Arturówek

Niedziela, 29 września 2019 | dodano:29.09.2019Kategoria Łódź, Z przyczepką
Zabytkowa studnia z żurawiem przy Beskidzkiej coraz bardziej się przechyla i próchnieje, jak nic nie zrobią to niedługo zabytku nie będzie.

Ul. Nad Niemnem - formalnie miasto Łódź.

I zmiana nawierzchni, ul. Okólna. Ja jechałem z przyczepką, z drugiej strony minąłem dwóch kolarzy na szosówkach (nawet nie gravelach). Da rade, w sumie biegnie tutaj szlak rowerowy ;)

W Arturówku ktoś poszedł po rozum do głowy i zmienił organizacje ruchu wedle tego, jak było kiedyś przed utwardzeniem, i jak wszyscy korzystają - tzn. wspólna alejka zamast DDR i chodnika.

Nowa tabliczka przypominająca kierowcom o ich obowiązku (na wypadek jakby prawo jazdy znaleźli w chipsach) - z wielu ulic wybrali akurat Skrzydlatą, gdzie ruch jest mały i problemu z wciskaniem się w zasadzie nie było.

Instalacja na Piotrkowskiej z okazji Light Move Festival

Ul. Kresowa - ciekawie poskręcane pnie drzew...

...i niecodziennie podzielona kamienica

Na koniec jeszcze rundka po osiedlu w jesiennych barwach - ul. Skalna