Informacje

  • Wszystkie kilometry: 120833.30 km
  • Km w terenie: 10138.81 km (8.39%)
  • Czas na rowerze: 217d 12h 23m
  • Prędkość średnia: 16.82 km/h
  • Więcej informacji.

Przebiegi roczne

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Zaliczone gminy

baton rowerowy bikestats.pl

Jeżdżę na

Jeździłem na

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy barklu.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Onstwedde

Czwartek, 27 kwietnia 2017 | dodano:27.04.2017Kategoria 40-60km, Niemcy/Holandia
Cały czas wieje z zachodu, toteż znowu pojechałem do Holandii żeby wracać z wiatrem. Dobrze że rano wiało mniej, bo odcinek w szczerym polu byłby bardzo męczący przy silnym wietrze w twarz.
Ścieżka rowerowa przez pola
Ścieżka rowerowa przez pola © barklu
W Holandii sporo miejscowości posiada drogi wykonane z kostki klinkierowej, tu nawet zastosowano dwa kolory na pseudopasy rowerowe.
Droga przez Vlagtwedde
Droga przez Vlagtwedde © barklu
Taki tam kościółek, w stylu typowym dla okolicy:
Kościół w Onstwedde
Kościół w Onstwedde © barklu
Ktoś zgubił duży pierścionek?
Kompozycja artystyczna na rondzie
Kompozycja artystyczna na rondzie © barklu
Lwy, orły, niedźwiedzie... no nawet dziki. Ale żeby świnie?
Rzeźby przy bramie
Rzeźby przy bramie © barklu

No i parę ciekawostek związanych z ruchem drogowym:
Na holenderskich rondach nie zawsze rowerzysta ma pierwszeństwo. Tutaj wariant z podporządkowaną droga rowerową. Podobnie wykombinowali i w Łodzi na Rondzie Sybiraków i pewne uzasadnienie to ma, tyle że niestety w Polsce są pewne zawiłości związane z pierwszeństwem na przejeździe a znakiem ustąpienia pierwszeństwa przed nim. Holendrzy chyba nie mają tego problemu, bo po prostu pierwszeństwo regulują znaki. 
Rondo bez pierwszeństwa rowerowego
Rondo bez pierwszeństwa rowerowego © barklu
Przy okazji widać, że dawno nie było remontu: droga rowerowa z płyt zamiast asfaltu, chodnik ma wysokie krawężniki na wyspie rozdzielającej. Przy okazji: nie ma również przejścia dla pieszych, czyli pieszy także nie ma pierwszeństwa.

Coś, co przydałoby się też w Polsce: tabliczka informująca o przekraczaniu dwukierunkowej drogi rowerowej (wersja holenderska), w tym wypadku nie ma znaku ustąp pierwszeństwa bo skrzyżowanie jest równorzędne.
Dwukierunkowy ruch rowerowy
Dwukierunkowy ruch rowerowy © barklu
I wersja niemiecka tego samego (tutaj na podporządkowanej):
Dwukierunkowy ruch rowerowy
Dwukierunkowy ruch rowerowy © barklu Dane wycieczki:
Km:48.80Km teren:2.00 Czas:02:42km/h:18.07
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Stary treking
Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy. Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iadls
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]


Blogi rowerowe na www.bikestats.pl