Informacje

  • Wszystkie kilometry: 120833.30 km
  • Km w terenie: 10138.81 km (8.39%)
  • Czas na rowerze: 217d 12h 23m
  • Prędkość średnia: 16.82 km/h
  • Więcej informacji.

Przebiegi roczne

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Zaliczone gminy

baton rowerowy bikestats.pl

Jeżdżę na

Jeździłem na

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy barklu.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Holenderskie przemyślenia

Niedziela, 23 grudnia 2018 | dodano:23.12.2018Kategoria Niemcy/Holandia
Jedna boczna droga w Holandii, a tle różnych rozwiązań:
-zabudowa w miarę luźna: 60km/h pomimo nawierzchni klinkierowej, jak ktoś pojedzie szybciej i wypadnie to jego problem, rowerzystów i pieszych na DDR chronią drzewa ;)

-okolice szkoły: tempo 30, rowerzyści wprowadzeni na jezdnię. Pojawiają się czerwone pobocza

-centrum miejscowości, więcej domów: 50km/h, nadal czerwone pobocza, drzewa. Niestety brak chodników.

Z kolei na innej drodze widać, dlaczego drzewa nie stanowią zagrożenia w przypadku wichury:

Uchowało się nawet taki rosnące połową w rowie, i to dość grube.

Dane wycieczki:
Km:34.80Km teren:0.00 Czas:01:56km/h:18.00
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Stary treking
Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
No i w aglomeracjach też są zadupiaste ulice na przedmieściach, w sam raz na takie rozwiązania - i też albo olewają, albo "niedasie".
barklu
- 19:49 wtorek, 25 grudnia 2018 | linkuj
Tyle że takie pobocza w przypadku braku chodnika najwięcej dają... pieszym. Bez nich rowerzysta i tak może jechać jak jechał, za to pieszy zmuszony jest schodzić z drogi.
barklu
- 19:34 wtorek, 25 grudnia 2018 | linkuj
Patrzysz z perspektywy dużej aglomeracji - na polskiej prowincji, takiej jak na foto, wiele samorządów zupełnie sobie "nie zawraca głowy" rowerami i innymi "fanaberiami"...

Tak, ograniczają prędkość - czasami bardzo drastycznie. ;)))
mors
- 18:48 wtorek, 25 grudnia 2018 | linkuj
Bo u nas wolą się nie wychylać - lepiej robić tak jak zawsze i mieć "dupochron" żeby nikt się nie czepiał w razie wypadku. Skopiować też próbują, ale po przemieleniu przez polskie przepisy i rozporządzenia "niedasie" zrobić tak samo a to co wyjdzie jest niepodobne do oryginału.
A co do drzew, to one właśnie pomagają zachować przepisową prędkość ;)
barklu
- 14:36 wtorek, 25 grudnia 2018 | linkuj
Dlaczego jedni sypią pomysłami jak z rękawa, a inni nawet w naśladowaniu słabo sobie radzą...?
Chociaż co do wycinki przydrożnych drzew, to akurat Zachód mógłłby się uczyć od nas. :))) ;p
mors
- 01:28 wtorek, 25 grudnia 2018 | linkuj
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ziejl
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]


Blogi rowerowe na www.bikestats.pl