Moskwa i budowa A1

Sobota, 27 lipca 2013 | dodano:27.07.2013Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi, P. K. Wzniesień Łódzkich
Zacznę on nowości przy szkole podstawowej na Łupkowej, mianowicie progi wyspowe. Nie utrudniają one przejazdu autobusom ani rowerzystom, dla kierowców też chyba są lepsze niż zwykły próg (przejazd tylko z jednego boku i bardziej łagodny).
Progi wyspowe na Łupkowej © barklu

Dalej pojechałem standardową trasą do Moskwy, trochę szutrem, trochę asfaltem. Regionalizmy mają się dobrze, trafiają nawet na oficjalne znaki.
Krańcówna w Kalonce © barklu

Niektóre boczne i polne drogi są nieprzejezdne z powodu budowy autostrady A1. Niech zbudują czym prędzej!
Budowa A1 © barklu

Droga wzdłuż budowy A1 © barklu

W Moskwie wymienili słup z drogowskazami, bo stary już się rozlatywał.
Centrum Moskwy © barklu

Z Moskwy skierowałem się w stronę Lasu Wiączyńskiego, mijając radiolatarnię naprowadzającą samoloty na lotnisko.
Radiolatarnia we Wiączyniu © barklu

Jeszcze raz przeciąłem budowę auostrady
A1 przy Malowniczej © barklu

Powrót przez Widzew nową DDR, gdzie przy wjeździe na stację benzynową jakaś pani o mało mnie nie rozjechała. Przepuszczała pieszego, a mnie już nie zauważyła "bo tak szybko jechałem". Na szczęście przeprosiła.