Miasto (i kolizja)

Poniedziałek, 31 stycznia 2011 | dodano:31.01.2011Kategoria Łódź
Rano na uczelnie, po południu do babci. W drodze na Widzew z Wysokiej wyjechał samochód. Toczył się powoli, myślałem że mnie widzi, miałem zielone. Jak się okazało, kierowczyni patrzyła w lewo i nie widziała. Dobrze że było pod górę to wolno jechałem. Nie wywaliłem się, tylko kierownica została skręcona (koło trafiło między zderzak a koło samochodu).
Kobieta jeszcze zaczęła dowodzić, że miała przecież zieloną strzałkę, więc miała prawo jechać, a w ogóle to jest w ciąży (jakby to uprawniało do łamania przepisów)... szkoda słów. Ja do niej, że w takim razie dzwonię na policję. Zgodziła się. Oglądam rower - w sumie cały, koło się obraca. Nie jest bardziej zwichrowane niż było wcześniej. Przyjedzie policja i co? Tylko czas stracę. Staję jednak przed nią, bo chciała odjechać. Muszę dobrze obejrzeć, czy nie ma innych uszkodzeń. Zacząłem naprostowywać kierownicę - ona objechała mnie i odjechała. Niby numery pamiętałem. Ale pójdę na policję i co? Nic nie udowodnię, śladów na pojeździe nie ma. Szkoda czasu i nerwów.

Droga pani! Jeśli pani kiedykolwiek to przeczyta - wystarczyło powiedzieć przepraszam, zapytać czy nic się nie stało, przyznać się do winy. Nie byłoby kłótni, blokowania ani straszenia policją. Dane wycieczki:
Km:26.00Km teren:1.00 Czas:km/h:
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Łazik (przekazany)

Mialam tka sama sytuacje tyle ze na rondzie w samo poludnie. Baba powiedzialam ze mnie nie widzial bo nie mialam odblaskowej kamizelki!!! Buahaha akurat by ja zauwazyla w sloneczny dzien;) Tyle ze ja tak klapnelam na ziemie, ze do tej pory mnie pupa boli;/ a zdarzylo sie w Wigilie;/
ememka
- 23:36 poniedziałek, 31 stycznia 2011 | linkuj
Kierowcy żyją jednak w przeświadczeniu że to oni zawsze mają racje i nawet gdyby kogoś na pasach trafili to znajdzie się taki kierownik który stwierdzi że trzeba było uważać . Mimo, że jeśli odległość na to pozwala kierowca przed pasami jest zobowiązany do hamowania. Kiedy byłem sam raz mi się zdarzyło że kobieta mnie przepuściła na pasach .
bogas33
- 22:47 poniedziałek, 31 stycznia 2011 | linkuj
Trzeba uważać, oj trzeba ;/
rammzes
- 17:32 poniedziałek, 31 stycznia 2011 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ylisz