Informacje

  • Wszystkie kilometry: 120833.30 km
  • Km w terenie: 10138.81 km (8.39%)
  • Czas na rowerze: 217d 12h 23m
  • Prędkość średnia: 16.82 km/h
  • Więcej informacji.

Przebiegi roczne

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Zaliczone gminy

baton rowerowy bikestats.pl

Jeżdżę na

Jeździłem na

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy barklu.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Uwaga bubel rowerowy Wola Rakowa - Stróża

Sobota, 25 listopada 2017 | dodano:25.11.2017Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Na początek rosnący biurowiec Ogrodowa Office vs. stare kamienice z PRL-owskim reklamo-muralem.
Ogrodowa Office obok kamienice
Ogrodowa Office obok kamienice © barklu

Przybyszewskiego i Książąt Polskich- pojawiły się pasy rowerowe z BO.
ul. Przybyszewskiego
ul. Przybyszewskiego © barklu

Ale bohaterem dzisiejszego dnia jest BUBEL od Woli Rakowej do Stróży. Jak budowali nie zapowiadało się tak źle, asfalt cieszył, i w zasadzie teraz na początku też wygląda OK. Na dole zdjęcia - fragment jeszcze większego bubla wzdłuż DW714, ale o nim innym razem.
Poczatek CPR
Początek CPR © barklu

Pierwszy zgrzyt: brak ciągłości przy wjazdach do posesji i wjazdach w pole, ale w sumie nawet równo.
Wyjazdy z kostki
Wyjazdy z kostki © barklu

Zmiana strony, ale o dziwo jest przejazd, i to wyniesiony aby kierowcy zwolnili.
Wyniesione przejście i przejazd
Wyniesione przejście i przejazd © barklu

Wygląda fajnie? No to spójrzmy z drugiej strony:
Wyniesione przejście i przejazd
Wyniesione przejście i przejazd © barklu

Tak. Krawężnik. Jakieś 5cm. A zaraz za nim skręt o 90 stopni. Z resztą piesi z wózkami oraz niepełnosprawni też są nieźle udupieni - jakby zamiast przykręcać prefabrykaty  nie dało się zrobić wyniesionego przejścia i przejazdu w całości w poziomie cpr podczas remontu drogi.
Krawężnik
Krawężnik © barklu

Boczna droga, jest przejazd, jest krawężnik, jest monstrualne odgięcie przejścia dla pieszych (pytanie, czy w ogóle piesi będą z niego korzystać), no i zaczyna się barieroza polonica, bo zakręt.
Przejazd i barierki
Przejazd i barierki © barklu
Drugi zakręt i do barierek dołącza słup na środku.
Barierki i słup
Barierki i słup © barklu
O, przejście dla pieszych. Jak miło. I to przez drogę, na której asfalt kończy się po paru metrach i stoi kilka domów na krzyż.
CPR z przejściem dla pieszych
CPR z przejściem dla pieszych © barklu
Potem jeszcze jedno... i jeszcze... aż w końcu bubel kończy się na przystanku, a Ty rowerzysto skacz przez krawężnik. Dalej już zwykły chodnik z kostki. Na szczęście. Do Wiśniowej Góry, bo tam znowu bubel, tyle że stary.
Koniec bubla
Koniec bubla © barklu
A to, co zrobili od Woli Rakowej chyba do samych Kurowic wzdłuż DW714... na to muszę się psychicznie przygotować, bo łamie wszelkie standardy infrastruktury rowerowej.
Dane wycieczki:
Km:50.50Km teren:1.00 Czas:02:40km/h:18.94
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Retro rakieta
Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy. Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iodty
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]


Blogi rowerowe na www.bikestats.pl