Pabianice

Sobota, 24 listopada 2012 | dodano:25.11.2012Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Pojechałem zrobić kolejny spis podłódzkich dróg rowerowych. Oczywiście zwracałem uwagę także na inne rzeczy, jak np. pozostałości linii tramwajowej na skrzyzowaniu Waltera-Janke i Popławskiej. A myślałem że torowisko w Pabianicach zawsze było tylko to co teraz...
Pozostałości torowiska © barklu

A tutaj kolejny relikt minionej epoki:
ZAZ Zaporożec © barklu

Oprócz tego obejrzałem też rower trekingowy, który w końcu kupiłem - ale trochę pracy wymaga jeszcze wyregulowanie wszystkiego. Jak przyznał poprzedni właściciel, rower 3 lata stał nieruszany, i faktycznie - nie jest zajeżdżony, tylko zapuszczony. Zdjęcia wkrótce. Dane wycieczki:
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Ceprogóral

Odebrać rower pojechałem po południu samochodem, rano były tylko oględziny.
- 18:34 niedziela, 25 listopada 2012 | linkuj
Tam nigdy nie jeździły tramwaje. Gdy przebudowywano w latach 80-ych ulicę, postanowiono, aby drugi raz nie rozkopywać nowej drogi, wbudować łuk torowiska pod projektowana linię tramwajową na Bugaj. Temat powrócił gdy budowano ŁTR, ale nic z tego nie wyszło i podobno zmieniono już plany zagospodarowania i tramwaju tam nie będzie. Z Pabianic jechałeś dwoma rowerami ?
kdk
- 09:31 niedziela, 25 listopada 2012 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa sobie