Stryków i Brzeziny szosowo

Sobota, 30 marca 2013 | dodano:30.03.2013Kategoria 60-100km, Okolice Łodzi
W terenie grząsko, za to na bocznych drogach gołoledź. Nie pozostało nic innego, jak pojechać głównymi. Do Strykowa przez ponad połowę trasy nie dało się jechać poboczem, bo było oblodzone. Na szczęście nie było TIRów.
Tyle razy byłem w Strykowie, a na to nigdy uwagi nie zwróciłem:
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Władysława Jagiełły © barklu

Tablica ku czci wybitnych Strykowian © barklu

Ze Strykowa odbiłem na nowowyremontowaną droge wojewódzką 708. Polecam ją wszystkim szosowcom - ruch niewielki, asfalt równy. Po drodze minąłem jedyne w Polsce skrzyżowanie autostrad.
Skrzyżowanie A1 i A2 © barklu

Droga monitorowana © barklu

Czy podróbki to domena Chińczyków i zachodnich produktów? Wcale nie. Tutaj mamy polską podróbkę znanego polskiego koncernu:
Stacja Orion © barklu

W Brzezinach rynek wreszcie wyremontowany, położona granitowa kostka, stary pomnik odnowiony:
Ziemia Brzezińska © barklu

Pojawił się też dość oryginalny pomnik Jana Pawła II
Pomnik Jana Pawła II © barklu

Wszystko oczywiście za pieniądze unijne
Tablica informacyjna © barklu

Powrót z Brzezin męczący ze względu na wiatr w twarz i dużą część trasy pod górkę. W ogóle sporo pagórków było.