Informacje

  • Wszystkie kilometry: 125247.70 km
  • Km w terenie: 10254.81 km (8.19%)
  • Czas na rowerze: 222d 04h 49m
  • Prędkość średnia: 16.83 km/h
  • Więcej informacji.

Przebiegi roczne

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Zaliczone gminy

baton rowerowy bikestats.pl

Jeżdżę na

Jeździłem na

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy barklu.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Praca

Wtorek, 14 sierpnia 2018 | dodano:16.08.2018Kategoria Łódź
Kolejny z łódzkich weteranów szyn: Duewag GT8N, wedle danych na stronie MPK rok produkcji 1962, rok modernizacji 1993. W przeciwieństwie do Konstali, ma w środku człon niskopodłogowy.

Dane wycieczki:
Km:12.50Km teren:0.00 Czas:00:40km/h:18.75
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Znajda (sprzedany)
Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
Nie wiem, czy człon niskopodłogowy z 1993, czy oryginalny, w 1993 to ten tramwaj jeszcze jeździł gdzież w Niemczech, do Łodzi przybył ok. 10 lat temu. I jak najbardziej przy dobrym serwisie może popracować jeszcze długo.
Swoją droga ciekawe, czy współczesne tramwaje też okażą się tak długowieczne.
barklu
- 14:59 poniedziałek, 20 sierpnia 2018 | linkuj
I druga sprawa: 56 lat na służbie i dalej jeździ. Czy dobrze rozumiem, że przy minimum serwisu mogłyby jeździć praktycznie "w nieskończoność"?
mors
- 19:32 niedziela, 19 sierpnia 2018 | linkuj
Ten człon to w ramach modernizacji w 1993 powstał? Nawet nie wiedziałem, że takie rzeczy istnieją. :>
mors
- 19:31 niedziela, 19 sierpnia 2018 | linkuj
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dnosz
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]


Blogi rowerowe na www.bikestats.pl