Praca

Czwartek, 25 kwietnia 2013 | dodano:25.04.2013Kategoria Łódź
Rzut oka w bok od codziennej trasy. Takich spokojnych ulic w centrum Łodzi trochę jeszcze jest
ul. Mielczarskiego © barklu

Coraz więcej osób dojeżdża do pracy na rowerach:
Sojaki na Sienkiewicza © barklu

Dowiedziałem się jeszcze od kolegi, że rower można parkować na parkingu podziemnym pod hotelem Ibis - ponoć firma ma tam ileś miejsc parkingowych, jest też jakiś stojak rowerowy. Ale ja jestem leniwy i nie chce mi się wędrować przejściem podziemnym na drugą stronę ;) Dane wycieczki:
Km:10.00Km teren:0.00 Czas:km/h:
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Miejski pogromca zasp

@kdk: cud Tuska wspomagany przez cuda Zdanowskiej (nowe DDRy)

@lukasz78: fakt, malucha teraz rzadko się widuje. Kiedyś też rodzice mieli, i to wersję eksportową - lepszy lakier, odchylane fotele, podgrzewana tylna szyba, jednym słowem luksus ;) I jeździło się takim na wczasy przez pół Polski, ściśnięci jak sardynki w puszce.
- 19:01 piątek, 26 kwietnia 2013 | linkuj
A mnie ujął czerwony Maluch na pierwszym zdjęciu, przypomniało mi się dzieciństwo w czasach komuny, jak stary kupił czerwonego Malucha, ale była radość :)
lukasz78
- 19:57 czwartek, 25 kwietnia 2013 | linkuj
Dużo tych rowerów. Ten rok zapowiada się być mocno rowerowym. To chyba będzie ten cud Tuska.
kdk
- 17:28 czwartek, 25 kwietnia 2013 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa erdzi