Jeszcze raz Konstantynów

Sobota, 13 października 2012 | dodano:13.10.2012Kategoria Okolice Łodzi
Chciałem zobaczyć, czy przejezdne jest koryto rzeki Jasień - i jest, od Prądzyńskiego do Dubois. Dalej woda rozlewa się już szerzej, a po dnie lepiej nie jechać bo bardzo ślisko. Oczywiście miałem pecha i zamiast wyjść na górę, musiałem wrócić - znalazłem się po niewłaściwej stronie koryta i nie miałem jak przeprawić się do schodków.
Miejscami trochę śmierdzi, bo spływa jakiś ściek - uwaga, nie można tego przejeżdżać - śliskie jak lód.
Rzeka Jasień © barklu

Potem pokręciłem się trochę w okolicy lotniska, przedzierając się przez piaszczyste quadowe ścieżki. Ponieważ miałem jeszcze trochę czasu, pojechałem też do Konstantynowa. W tej części dawno nie byłem (tak z sześć lat, jak chodziłem tu na basen). Sporo się zmieniło - wyasfaltowano niektóre uliczki, więcej domów... Oczywiście jest i porażka - droga rowerowa z kostki pomimo że na jezdni mamy ograniczenie do 20 km/h. Ale może tak specjalnie, 20 dotyczy jezdni a rowerzyści mogą jechać szybciej, kto wie ;)