Remontowo

Piątek, 29 czerwca 2012 | dodano:29.06.2012Kategoria Łódź
Nareszcie po wszystkich egzaminach, więc mam trochę więcej czasu. Zacząłem od remontu starego składaka, jako dodatkowego (w tym zimowego) "pancernego" roweru dla Zosi. Korba kupiona na giełdzie jest chyba trochę mniejsza, ale jak się okazało - pasuje. Po prostu przełożenie jest trochę lżejsze niż oryginalnie, aczkolwiek dzięki większym kołom chyba i tak większe niż w składaku Wigry (będę musiał przeliczyć). Co prawda nakręcenie miski łożyska niosło pewne trudności - gwint jakiś dziwny, niby dobry, a iść nie chciało - ale po pewnym czasie dłubania (nakręcanie, odkręcanie, pogłębiane gwintu pilnikiem) dało radę. Pozostało jeszcze wydłużyć tylny błotnik - ale póki co jest sucho.
Pojazd, w którym niemal każda cześć pochodzi z innego roweru - taki Frankenstein trochę w stylu rost
Odremontowany składak © barklu

Potem wziąłem się za lekki upgrade mojego roweru. Po pierwsze, zamontowałem napinacz łańcucha. Nareszcie koniec z luzowaniem się koła, przy tym odpowiedni naciąg ustawia się niezwykle prosto.
Napinacz łańcucha © barklu

Zmieniłem też przedni chlapacz - dotychczasowy z dywanika samochodowego się podarł, teraz zrobiłem z PCV.