Informacje

  • Wszystkie kilometry: 121039.10 km
  • Km w terenie: 10152.81 km (8.39%)
  • Czas na rowerze: 217d 14h 02m
  • Prędkość średnia: 16.82 km/h
  • Więcej informacji.

Przebiegi roczne

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Zaliczone gminy

baton rowerowy bikestats.pl

Jeżdżę na

Jeździłem na

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy barklu.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Zajezdnia na Brusie

Sobota, 27 lipca 2013 | dodano:28.07.2013Kategoria Łódź
Z okazji urodzin Łodzi były drzwi otwarte zajezdni na Brusie. W najbliższym czasie ma tam powstać muzeum komunikacji, ale już teraz można oglądać kilka zabytkowych pojazdów.

803N, rocznik 1973, w eksploatacji 1974-2012. Do niedawna te tramwaje używane były w ruchu podmiejskim.
Tramwaj 803N © barklu

Tramwaj 803N wnętrze © barklu


5N1, lata eksploatacji 1950-1975
Tramwaj 5N1 © barklu

Tramwaj 5N1 wnętrze © barklu


803N zmodernizowany. Postawili go tak sprytnie, że przechodząc na tył można obejrzeć wnętrze zajezdni.
Tramwaj 803N zmodernizowany © barklu

Wnętrze zajezdni © barklu



Przeróbki tramwajów eksploatowanych w latach 1950-1974 i 1975: od 1974 wagon techniczny oraz 1980-2001 jako wagon szkoleniowy. Niech mi ktoś teraz pokaże 50-letni autobus służący jako L-ka ;)

Wagon szkoleniowy i pług © barklu

Wagon wyposażony w osobne nastawniki dla ucznia i instruktora (jedyny w Polsce)
Wagon szkoleniowy - wnętrze © barklu


Wagon typu Sanok, w eksploatacji 1928-1973. Ciekawe czy współczesne tramwaje też przetrwają 45 lat.
Wagon typu Sanok © barklu

Wagon typu Sanok - wnętrze © barklu

Tabliczka na zasuwanych drzwiach © barklu


Motorniczy jechał na stojąco, nie było też żadnych wskaźników:
Wagon typu Sanok - miejsce motorniczego © barklu


Wagon 5N, w ruchu liniowym 1957-1992:
Tramwaj 5N © barklu

Tramwaj 5N - kabina motorniczego © barklu

Tramwaj 5N - wnętrze © barklu

Tramwaj 5N - śmietniczka © barklu


Wagon 5N, techniczny sieci górnej:
Wgon 5N techniczny sieci górnej © barklu


Wagon towarowy J.John - wyprodukowany w Łodzi w 1916r.
Wagon towarowy J.John © barklu

Tabliczka znamionowa © barklu


Kilka historycznych eksponatów czeka na renowację, póki co zabezpieczone są folią.
Tramwaje do renowacji © barklu


Oprócz tramwajów można było podziwiać też autobusy:

Ikarus 260, 1983r.
Ikarus 260 © barklu

Jelcz "ogórek" w wersji technicznej © barklu


Jelcz M11, 1989-2006. Czasem jeszcze jeździłem takim do liceum. W porównaniu z długowiecznymi tramwajami, to kiepsko wypada.
Jelcz M11 © barklu


Na koniec Ikarus 280 (1990 - 2008), którego chyba każdy zna, parę takich jeszcze jeździ po Łodzi.
Zamień wóz na bus ;) © barklu
Dane wycieczki:
Uczestnicy
Km:15.40Km teren:6.00 Czas:km/h:
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Miejski pogromca zasp
Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
Szkoda, że nie zachował się przegubowy ogórek. jeździł taki na linii 57 z pl. Niepodległości na pl. Wolności.
kdk
- 17:24 niedziela, 28 lipca 2013 | linkuj
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa assal
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]


Blogi rowerowe na www.bikestats.pl