Wola Rakowa i bublowaty cpr

Sobota, 30 września 2017 | dodano:30.09.2017Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Najpierw pojechałem do Andrespola, a potem przez Wiśniową Górę w stronę Woli Rakowej. Po drodze natknąłem się na taki okaz:
Warszawa M20
Warszawa M20 © barklu

W Stróży wyremontowali spory odcinek drogi, dodatkowo będzie pewnie asfaltowy ciąg pieszo-rowerowy. Prawie idealnie, gdyby nie kostka na wjazdach.
Powstający CPR w Stróży
Powstający CPR w Stróży © barklu

W Woli Rakowej wyjechałem na DW714, gdzie właśnie kończy się remont. Przy okazji też powstał ciąg pieszo-rowerowy, niestety tym razem z kostki. Skręciłem na Wiskitno, ale kiedyś muszę pojechać w drugą stronę i sprawdzić czy ciągnie się do samych Kurowic.
CPR w Woli Rakowej
CPR w Woli Rakowej © barklu
A to już jest mistrzostwo świata - cpr na wąziutkim chodniczku przy przystanku. Nawet nie da się przejechać przez zatokę (krawężniki), czyli jest gorzej niż na starym bublu w Wiśniowej Górze.
Bubel rowerowo-przystankowy
Bubel rowerowo-przystankowy © barklu
A na koniec - przedłużenie Kościuszki od Radwańskiej do Wólczańskiej przed otwarciem. Też chcieli zrobić bublowatą DDR, po proteście Rowerowej Łodzi wycofali się i obiecali pasy, potem sierżanty, a jak widać nie ma żadnej infrastruktury rowerowej.