale jak widać podstawówka stara... tyle że budynek całkiem inny niż na muralu.
150 lat szkoły w Petrykozach
150 lat szkoły w Petrykozach © barklu
Na koniec zachodni kraniec trasy WZ:
Przebudowa pętli tramwajowej na Retkini
Przebudowa pętli tramwajowej na Retkini © barklu
Dane wycieczki:
Km:57.70Km teren:9.00 Czas:03:07km/h:18.51
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Retro rakieta
Aktywność Jazda na rowerze

Zmrożony teren

Wtorek, 6 stycznia 2015 | dodano:06.01.2015Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi, P. K. Wzniesień Łódzkich
Słońce i mróz - najlepsza pogoda na terenową jazdę. Jak się okazało, miejscami w Lesie Łagiewnickim leżą resztki śniegu. Widać też sporo śladów rowerowych
Ośnieżona ścieżka w Lesie Łagiewnickim
Ośnieżona ścieżka w Lesie Łagiewnickim © barklu
W polach śniegu nie ma. Skręciłem w trochę inną dróżkę niż zazwyczaj (nie czarnym szlakiem) i wjechałem na punkt widokowy z innej strony, nawet jeszcze wyżej niż przebiega szlak. Najbliższa widoczna wieś to Dobra, dalej są wielkie hale w Sosnowcu i Stryków.
Widok na Dobrą
Widok na Dobrą © barklu
Trochę pobłądziłem w okolicy autostrady. Z mapy wynikało, że równolegle biegnie jakaś polna droga. Przegapiłem ją i wjechałem na asfaltową drogę techniczną, która po kilkuset metrach skończyła się jakimś odpływem i musiałem zawrócić.
Droga techniczna
Droga techniczna © barklu
Polna droga okazała się zarośnięta, trzeba było znaleźć przerwę między gospodarstwami i jedno objechać od tyłu. Zrujnowane drewniane stodoły, pokrzywione płoty, a kawałek dalej autostrada i jakieś nowoczesne hale.
Tyły gospodarstw
Tyły gospodarstw © barklu
W jednym miejscu musiałem zsiąść, bo nie było jak przejechać kolein, a w ogóle zamarznięte ślady traktora mocno wytrzęsły. To był zdecydowanie najtrudniejszy odcinek.
Polna droga równoległa do A2
Polna droga równoległa do A2 © barklu
Dane wycieczki:
Km:44.20Km teren:11.00 Czas:02:54km/h:15.24
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Skałołaz
Aktywność Jazda na rowerze

Boczne asfalty

Sobota, 3 stycznia 2015 | dodano:04.01.2015Kategoria Okolice Łodzi, 40-60km
Kolejna ulica w remoncie, w sumie jedna z najbardziej dziurawych. Ponieważ nie mogą od razu rozkopać całości ze względu na dojazdy do zakładów, będą robić fragmentami przez kilka miesięcy.
Św. Teresy w remoncie
Św. Teresy w remoncie © barklu
Potem powłóczyłem  się po bocznych drogach na zachód od Aleksandrowa (Adamów, Sanie, Zgniłe Błoto, Grunwald). Pewien odcinek pod silny wiatr w szczerym polu był bardzo ciężki, marzyłem aby wreszcie dotrzeć do lasu.
Boczna droga w okolicy Sań
Boczna droga w okolicy Sań © barklu
Dane wycieczki:
Km:43.60Km teren:0.00 Czas:02:31km/h:17.32
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Retro rakieta
Aktywność Jazda na rowerze

