Inżynierka i szpital

Środa, 16 lutego 2011 | dodano:20.02.2011
Więc tak: praca inżynierska obroniona na 5. Jednak kilka minut po odtrzymaniu gratulacji i wyjściu z sali strasznie niefortunnie upadłem z krzesła. Złamałem żuchwę na dole i w zawiasach, wybiłem zęby. Obecnie leżę w szpitalu, ale mam nadzieję że dość szybko (tak w marcu może) wrócę do jazdy. W końcu kończyny całe - od dzisiaj, trzeci dzień po operacji, łaże po korytarzu w te i z powrotem z kijkami żeby całkiem formy nie stracić - leżenie to najgorszy wróg.
No i sie okazało, że wypadki zdarzają się tam, gdzie człowiek najmniej się ich spodziewa. Przeżyłem bez uszczerbku wielki atak zimy, w tym upadek na gololedzi i dwie drobne kolizje ze skręcającymi autami - a tutaj taka głupota i szpital. Dane wycieczki:
Km:0.00Km teren:0.00 Czas:km/h:
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:

Ajajaj... Skibabike - 14:39 poniedziałek, 28 lutego 2011 | linkuj
Do 7 marca (rozpoczęcie magisterskich) raczej muszę już w miarę normalnie jeździć (co prawda powoli, bo ze zszynowaną żuchwą)) - nie wyobrażam sobie dojeżdżania na zajęcia tramwajem.
Szkoda że Masa Krytyczna już jutro - nie dam rady :(
- 16:17 czwartek, 24 lutego 2011 | linkuj
Szybkiego powrotu na rower! (I gratulacje akademickie:)
lobotomik
- 14:06 czwartek, 24 lutego 2011 | linkuj
Dzięki :)
No i wyszedłem już dzisiaj. Kontuzja niby paskudna, ale bywają gorsze - wypadek Kubicy na przykład.
Objaw cyklozy: ważniejsze jest dla mnie kiedy wsiądę na rower, niż kiedy zacznę normalnie jesć.
- 13:50 poniedziałek, 21 lutego 2011 | linkuj
Cholera..... Złamanie żuchwy to podła sprawa! Strasznie Ci współczuję :(, jeszcze do tego wybite zęby :/
Wracaj szybko do zdrowia!
DaDasik
- 21:11 niedziela, 20 lutego 2011 | linkuj
Szczęście w nieszczęściu. Musiałem porządnie walnąć. Szybkiego powrotu do zdrowia!
rammzes
- 18:56 niedziela, 20 lutego 2011 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa podcz