Słonce, deszcz, wiatr

Wtorek, 25 kwietnia 2017 | dodano:25.04.2017Kategoria 40-60km, Niemcy/Holandia
Wczesnym rankiem było słońce, ale już ok. 9 zaczęły się pojawiać na horyzoncie pojedyncze deszczowe chmury. Do tego silny wiatr, szczególnie mocno hulający po odsłoniętych przestrzeniach.
Droga przez równinę
Droga przez równinę © barklu
Kolejny ciekawy holenderski pomysł na bezpieczeństwo, tym razem skrzyżowanie z łamanym pierwszeństwem zaprojektowane tak, by zminimalizować zagapienie przez jadącego na wprost... by nie jechał tak zupełnie na wprost. Patrząc po śladach wielu kierowców ścina pod prąd, ale mam nadzieję że w pełni świadomie widząc że jest pusto ;)
Holenderskie skrzyżowanie
Holenderskie skrzyżowanie © barklu
Ciemne chmury w pewnym momencie otoczyły mnie z dwóch stron, nawet trochę pokropiło, ale główna ulewa przeszła bokiem.
Ulewa i słońce
Ulewa i słońce © barklu
Do Niemiec wjechałem drogą, na której spodziewałem się starego nierównego ciągu pieszo-rowerowego - tymczasem własnie trwa generalny remont. Nawet nie zdjęli jeszcze znaku ostrzegającego przed uszkodzeniami. Kawałek przejechałem po świeżutkim asfalcie, potem musiałem zjechać na jezdnię (chyba wyremontowaną wcześniej) aby ominąć dopiero co położony asfalt i trwające prace, potem w ogóle odbiłem w bok bo dalsza część była nasmołowana (kładą po prostu nową nawierzchnię na starą). Znaki rowerowe stoją, jechać się nie da, mogli chociaż workami przykryć na czas remontu.
Wyremontowany ciąg pieszo-rowerowy
Wyremontowany ciąg pieszo-rowerowy © barklu
A na koniec jeszcze jedna budowa - tym razem elektrowni wiatrowej.
Budowa elektrowni wiatrowej
Budowa elektrowni wiatrowej © barklu
Pod koniec goniła mnie kolejna ciemna chmura, akurat jak dojechałem spadło trochę gradu.