Wpisy archiwalne w miesiącu
Kwiecień, 2018
Dystans całkowity: | 717.30 km (w terenie 28.00 km; 3.90%) |
Czas w ruchu: | 38:54 |
Średnia prędkość: | 18.44 km/h |
Maksymalna prędkość: | 45.00 km/h |
Liczba aktywności: | 30 |
Średnio na aktywność: | 23.91 km i 1h 17m |
Więcej statystyk |
Praca
Wtorek, 10 kwietnia 2018 | dodano:10.04.2018Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km: | 12.50 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 00:42 | km/h: | 17.86 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Znajda (sprzedany) | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Praca
Poniedziałek, 9 kwietnia 2018 | dodano:10.04.2018Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km: | 17.90 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 01:01 | km/h: | 17.61 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Znajda (sprzedany) | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Zielona Góra
Niedziela, 8 kwietnia 2018 | dodano:08.04.2018Kategoria Okolice Łodzi, 40-60km
...oczywiście ta pod Łodzią. Po drodze objechałem trochę Bedoń, mijając zrujnowany dwór.
Szukałem miejsca, gdzie można przedostać się przez linię kolejową (podobnie jak dawniej biegł czerwony szlak pieszy), jadąc wzdłuż torów.
Dało się pod mostem, ktoś ułożył nawet betonowy bród. Dojazd do niego po stronie północnej jest z obu stron, więc nawet nie trzeba go przekraczać (ja przekraczałem, bo poszukiwania robiłem o południa).
Po drugiej stronie ścieżka wiodła między rzeką a stawami rybnymi.
Cel podróży - Zielona Góra.
Szukałem miejsca, gdzie można przedostać się przez linię kolejową (podobnie jak dawniej biegł czerwony szlak pieszy), jadąc wzdłuż torów.
Dało się pod mostem, ktoś ułożył nawet betonowy bród. Dojazd do niego po stronie północnej jest z obu stron, więc nawet nie trzeba go przekraczać (ja przekraczałem, bo poszukiwania robiłem o południa).
Po drugiej stronie ścieżka wiodła między rzeką a stawami rybnymi.
Cel podróży - Zielona Góra.
Dane wycieczki:
Km: | 52.70 | Km teren: | 2.00 | Czas: | 02:45 | km/h: | 19.16 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Andrespol i bezsensowna infrastruktura rowerowa
Sobota, 7 kwietnia 2018 | dodano:07.04.2018Kategoria Okolice Łodzi, 40-60km
Andrespol ostatnio zainwestował sporo w remonty (a właściwie budowy) dróg, dzięki czemu zamiast syfu i błota są eleganckie osiedla domków. Tyle że nie wiadomo po co przy lokalnych uliczkach z ruchem małym lub znikomym porobił różne dziwne twory dla rowerzystów. Do wykonania nawet nie można się przyczepić, nawierzchnia jest równa, tylko same projekty są bezsensowne.
Ul Urocza: jednokierunkowe CPRy po obu stronach, od jezdni oddzielone tylko rowkiem odprowadzającym wodę i linią. Zaparkowane samochody i tak omija się jezdnią, po której mało kto jeździ.
Na skrzyżowaniu oczywiście brak ciągłości, akurat przy obustronnym przyległym do jezdni CPRze i takim ruchu jaki tam jest to najmniej przeszkadza.
Tak samo na równoległej ul. Uroczej, tyle że CPR jest tylko on Rzeźnej do Wysokiej.
Za to od Wysokiej do Niskiej tak jak powinno być, czyli bez znaków - twór można traktować jako pobocze służące zarówno do parkowania, jak do ruchu pieszych i rowerzystów (a jeśli jechać nim nie można z powodu parkowania, to przepis zezwala jezdnią).
Na Młynarskiej bubel wyższego rzędu: nagle po lewej stronie pojawia się CPR, bo nie można było dociągnąć jeszcze 50m do DDR wzdłuż Rokicińskiej. I na dodatek przy każdej uliczce przerwanie ciągłości. Ten bubel najgorszy, tym bardziej że gdyby nie on, to Młynarskiego i Turystyczną byłby fajny spokojny objazd Andrespola, bez pchania się na ruchliwe skrzyżowanie z nieciągłościami starej kostkowej DDR.
Na ulicy bez nazwy (pierwsza na południe od Turystycznej) od Młynarskiej do Fredry jest CPR co prawda asfaltowy, ale łamiący wszelkie standardy szerokości. Za to taki sam twór od Fredry do Fabrycznej to już DDR (i oczywiście nie są one połączone w żaden sposób, trzeba zsiadać lub robić zawijasy jezdnią).
Wzdłuż Fabrycznej najbardziej "wypasiona" droga rowerowa, bo z przejazdem - co prawda są krawężniki, ale nie trzeba zsiadać
I oczywiście też nie dochodzi do Rokicińskiej.
Z kolei na starym bublu wzdłuż Brzezińskiej przekrzywione znaki stoją tylko z jednej strony (przy przejeździe kolejowym) i w zasadzie nie wiadomo co to jest. Jadąc od centrum Andrespola można jechać jezdnią, bo znaków brak, dopiero na końcu C13a. Jadąc od przejazdu kolejowego jest CPR.
Jeszcze jeden absurd z Andrespola, miejsca dla niepełnosprawnych za płotkiem. Pewnie okazało się, że tak blisko przedszkola nie mogą stać samochody czy coś w tym stylu, niemniej zorientowali się "trochę" za późno i efekt wygląda komicznie.