Na zużytej oponie

Piątek, 26 grudnia 2014 | dodano:26.12.2014Kategoria Niemcy/Holandia, 40-60km
W nocy złapał lekki przymrozek, dzięki czemu pola pokrył piękny szron. Dodatkowo wiatr zupełnie ucichł - idealna pogoda na rower.
Oszronione pola
Oszronione pola © barklu
Aleja
Aleja © barklu
Drogi wśród pól
Drogi wśród pól © barklu
Bocznymi drogami dojechałem do Apen
Kamienica w Apen
Kamienica w Apen © barklu
Potem jeszcze dalej na południe do Goldensholt i na zachód w kierunku Barssel. Po drodze natknąłem się na kolejną "niedasiową" rowerową ciekawostkę - rozjazd dróg rowerowych zaczynający się na jezdni.
Rozjazd DDR
Rozjazd DDR © barklu
I jeszcze jedna ciekawostka, aczkolwiek nie wiem czy godna naśladowania: dopuszczenie motorowerów na ciąg pieszo - rowerowy na terenie wsi. Rozumiem gdzieś na ruchliwej szosie, ale na takiej bocznej drodze w zasadzie nawet ruch rowerowy mógłby się odbywać po jezdni. Aczkolwiek to zdjęcie dedykuję wszystkim, których wizja rowerzysty ma chodniku przyprawia o traumę.
Piesi, rowery i skutery
Piesi, rowery i skutery © barklu
Przed Augustfehn zaczął się park krajobrazowy - swoją droga ciekawy znak
Park krajobrazowy
Park krajobrazowy © barklu
O ile boczne drogi same z siebie były suche, to na rowerówkach (szczególnie na terenie miejscowości) wysypali kilogramy soli.
Posolona DDR
Posolona DDR © barklu
Tereny głownie rolnicze, ale tuż przy autostradzie są jakieś zakłady czy magazyny.
Zinkpower Remels
Zinkpower Remels © barklu
Po powrocie zerknąłem na tylną oponę... i jak się okazuje wymaga wymiany, bo w kilku miejscach już oplot wyłazi. Mam nadzieję, że jeszcze jutrzejszą wycieczkę wytrzyma. Przejechane ok. 5000 km z tyłu, wcześniej jako przednia (nie wiem ile u poprzedniego właściciela), ale przy zamianie miała jeszcze całkiem wyraźny bieżnik. Myślałem, że Schwalbe Marathon wytrzyma dłużej.
Zużyta opona
Zużyta opona © barklu
Dane wycieczki:
Km:48.00Km teren:0.00 Czas:02:34km/h:18.70
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Retro rakieta
Aktywność Jazda na rowerze

Hesel - Brinkum - Hollen

Czwartek, 25 grudnia 2014 | dodano:25.12.2014Kategoria Niemcy/Holandia, 40-60km
Kolejna wycieczka w kierunku zachodnim aby wracać z wiatrem. Po drodze dostrzegłem ursusopodobny stary traktor, obecnie służący za dekorację (numer posesji zawieszony na kominie)
Stary traktor
Stary traktor © barklu
Dużo jechałem bocznymi drogami (niemal na każdej szlak rowerowy) - zawsze ciekawiej niż wzdłuż glownych szos.
Droga wzdłuż kanału
Droga wzdłuż kanału © barklu
Zakole rzeki
Zakole rzeki © barklu
I jeszcze jedna niemiecka ciekawostka - znak przejazdu kolejowego nieco "nowocześniejszy" niż w Polsce i wielu innych krajach.
Przejazd kolejowy
Przejazd kolejowy © barklu
Dane wycieczki:
Km:51.20Km teren:1.00 Czas:02:57km/h:17.36
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Retro rakieta
Aktywność Jazda na rowerze

