Grzybowo

Sobota, 21 sierpnia 2010 | dodano:21.08.2010Kategoria >100km, Wielkopolska
Dzisiejsza wycieczka miała byc krótka, odpoczynkowa po wczorajszej setce. Pojechałem ściezką rowerową wzdłuż szosy do Łubowa, potem do Pierzysk, Pawłowa i przez las. Następnie do Pobiedzisk, gdzie zatrzymałem się w rynku by chwilę odsapnąć.
Traf chciał, że jechała wycieczka rowerowa z Poznania, i też się zatrzymali. Pogadaliśmy trochę, i postanowiłem kawałek zabrać się z nimi, odbijając w Wierzycach lub Czerniejewie. W grupie jechało się jednak raźnie, nie czuło sie kilometrów. Do Czerniejewa tempo było dość znaczne, z trudem dotrzymywałem (jako jedyny miałem szerokie terenowe opony), ale w Czerniejewie przyłaczyła się druga część grupy i zwolniliśmy. Pojechałem z wycieczką aż do Grzybowa, gdzie w grodzisku odbywała się impreza średniowieczna. W druga stronę jechałem już sam - część oglądała pokazy, część poszła na obiad, a i tak większość jechała dalej w innym kierunku
No i jest 200 km w ciągu 2 dni :) Trochę tylko jestem bardziej zmeczony niż wczoraj - może dlatego że sił nie zregenerowałem, a może dlatego że nie planowałem tak dużego dystansu na dzisiaj.

Kościół w Popowie © barklu

Tablica przy dawnym cmentarzu żydowskim w Czerniejewie © barklu

Macewy odnalezione i ułożone © barklu

Kościół w Grzybowie © barklu

Kaplica przy cmentarzu w Grzybowie © barklu

Grodzisko w Grzybowie © barklu

Budynek przydworcowy w Marzeninie - od razu skojarzenie z łódzkimi fabrykami ;) © barklu