Nowosolna

Sobota, 23 lutego 2013 | dodano:23.02.2013Kategoria Okolice Łodzi
Temperatura niestety wzrosła do 0 - w związku z tym jazda drogami gruntowymi z rozjeżdżonym śniegiem nie należała do najłatwiejszych, szczególnie pod wiatr.
ul. Opolska © barklu

Skręciłem w Marmurową, chcąc zawrócić, ale w sumie... czemu by nie spróbować pokonać ostatniego kawałka? W połowie piechotą, całkiem zasypane.

Czarny szlak rowerowy © barklu

Wreszcie dojechałem do jednego z najwyższych punktów w okolicach Łodzi. Teraz już tylko z górki.
ul. Kasprowicza © barklu

W Nowosolnej mamy jedno z ciekawszych skrzyżowań, schodzi się aż 8 dróg - oryginalny plan ośmioramiennej gwiazdy sprzed 200 lat. Ale rondo by się przydało ;)
Nowosolna © barklu

Wracałem już asfaltem, Pomorską. Na drodze pełno błota naniesionego przez ciężarówki wywożące ziemię z Łodzi Fabrycznej. Jedno wyprzedzenie przez wywrotkę i człowiek brudny od stóp do głów.
Za to na Lutomierskiej znalazłem tablicę rejestracyjną (trzecia w karierze), którą ktoś litościwie zatknął za drzewo. Odwiozłem na posterunek policji na Ciesielską.