Wracałem przez Wiączyń i Nowosolną, na Strykowskiej minąłem długi korek do lewoskrętu. Chyba efekt zakazu handlu w niedzielę i nasilony ruch do M1.
Ul Urocza: jednokierunkowe CPRy po obu stronach, od jezdni oddzielone tylko rowkiem odprowadzającym wodę i linią. Zaparkowane samochody i tak omija się jezdnią, po której mało kto jeździ.
Na skrzyżowaniu oczywiście brak ciągłości, akurat przy obustronnym przyległym do jezdni CPRze i takim ruchu jaki tam jest to najmniej przeszkadza.
Tak samo na równoległej ul. Uroczej, tyle że CPR jest tylko on Rzeźnej do Wysokiej.
Za to od Wysokiej do Niskiej tak jak powinno być, czyli bez znaków - twór można traktować jako pobocze służące zarówno do parkowania, jak do ruchu pieszych i rowerzystów (a jeśli jechać nim nie można z powodu parkowania, to przepis zezwala jezdnią).
Na Młynarskiej bubel wyższego rzędu: nagle po lewej stronie pojawia się CPR, bo nie można było dociągnąć jeszcze 50m do DDR wzdłuż Rokicińskiej. I na dodatek przy każdej uliczce przerwanie ciągłości. Ten bubel najgorszy, tym bardziej że gdyby nie on, to Młynarskiego i Turystyczną byłby fajny spokojny objazd Andrespola, bez pchania się na ruchliwe skrzyżowanie z nieciągłościami starej kostkowej DDR.
Na ulicy bez nazwy (pierwsza na południe od Turystycznej) od Młynarskiej do Fredry jest CPR co prawda asfaltowy, ale łamiący wszelkie standardy szerokości. Za to taki sam twór od Fredry do Fabrycznej to już DDR (i oczywiście nie są one połączone w żaden sposób, trzeba zsiadać lub robić zawijasy jezdnią).
Wzdłuż Fabrycznej najbardziej "wypasiona" droga rowerowa, bo z przejazdem - co prawda są krawężniki, ale nie trzeba zsiadać
I oczywiście też nie dochodzi do Rokicińskiej.
Z kolei na starym bublu wzdłuż Brzezińskiej przekrzywione znaki stoją tylko z jednej strony (przy przejeździe kolejowym) i w zasadzie nie wiadomo co to jest. Jadąc od centrum Andrespola można jechać jezdnią, bo znaków brak, dopiero na końcu C13a. Jadąc od przejazdu kolejowego jest CPR.
Jeszcze jeden absurd z Andrespola, miejsca dla niepełnosprawnych za płotkiem. Pewnie okazało się, że tak blisko przedszkola nie mogą stać samochody czy coś w tym stylu, niemniej zorientowali się "trochę" za późno i efekt wygląda komicznie.
Wracałem przez Wiączyń i Nowosolną, na Strykowskiej minąłem długi korek do lewoskrętu. Chyba efekt zakazu handlu w niedzielę i nasilony ruch do M1.
Dane wycieczki:
Km: | 44.40 | Km teren: | 1.00 | Czas: | 02:29 | km/h: | 17.88 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Praca
Piątek, 6 kwietnia 2018 | dodano:06.04.2018Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km: | 12.50 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 00:42 | km/h: | 17.86 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Znajda (sprzedany) | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Praca
Czwartek, 5 kwietnia 2018 | dodano:06.04.2018Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km: | 12.50 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 00:42 | km/h: | 17.86 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Znajda (sprzedany) | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Praca
Środa, 4 kwietnia 2018 | dodano:06.04.2018Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km: | 12.50 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 00:41 | km/h: | 18.29 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Znajda (sprzedany) | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Praca
Wtorek, 3 kwietnia 2018 | dodano:03.04.2018Kategoria Łódź
Dane wycieczki:
Km: | 12.50 | Km teren: | 0.00 | Czas: | 00:43 | km/h: | 17.44 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Znajda (sprzedany) | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Konstantynów
Poniedziałek, 2 kwietnia 2018 | dodano:02.04.2018Kategoria Okolice Łodzi
Nowej klimatycznej tradycji stało się zadość na Wielkanoc spadł śnieg. Pojeździłem trochę po okolicach Konstantynaowa, przy okazji odkrywając taki mostek w okolicy stawów:
Dane wycieczki:
Km: | 38.10 | Km teren: | 2.00 | Czas: | 02:10 | km/h: | 17.58 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |
Lutomiersk
Niedziela, 1 kwietnia 2018 | dodano:01.04.2018Kategoria Okolice Łodzi, 40-60km
Od Aleksandrowa do Lutomierska siny wiatr boczny (poza odcinkiem leśnym), w zasadzie nawet po odchyleniu drzew widać, z której strony zwykle tu wieje. Drzewa przy drodze, mokro, wiatr, w sumie trochę na na urlopie w Niemczech ;)
Za to drogę przez Bechcice już w całości wyasfaltowali (jak się okazuje nie na dramo w zeszłym roku wycięli zarośla) i jest to najlepsza trasa do tej miejscowości.
Za to drogę przez Bechcice już w całości wyasfaltowali (jak się okazuje nie na dramo w zeszłym roku wycięli zarośla) i jest to najlepsza trasa do tej miejscowości.
Dane wycieczki:
Km: | 40.20 | Km teren: | 1.00 | Czas: | 02:10 | km/h: | 18.55 |
Pr. maks.: | 0.00 | Temperatura: | HRmax: | (%) | HRavg | (%) | |
Kalorie: | kcal | Podjazdy: | m | Rower: | Retro rakieta | ||
Aktywność Jazda na rowerze |