Praca

Piątek, 24 maja 2019 | dodano:24.05.2019Kategoria Łódź
Ktoś sobie kupił elektrycznego, składanego fulla, jeszcze takiego nie widziałem. O dziwo cena wcale nie jest kosmiczna, ok. 3000zł.

Ul. Klonowa - roślinność adekwatna do nazwy.
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Miejski pogromca zasp

@Katana1978 Ja póki co też nie uznaję, ale jakbym miał 30 km do pracy to możliwe że zmieniłbym zdanie. Albo na starość.

@mors 3000 bo pewnie chińszczyzna. Na kierownicy zapewne "komputer pokładowy" jak to w elektrykach.
O klony się nie bój, wyjątkowo dobrze przetrwały pamiętną nawałnicę sprzed dwóch lat. Tę samą co kilka godzin później skosiła Bory Tucholskie i spowodowała tragedię na obozie harcerskim. Widać bloki osłaniają od wiatru, bo w łódzkich parkach też było pobojowisko: http://barklu.bikestats.pl/1610486,Po-Lodzi-po-podrozy.html A rosną krzywo bo po prostu odsuwają się od budynków i ich cienia, a nie pochylają ze słabości.
- 19:25 wtorek, 28 maja 2019 | linkuj
No i navi zostawił na kierownicy. ;]
Mi kiedyś opędzlowali Krossa z licznika i paru drobiazgów i jeszcze go przewrócili na półpiętrze, między kamerą a moim biurem, niemalże za moimi plecami o_O

3000 to podejrzanie tanio...

Jeden z klonów już jest mocno pochylony, ale oczywiście trzeba czekać na wichurę i tragedię... ;p
mors
- 10:15 wtorek, 28 maja 2019 | linkuj
Fajny ten rowerek :) w sensie że ładny. Bo ogólnie elektryków nie uznaję :P
Katana1978
- 19:05 poniedziałek, 27 maja 2019 | linkuj
Teren firmy, monitorowany. Ale ja na jego miejscu mając tylko linkę zjechałbym na parking podziemny (też są stojaki). Inna sprawa, że widywałem nawet rowery w ogóle nieprzypięte, ale to już chyba trochę za dużo - złodziej może wskoczyć odjechać, ochrona go nie dogoni.
- 19:17 sobota, 25 maja 2019 | linkuj
3000 na lince za 13 zł - odważnie.
kdk
- 18:35 sobota, 25 maja 2019 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa asnas