Informacje

  • Wszystkie kilometry: 125415.50 km
  • Km w terenie: 10254.81 km (8.18%)
  • Czas na rowerze: 222d 08h 27m
  • Prędkość średnia: 16.83 km/h
  • Więcej informacji.

Przebiegi roczne

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Zaliczone gminy

baton rowerowy bikestats.pl

Jeżdżę na

Jeździłem na

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy barklu.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Nowosolna-Mileszki i remonty

Niedziela, 12 marca 2017 | dodano:12.03.2017Kategoria Łódź
Najpierw okolice Warszawskiej, gdzie powoli kończy się utwardzanie kilku gruntowych wcześniej ulic. Tak było, tak jest:
Ul. Słowicza
Ul. Słowicza © barklu
Tak było, tak jest:
Ul. Platynowa
Ul. Platynowa © barklu
Potem zagłębiłem się w mniej cywilizowaną część miasta, na ulice będące do niedawna polnymi drogami, a obecnie - dojazdami do chaotycznie budowanych domków jednorodzinnych. Czasem nawet okazuje się, że wcześniejszy przebieg drogi (widać po zaroślach z lewej) zahaczał o prywatną działkę i w momencie postawienia płotu robi się bardzo wąsko. tak że ciężarówka już nie przejedzie. Ot, suburbanizacja po polsku.
Ul. Koniakowska
Ul. Koniakowska © barklu
Beskidzką wyremontowali, ale tylko między Zjazdową a Marmurową, na reszcie odcinków nadal dziurawa droga gruntowa. Drzewa posadzone po lewej dość niefortunnie, pod drutami, będą wymagały w przyszłości częstego podcinania. Tak było, tak jest:
Ul. Beskidzka
Ul. Beskidzka © barklu
Przeciąłem Brzezińską i pojechałem w stronę Mileszek, po drodze mijając smutną oznakę buractwa:
Dzikie wysypisko
Dzikie wysypisko © barklu
Z Taborowej skręciłem w jakaś polną drogę, ale okazała się ślepa - ze skrótu nici. Jest za to widok na A1:
Wiadukt autostradowy
Wiadukt autostradowy © barklu
Odkryłem za to niezaznaczoną na mapie drogę wzdłuż torów między Malowniczą a Transmisyjną. Wbrew pozorom jest bardziej równa, niż równoległa ul. Kosodrzewiny (gruntowa, z wyjeżdżonymi muldami i dziurami).
Droga wzdłuż torów
Droga wzdłuż torów © barklu
Dwa przykłady niespójnego oznakowania drogi rowerowej po północnej stronie Rokicińskiej:
Przestrzeń dzielona czy wspólna?
Przestrzeń dzielona czy wspólna? © barklu
Jest przejazd czy nie ma?
Jest przejazd czy nie ma? © barklu
Na koniec przejechałem się jeszcze na Stare Polesie, gdzie powstać mają ulice-ogrody. Na Pogonowskiego pierwszym etapem remontu jest... wycięcie istniejących drzew. Nie trzeba Szyszki, by miasto traciło zieleń, oczywiście posadza nowe drzewa, ale nim urosną minie wiele lat :(
Ul. Pogonowskiego
Ul. Pogonowskiego © barklu

Dane wycieczki:
Km:39.40Km teren:10.00 Czas:02:28km/h:15.97
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Skałołaz
Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
Akurat te drzewa na szczęście nie należą do developera. Co niestety nie znaczy, że przetrwają, gdy kiedyś będą utwardzać drogę :(
barklu
- 05:29 poniedziałek, 13 marca 2017 | linkuj
"Ciężarówka nie przejedzie" - to przez te drzewa. :) Jak się developer wnerwi, to czarno je widzę. ;)

Tak se myślę, że może niepotrzebnie rewitalizują tę Łódź - byłby największy skansen świata. ;)
mors
- 22:17 niedziela, 12 marca 2017 | linkuj
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa omyod
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]


Blogi rowerowe na www.bikestats.pl