Wzniesienia i rekordy prędkości

Sobota, 27 lipca 2019 | dodano:27.07.2019Kategoria Okolice Łodzi, P. K. Wzniesień Łódzkich, Z przyczepką
Na początek szutrostrady w Lesie Wiączyńskim - do przejechania każdym rowerem.

Potem na zjeździe z wiaduktu nad A1 koło Moskwy pobiłem rekord prędkości z przyczepką: 44,3km/h. Pusto, nowy równy asfalt, wiatr w plecy, nawet nie czuć predkości ;)
Za Byszewami skręciłem na DDR biegącą wzdłuż szosy, by poznać jej cały przebieg. Jest asfalt, obok niewielki rów bez barierek, są drzewa? To chyba nie Polska ;)

A nie. Jednak Polska :P Barierka zamiast wygodnego zjazdu na jezdnię, do tego brak znaku o końcu DDR. Po drodze oczywiście zmiana strony bez przejazdu i obniżenia na wjazdach do posesji (na szczęście bez krawężników).

Tej bocznej drogi nie znałem, a jest fajna: ciągle w górę albo w dół.

W stronę Nowosolnej pojechałem czarnym szlakiem rowerowym, gdzie pobiłem kolejny przyczepkowy rekord prędkości, tylko z drugiej strony skali: terenowy podjazd z prędkością 4km/h. Przydałby się megarange.