Las Łagiewnicki

Niedziela, 27 stycznia 2013 | dodano:27.01.2013Kategoria Łódź, Okolice Łodzi
Podobno idzie odwilż, zatem dzisiaj była może ostatnia okazja aby pojeździć sobie po zaśnieżonym lesie. W Arturówku spuścili ze stawów wodę. Chyba nie było to zbyt korzystne dla ekosystemu, ale cóż...
Staw w Arturówku © barklu

Na początek pojechałem Skrzydlatą na wprost. Śnieg ładnie zmrożony i ubity, ale za to trzęsło jakbym jechał po "kocich łbach".
Ul. Skrzydlata w części leśnej © barklu

Od kapliczek zacząłem przedzierać się ścieżką wzdłuż Łagiewniczanki. Tam nadal wydawało się, że jest twardo - ale tylko się wydawało. W wielu miejscach zapadła mi się tył, bardziej obciążony i z cieńszą oponą.
Ścieżka wzdłuż Łagiewniczaki © barklu

Na szlaku dużo więcej narciarzy biegowych niż rowerzystów - i zdecydowanie był to najszybszy sposób przemieszczania się po lesie. Oznakowano nawet szlaki narciarskie:
Szlak narciarski © barklu

Po drodze pogadałem sobie z jeszcze jednym napotkanym po drodze rowerzystą - fragment do Radogoszcza przejechaliśmy razem.
Potem wyjechałem na al. Sikorskiego, gdzie znajduje się obecnie ścieżka rowerowa. Nie droga, a ścieżka, taka sama jak lesie. Póki jest mróz i twardy śnieg, da się przejechać, ale co będzie jak przyjdzie odwilż?
DDR na Sikorskiego © barklu

Ponieważ wzdłuż Włókniarzy było podobnie, a chyba nawet nawet gorzej (mniej ubite) - odpuściłem sobie i wróciłem Zgierską.