Po mieście

Czwartek, 30 maja 2013 | dodano:30.05.2013Kategoria Łódź
Wybrałem się z żoną na trasę dość łatwą, tak aby mogła przetestować nowy rower (tzn. mój stary). Okazało się że na dużych kołach i wąskich oponach oboje osiągamy podobne prędkości, wyższe niż na góralach.
Przejechaliśmy oddaną już do użytku nową DDRką:
DDR wzdłuż Piłsudskiego © barklu

Potem miał być skrót przez Młynek, a trzeba było zawracać i szukać innej ścieżki
Skrót przez Młynek © barklu

Rower już w pełni wyposażyłem w błotniki i bagażnik:
Al. Ofiar Terroryzmu 11 Września © barklu
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Retro rakieta

@kdk: Odblask jest, póki co żółty. W najbliższym czasie kupię odblaskową czerwoną folię i pojawi się drugi w przepisowym kolorze.
Światła mam przechodnie między rowerami (wedle przepisów wolno mieć zdemontowane), ale w zasadzie po zmroku jeżdżę tylko rowerem miejskim, więc od dwóch lat uchwyt jest na nim. Szkoda że nie ma kompletów z podwójnymi uchwytami, albo samych uchwytów.
A amortyzator przydaje się głównie w terenie, na drobnych nierównościach i tak nie działa (przynajmniej ten który mam w drugim rowerze).
@ lavinka: owszem, fajna rowerówka, tyle że mogłaby być szersza. Jakieś peryferyjne DDRki po których mało kto jeździ budują szersze, a główna trasa dojazdowa z dużego osiedla do centrum ma tylko wymagane minimum.
- 14:11 czwartek, 30 maja 2013 | linkuj
Ładny, ale bez amortyzatora już nie lubię jeździć - do dobrego łatwo się przyzwyczaić. Nie widzę też żadnego oświetlenia ani odblasku.
kdk
- 12:29 czwartek, 30 maja 2013 | linkuj
O, nówka asfaltówka rowerowa. Jechałam parę tygodni temu przy okazji wizyty w Łodzi i pomimo drobnych niedoróbek jest genialna. Ulicą tam było trochę starch jeździć, bo samochody pruły straszliwie i brzeg jezdni był miejscami nierówny, teraz jest dużo milej.
lavinka
- 11:50 czwartek, 30 maja 2013 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa umala