Informacje

  • Wszystkie kilometry: 120833.30 km
  • Km w terenie: 10138.81 km (8.39%)
  • Czas na rowerze: 217d 12h 23m
  • Prędkość średnia: 16.82 km/h
  • Więcej informacji.

Przebiegi roczne

baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl baton rowerowy bikestats.pl

Zaliczone gminy

baton rowerowy bikestats.pl

Jeżdżę na

Jeździłem na

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy barklu.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Rzgowska i chodnikowe zaskoczenie

Niedziela, 29 stycznia 2017 | dodano:29.01.2017Kategoria Łódź
Środkowa brakująca część DDR wzdłuż Rzgowskiej ukończona była już przed śniegami, ale jakoś tak wyszło ze przejechałem dopiero teraz. W jednym miejscu już zdążyli rozkopać robiąc jakieś przyłącze do budowanego pawilonu.
DDR Rzgowska
DDR Rzgowska © barklu
Na fragmencie "starej" Rzgowskiej (odgałęzienia arterii będącego fragmentem dawnego przebiegu ulicy) stoi już znak o kontrapasie, widać zima uniemożliwiła namalowanie linii.
Kontrapas Rzgowska
Kontrapas Rzgowska © barklu
Najbardziej mnie zdziwiło jednak (i to pozytywnie) rozwiązanie po zachodniej stronie (przeciwnej do DDR) przy Chóralnej. Zrobili przejazd i kawałek chodnika z dopuszczonym ruchem (C16+T22) aby zrobić połączenie z Łazowskiego.
Chodnik z dopuszczonym ruchem Rzgowska
Chodnik z dopuszczonym ruchem Rzgowska © barklu
Co w tym dziwnego? Ano sporo. Kilka lat temu postawili takie znaki przy Przybyszewskiego, Aleksandrowskiej na wiadukcie, potem przy Paradnej (we wszystkich miejscach stoją do dziś), a także jako tymczasowe przy remoncie DDR wzdłuż Pabianickiej i Piłsudskiego. Ale gdy w zeszłym roku zgłosiłem do Budżetu Obywatelskiego by oznakowano tak kilka innych odcinków, projekt odrzucili twierdząc że jest to nielegalne. Mamy zatem kilka rozwiązań: albo interpretacja przepisu zależy od osoby i miałem pecha (bo to prawda, że przepis nie jest jednoznaczny), albo znów wrócono do interpretacji zezwalającej, albo też Zarząd Dróg i Transportu postawił znaki nie konsultując tego z Biurem Inżyniera Miasta, bo to stamtąd przyszła negatywna opinia.
A na koniec co prawda niepolski w kiepskim stanie, ale klasyk.
VW Golf I
VW Golf I © barklu
Dane wycieczki:
Km:25.30Km teren:0.00 Czas:01:37km/h:15.65
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Zimownik / ciągnik
Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
Najmłodsze Gofry I mają już 34 lata o_O a u mnie wciąż jeszcze ostatni Mohikanin jest "w obiegu".
mors
- 13:25 piątek, 3 lutego 2017 | linkuj
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa winam
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]


Blogi rowerowe na www.bikestats.pl