Stoki

Niedziela, 21 kwietnia 2019 | dodano:21.04.2019Kategoria Łódź, Z przyczepką
Z tyłu centrum handlowe, z przodu szpital, z boku zajezdnia tramwajowa... a pod kołami terenowa droga.

Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Zimownik / ciągnik

I tak samo jak Praga, Bałuty powoli się zmieniają.
Co do depopulacji, to częściowo są za to odpowiedzialne przeprowadzki do sąsiednich gmin (tam zanotowano spory wzrost mieszkańców) związane z cenami nieruchomości. Wielu ludziom bardziej opłaca się zbudować dom granicach aglomeracji, ale poza Łodzią, i dojeżdżać do pracy, niż kupić mieszkanie w mieście. Minus takiej sytuacji to większy ruch samochodowy (szczególnie jak tramwaje podmiejskie padają) przy mniejszych wpływach do budżetu.
- 16:10 środa, 24 kwietnia 2019 | linkuj
W ostatnich wyborach byłem jeszcze lubuszaninem. ;p
Miałem na myśli nie tylko inwestycje i samorządy, ale i społeczeństwo - łódzkie Bałuty są prawie tak znane, jak warszawska Praga. ;))
No i stopień depopulacji - przez ostatnie 20 lat wyparowało z JG 15k ludzi (~15%). Najgorsze, że wyjeżdżają normalni, a zostają patole... :/
mors
- 08:52 środa, 24 kwietnia 2019 | linkuj
Trzeba było wybrać w Jeleniej odpowiednich ludzi ;) Choć w brew pozorom szybki rozwój ma też swoje wady, jak np. zbędne megainwestycje i olewanie spraw o mniejszej skali.
- 04:53 środa, 24 kwietnia 2019 | linkuj
Ogólnie to Łódź ma sporo wspólnego z Jelenią. Aczkolwiek Ł. szybciej odbija się od dna. ;))
mors
- 21:57 wtorek, 23 kwietnia 2019 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa edzaj