Konstantynów na cienkich oponach

Sobota, 1 grudnia 2012 | dodano:01.12.2012Kategoria Okolice Łodzi
Nareszcie wyremontowałem kupiony tydzień temu rower na tyle, by dało się na nim jeździć. Przerzutki jakoś działają, tylko siódmy bieg nie wskakuje. Hamulec słabo odbija. Kierownica mogłaby być trochę wyżej. Korba bez żadnej osłony - trzeba spinać spodnie. Pedałów nie chciało mi się zmieniać, i mój błąd - jazda z jednym ułamanym w połowie nie była zbyt komfortowa.
A mimo to rower pędzi jak szatan - średnia prawie 20km/h, dawno tyle nie miałem. Póki co nie ma licznika, toteż każdy postój mierzyłem zegarkiem, a dystans z mapy (prawdopodobnie lekko zaniżony).
Nowy rower © barklu

Teraz trochę o trasie: pojechałem zrobić zestawienie DDRek do mojego cyklu. Przy okazji zauważyłem, że skończyli już remont rynku. Całkiem ładnie wyszedł, tylko mogłoby być więcej zieleni.
Rynek w Konstantynowie © barklu

Kawałek pojechałem szosą na Aleksandrów - na równym asfalcie rower szedł jak burza. Potem wytrzęsło mnie za to na ul. Złotno.
Przejechałem się też obejrzeć, jak tam okoliczne remonty. Na Biegunowej zamontowali barierki, żeby rowerzyści do rzeki nie powpadali.
DDR na Biegunowej © barklu

Na Srebrzyńskiej też robią DDR, razem z łącznikiem i przejazdem przy Jarzynowej.
Remont Srebrzyńskiej © barklu

Za to na Legionów - albo budują DDR, albo po prostu wymieniają chodnik fragmentami, bo inaczej piesi nie mieliby jak przejść.