Leer

Wtorek, 23 grudnia 2014 | dodano:23.12.2014Kategoria 40-60km, Niemcy/Holandia
Początek drogi był podobny jak wczoraj: silny wiatr w twarz, do tego mżawka. Nawet niezbyt intensywna, ale padająca poziomo i wciskająca się wszędzie. Już chciałem zawracać, kiedy mżawka ustała. Sam wiatr jakoś dało się znieść, najgorsze były odcinki bez drzew ani zabudowań. Ale udało mi się dojechać do Leer.
Rowerowa ciekawostka: pas do jazdy na wprost, pas do prawoskrętu, osobna sygnalizacja dla rowerzystów. Kiedy doczekamy się takiego czegoś w Łodzi?
Rowerowa cywilizacja
Rowerowa cywilizacja © barklu
Celem było objechanie starówki w Leer, którą latem jakoś pominąłem. Po drodze zahaczyłem też o port na Ledzie
Żaglowiec przy nabrzerzu
Żaglowiec przy nabrzeżu © barklu
Budynki po drugiej stronie
Budynki po drugiej stronie © barklu
Jest też syrenka. Nieco inny gatunek niż ta warszawska, bo ma obie nogi i płetwy zamiast stóp.
Pomnik syrenki
Pomnik syrenki © barklu
Kolejna rowerowa ciekawostka - na moście wąsko, ale pasy rowerowe jakoś się mieszczą...
Pasy rowerowe na moście
Pasy rowerowe na moście © barklu
Dotarłem do samego centrum
Wieża ratuszowa
Wieża ratuszowa © barklu
Niektóre zaułki wyglądają bardzo klimatycznie
Zaułek w Leer
Zaułek w Leer © barklu
W tym czasie w Łodzi stały drewniane chałupy
Kamienica z 1643r
Kamienica z 1643r © barklu
Starówka w Leer
Starówka w Leer © barklu
Starówka w Leer
Starówka w Leer © barklu
Kolejna rowerowa ciekawostka, której u nas zrobić pewnie "niedasie".
Zjazd na pas rowerowy
Zjazd z DDR na pas rowerowy © barklu
Wracałem trochę wzdłuż szosy, a trochę szlakiem rowerowym bocznymi drogami. Kawałek szlak prowadzi nawet gruntową ścieżką, ale błota nie ma i jak widać po śladach, cieszy się powodzeniem.
Szlak rowerowy
Szlak rowerowy © barklu
Tam, gdzie ścieżka przecina drogę, jest nawet znak. Ordnung muss sein!
Szlak rowerowy przecina drogę
Szlak rowerowy przecina drogę © barklu
To, że jest szerokie pobocze, nie oznacza że nie może być drogi rowerowej obok
Rowerówka wzdłuż szosy
Rowerówka wzdłuż szosy © barklu
Na koniec ciekawy zabytkowy pojazd, z tyłu nieco podobny do syreny bosto.
Citroen 2CV pickup
Citroen 2CV pickup © barklu

Dane wycieczki:
Km:54.50Km teren:1.00 Czas:03:18km/h:16.52
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Retro rakieta
Aktywność Jazda na rowerze

Wzdłuż kanału

Niedziela, 21 grudnia 2014 | dodano:21.12.2014Kategoria 40-60km, Niemcy/Holandia
Pojechałem wzdłuż kanału w stronę Leer, cały czas pod wiatr. Jedyny błotnisty odcinek był całkowicie przejezdny dla rowerzystów.
Błotnista droga dla samochodów, utwardzona dla rowerów
Błotnista droga dla samochodów, utwardzona dla rowerów © barklu
Na bocznej drodze spotkałem też całkowicie odmienny od polskiego przejazd kolejowy. Dla pojazdów jest szlaban, dla pieszych labirynt wymagający rozejrzenia się, ale nieprzegrodzony.
Przejazd kolejowy
Przejazd kolejowy © barklu
...a szlaban jest sterowany przyciskiem i domyślnie opuszczony, nawet jak nie ma pociagu. Tak, kierowca musi zatrzymać się i wcisnąć przycisk, by szlaban się podniósł.
Przycisk sterujący
Przycisk sterujący © barklu
Ponieważ wzdłuż kanału biegnie szlak rowerowy, nie mogło zabraknąć wiat turystycznych.
Nowa wiata turystyczna
Nowa wiata turystyczna © barklu
Dane wycieczki:
Km:44.70Km teren:0.00 Czas:02:30km/h:17.88
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Retro rakieta
Aktywność Jazda na rowerze

Blogi rowerowe na www.bikestats.pl