Informacje

  • Wszystkie kilometry: 125621.30 km
  • Km w terenie: 10260.81 km (8.17%)
  • Czas na rowerze: 222d 14h 58m
  • Prędkość średnia: 16.83 km/h
  • Więcej informacji.

Przebiegi roczne

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Zaliczone gminy

baton rowerowy bikestats.pl

Jeżdżę na

Jeździłem na

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy barklu.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Aleksandrów, Konstantynów

Niedziela, 10 marca 2019 | dodano:10.03.2019Kategoria Okolice Łodzi
Kolejny z używanych niemieckich tramwajów w Łodzi (tzn. kolejny model, nie pojedynczy egzemplarz) - tym razem "prawie nówka, Niemiec płakał jak sprzedawał", czyli Siemens NF6D z lat 1992-1994. Nie ma co się śmiać, standard dużo wyższy niż konstale 805 (nawet po remoncie), niskopodłogowy, dwukierunkowy (ta funkcja przydaje się przy remontach dróg, gdy nie ma pętli na końcu trasy).

Na ul. Klinowej pojawił się asfalt, co prawda tylko kawałek, ale zawsze coś.

Reszta nadal gruntowa, ale... bardziej równa, niż asfalt na Kąkolowej, innej trasie alternatywnej wobec ruchliwej Aleksandrowskiej (a tam też koleiny, dziury, a potem wyboista DDR z kostki w Aleksandrowie). Generalnie dojazd rowerem do Aleksandrowa szczegolnie komfortowy nie jest.
Dane wycieczki:
Km:33.10Km teren:1.00 Czas:01:50km/h:18.05
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Retro rakieta
Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
Z resztą, każdy z tych zakupów ma swój cel. Te najstarsze, GT6 z lat 50. i 60., kupione zostały chyba jeszcze w latach 90. czy też na początku 2000. (na pewno jeszcze przed UE) do obsługi linii podmiejskich, i wówczas były lepsze niż odchodzące Konstale 803. Potem doszło kilka dłuższych GT8 po modernizacji, aby zwiększyć pojemność i mieć jeden człon niskopodłogowy. Parę lat temu doszły Duewagi z lat 80., bo potrzebne było coś dwukierunkowego na remonty (a w sumie za nowy szkoda przepłacać, skoro potrzeba dwukierunkowości jest tymczasowa). A niedawno doszły Siemensy, bo w pełni niskopodłogowe.
barklu
- 05:46 wtorek, 12 marca 2019 | linkuj
Nowe za dotacje też kupuje, i to Pesy. Po prostu potrzeba wymiany taboru jest większa, niż możliwości finansowe, nawet z dotacjami, a za cenę jednego nowego można mieć kilka używanych.
barklu
- 05:09 wtorek, 12 marca 2019 | linkuj
Jeździł tylko w niedziele do kościoła. ;))
Generalnie wstyd dla Łodzi, że w tych czasach unijnych dotacji kupuje poniemieckie używki. ;> Oraz wstyd dla Wawy, za koreańskie Hultaje. ;pp
mors
- 19:54 poniedziałek, 11 marca 2019 | linkuj
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa anico
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]


Blogi rowerowe na www.bikestats.pl