Informacje

  • Wszystkie kilometry: 125247.70 km
  • Km w terenie: 10254.81 km (8.19%)
  • Czas na rowerze: 222d 04h 49m
  • Prędkość średnia: 16.83 km/h
  • Więcej informacji.

Przebiegi roczne

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Zaliczone gminy

baton rowerowy bikestats.pl

Jeżdżę na

Jeździłem na

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy barklu.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Zduńska Wola, Łask

Wtorek, 11 września 2012 | dodano:12.09.2012Kategoria 60-100km, Okolice Łodzi, Rowerowo kolejowo
Wykorzystując ostatni ciepły dzień, pojechaliśmy z Zosią pociągiem do Zduńskiej Woli.
Park w Zduńskiej Woli © barklu

Pierwszym ciekawym obiektem na trasie był pałac w Paprotnicy - niestety niedostępny.
Pałac w Paprotnicy © barklu

Po drodze przejeżdżaliśmy koło szkoły. Holandia? Nie. Norma w małych miejscowościach.
Rowerem do szkoły © barklu

Dalej pojechaliśmy do Karsznic zwiedzić skansen lokomotyw. Część jest odnowiaona, większość robi jednak przygnębiające wrażenie. Izba historyczna zamknięta, przez wybitą szybę (!) udało się zrobić zdjęcie. Smutna prawda jest taka, ze poza garstką pasjonatów o zabytki techniki nikt nie dba.
Wirowy pług śnieżny © barklu

Skansen lokomotyw w Krasznicach © barklu

Skansen lokomotyw w Krasznicach © barklu

Wnętrze parowozu Ty43 © barklu

Palenisko parowozu Ty43 © barklu

Skansen lokomotyw w Krasznicach © barklu

Skansen lokomotyw w Krasznicach © barklu


Smutna prawda © barklu

Izba historyczna (przez okno) © barklu

Elektrowóz ET21-1 © barklu

Wnętrze elektrowozu © barklu

Pozostały jeszcze trzy młyny:
W Marzeninie do dziś mieszczą się jakieś zakłady.
Młyn w Marzeninie © barklu

Przejechaliśmy przez Łask:
XVI-wieczny kościół Nawiedzenia NMP i św. Michała Archanioła © barklu

TS11 Iskra - kiedyś stał tu Lim-2 © barklu

Kolejny młyn w Baryczy:
Młyn w Baryczy © barklu

Rzeka Grabia © barklu

Za Baryczą wjecaliśmy we fragment Łódzkiego Szlaku Konnego. Oznakowanie prowadziło na budowę S8. Miejscowy powiedział, ze przejścia nie ma i pokazał objazd uliczkę dalej. Praca wre.
Budowa S8 © barklu

Po dość ciężkim (ale przyjemnym) leśnym odcinku dojechaliśmy do Talara. Gdy byłem tutaj rok temu, okolice młyna były zapuszczone. Teraz jest obok jakiś bar, a i most wyremontowali.
Sosnowy las © barklu

Młyn w Ldzaniu - Talarze © barklu

Młyn w Ldzaniu - Talarze © barklu

Ostatnim zabytkiem na trasie był kościół św. Wojciecha w Dobroniu.
Kościół św. Wojciecha w Dobroniu - XVIIIw. © barklu

Dane wycieczki:
Km:76.00Km teren:11.00 Czas:04:32km/h:16.76
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Ceprogóral
Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy. Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa emwog
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]


Blogi rowerowe na www.bikestats.pl