Informacje

  • Wszystkie kilometry: 125621.30 km
  • Km w terenie: 10260.81 km (8.17%)
  • Czas na rowerze: 222d 14h 58m
  • Prędkość średnia: 16.83 km/h
  • Więcej informacji.

Przebiegi roczne

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Zaliczone gminy

baton rowerowy bikestats.pl

Jeżdżę na

Jeździłem na

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy barklu.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Las Grotnicki

Niedziela, 16 lipca 2017 | dodano:16.07.2017Kategoria 40-60km, Okolice Łodzi
Ciekawie przeprowadzony remont w Zgierzu: nowe chodniki żeby piesi mieli równo, a na ulicy pozostawione klimatycznie "kocie łby". W sumie ma to pewien urok i walor historyczny, a uliczka mało uczęszczana.
Zgierz, ul. Moniuszki
Zgierz, ul. Moniuszki © barklu
Jeszcze jeden fajny estetyczny akcent - klomb na środku skrzyżowania. Widać, że Zgierz powoli pięknieje tak jak Łódź
Skrzyżowanie Bazylijska / Reja
Skrzyżowanie Bazylijska / Reja © barklu
Potem przez piachy w Lesie Grotnickim, aż do czerwonego szlaku rowerowego, który to ma równą i ubitą nawierzchnię.
Szlak rowerowy w Lesie Grotnickim
Szlak rowerowy w Lesie Grotnickim © barklu
...i w końcowym fragmencie biegnie drogą techniczną przy zjeździe z A2. Która to droga kończy się oczywiście w lesie i jest z 200m przedzierania się po korzeniach, by dojechać do szosy.
Punkt poboru opłat na zjeździe z A2
Punkt poboru opłat na zjeździe z A2 © barklu
W drodze powrotnej jeszcze raz przejeżdżałem przez Zgierz i przy głównej drodze dostrzegłem baner z poparciem dla budowy S14, z którą to inwestycją rząd coś kręci i nie chce w pełni sfinansować - a droga bardzo ważna dla całej aglomeracji łódzkiej i ważne by powstała ze wszystkimi zjazdami.
Baner poparcia dla S14
Baner poparcia dla S14 © barklu
Na koniec łódzki bubel na 11 Listopada: tak się kończy robienie zatoki autobusowej z czegoś, co było zaprojektowane jako zatoka postojowa dla samochodów osobowych - bez odpowiednich kątów najazdu, nieprzystosowany do dużych obciążeń. Do tego najbardziej bezsensowny i najkrótszy w Łodzi fragment pasa rowerowego, w teorii niepotrzebnie zmuszający kierowców autobusów do ostrego skrętu, w praktyce raczej olewany. A wystarczyło, by pas rowerowy zaczynał się dopiero za przystankiem.
Pas rowerowy i zatoka na 11 Listopada
Pas rowerowy i zatoka na 11 Listopada © barklu
Dane wycieczki:
Km:42.20Km teren:13.00 Czas:02:17km/h:18.48
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Skałołaz
Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy. Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oduma
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]


Blogi rowerowe na www.bikestats.pl